![]() |
Centrale Golf - topic
Nog meer liefhebbers van golf hier? Zelf mag ik graag op BBC en Eurosport naar de Majors, Ryder Cup en andere grote toernooien op de PGA en European Tour kijken.
Mijn grote voorbeeld is John 'The Wild Thing' Daly met zijn onorthodoxe stijl en zijn reusachtige drives. Excentriek maar steengoed. http://www.johndalyfanclub.com/Photo...ohn%20Daly.jpg Tiger verdient uiteraard een eervolle vermelding. Hij is de man die de sport ineens een nieuw frisser imago gaf. En ook Phil Mickelson, Ernie Els en Mike Weir kunnen op mijn sympathie rekenen. Momenteel vind de States het WK Matchplay plaats. De finale gaat verrassend genoeg tussen David Toms en Chris DiMarco. Vanaf 6 april wordt de eerste Major gespeeld: The Masters in Augusta. |
Ja, ik ben wel een fevent kijker. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, alhoewel ik wel veel balgevoel heb en het goed zou kunnen. Ik vroeg me laatst al af wanneer de Masters in Augusta weer begonnen. Dank voor de info, want ik ben te lui om het zelf op te zoeken. :o (y)
|
Ik vind golf heel leuk om te zien, maar snap er niet echt veel van :)
|
Citaat:
|
Ik speel regelmatig Tiger Woods 2006 op de gamecube. :D
En ik heb wel eens gegolft, maar dan even geknald op de driving range met een wood, en met vrienden op een pitch en putt baan. That's it. :) |
Citaat:
|
Het terrein mag "rechtgelegd" worden, mits de bal maar op dezelfde plek teruggelegd wordt. Je mag het niet extra gemakkelijk voor jezelf maken door bijvoorbeeld een bergje te maken in de bunker en daar de bal op te leggen.
|
Citaat:
|
Ik ging zaterdag voor het eerst in 6 jaar weer een balletje slaan.
Vette sport blijft et toch :cool: |
Citaat:
Volgens mij mag je alleen gratis droppen in een bunker als je bal in een dierenhol ligt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de kuil idd diep is en normaal geen onderdeel van de bunker is, kan er worden besloten op grond van regel 25 om de bal te laten droppen. Echter een voetstap valt hier niet onder. Het is zelfs zo dat je als je bv 10 meter voor de bunker ligt en ziet dat er een voetstap in staat, dat je deze niet mag aanharken. |
Citaat:
|
Ik zit erop, tenminste op les voor mijn GVB. Heb nu ong. 5 lessen gehad. Weet iemand wanneer je kan voor je GVB?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoor maar 4 slagen te doen oven een par 4 baan .
maar als je de techniek goed doet haal je zo 2 of 3 over par op een baan ps:ik ben pro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |