![]() |
Fantasieën
Hebben jullie bepaalde fantasieën?
Zou je ze wel willen laten uitkomen? Niet willen laten uitkomen, alleen over fantaseren? Of misschien hier er over willen vertellen? |
n Mars tussen mn billetjes. :bloos:
|
ik heb geen bepaalde fantasieen
|
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat je met alles tevreden bent wat je hebt uitgespookt, en niet je iets voorstelt, wat je spannend en leuk lijkt:) |
Op dit moment niet, zit net in een nieuwe relatie en alles is nog spannend genoeg. Tuurlijk wel wat fantasieen maar niet echt iets specifieks.
|
ben nog niet zo lang met seks bezig maar we hebben al wel wat dingetjes bedacht die we op dat gebied nog willen doen :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardcore SM met gesels en nog meer stalen ongein.
|
op t moment met m'n nieuwe vriend, we zijn pas n week samen :D :D :D
en heb nu al zin om m te verslinden :evil: |
Tuurlijk heb ik fantasietjes, maar die zijn allemaal onzin en ik wil ze maar liever niet uit laten komen, zowel om ethische redenen als om mijn eigen gezondheid. :evil:
|
Citaat:
|
Ik heb niet zo veel fantasien.. Geen rare of extreme dingen, echt niks aparts. Wel iets dat ik nog een keer wil doen, maar dat ga ik hier niet typen omdat mn vriend hier af en toe nog wel eens komt lezen, en dan issie niet leuk meer..
|
ik fantaseer veel over dingen die ik eigenlijk al gedaan heb :) en ook wel over dingen die ik wil doen. En soms over dingen die ik niet wil doen, omdat ze in de praktijk niet kunnen of vervelend zouden zijn.
|
Citaat:
M&Ms! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk heb ik al best wat fantasietjes in praktijk gebracht.. :bloos: maar het mooiste aan een fantasie is natuurlijk het erover fantaseren, als ze uitkomen is het vaak 1 keer leuk en dan is de lol eraf.. Daarom houd ik het op dingen die ik wel graag doe.. en daarbij heb ik een supervriend die me af en toe ook nog wel eens verrast.. :evil:
|
Citaat:
Fantaseren over iets wat je al gedaan hebt kan ook ontzettend leuk zijn. |
Citaat:
Ik heb ook wel fantasieen maar als ik een bevredigend sexleven heb ben ik er minder mee bezig. Sommige zou ik wel uit willen voeren en andere niet. Ik heb er ook al wel een paar uitgevoerd maar geen spectaculaire of hele heftige dingen. En ik denk ook graag terug aan de fijnste dingen die al gebeurd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sex met een meisje lijkt me wel tof
|
Citaat:
|
Citaat:
fantasie:in pashokje bij de C&A en dan niet solo-sexen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb genoeg fantasieen. Sommige wil ik wel laten uitkomen, anderen weer niet. Sommige heb ik zelfs al wel uitgevoerd.
|
Citaat:
|
ik heb ook fantasieen . maar als zij voorstelt om ze uit te voeren weiger ik . eenmaal de fantasie is uitgeoefend is de fun eraf .
mss ooit dat ik ze in praktijk ombreng als mijn sexleven op een laag pitje zit .maar nu NEE ik ben bevredigd en blij :) |
sex hebben met een jonger meisje
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nee, ik vertel het niet. Nut > geen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
forumorgie
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Meisjes van 14/15 vind ik meestal aantrekkelijk om te zien,het is een soort combinatie van onschuldigheid en sexy zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar iemand die onschuldig speeld kan ook heel leuk zijn :P |
Zijn zoveel van die cliche dingen..
Sex met de stewardess Sex met de politie agente Sex met de schoonmaakster Sex met de mevrouw in de winkel Sex met de lerares Sex met de zus van je vriendin Sex met de zus van je vriendin en je vriendin Sex met de vriendin van je vriendin Sex met de vriendin van je vriendin en je vriendin Sex met een vriend en je vriendin Sex met op circuit Zandvoort Sex in het vliegtuig Sex in de boot Sex met een negerin Sex met een moslima met hoofddoek.. enz.. enz.. enz.. |
Citaat:
(of 'een vriendin van jezus', dat ligt er maar net aan...)n |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |