![]() |
Waarom wil jij op dit moment leven?
Iemand enig idee waarom je leeft?
|
nee en erover nadenken is alleen maar frustrerend.
heb gewoon plezier en geniet van de dingetjes die het leukmaken. |
het leven is een verschrikkelijke lijdensweg, waarin wij enkel gepijnigd en gesard zullen worden. oh dear, als ik maar de kracht had om zelfmoord te plegen, want mijn bestaan is een steeds erger wordend debacle. wij zijn allen gedoemd tot dit verfoeilijke bestaan op een verschrikkelijke wereld.
|
Citaat:
|
Ik wil leven omdat ik vind dat het wel goed gaat :o En omdat het hopelijk nog beter gaat worden ook.
|
life is what you make it
|
Ik wil leven omdat ik weet dat hij vrijdag op me wacht.
|
Ik heb eigenlijk totaal geen idee over het antwoord van deze vraag maar ik wil het zo graag weten, zou het leven er veel gemakkelijker op maken.
|
omdat ik nu een toekomst begin te zien... en die toekomst staat helemaal in het teken van muziek ^^
|
Je kunt hooguit zeggen dat je ergens zin in hebt. Maar dat gezwam 'ik leef voor dit of dat' klinkt echt zó pathetisch.
|
Citaat:
|
Het is niet de reden wáárom ik leef, maar het maakt het een stuk leuker dat ik hém heb leren kennen:o
|
er zijn nog dingen die ik ooit wil meemaken.
|
Citaat:
|
Ik wil helemaal niet leven op dit moment. Maar ik hoef ook niet zonodig dood dus ach, we gaan gewoon lekker door. :)
En verder kan ik me wel vinden in Stefanies reply. |
Om mijn humor te verspreiden onder de vele chagrijnige mensen die dit land heeft :o
|
waarom niet?
|
Omdat ik zijn chiller vind dan niet zijn.
|
Vanwege de geweldige actie van AH op hun biologische afdeling.
|
omdat het laf is zomaar eruit te stappen.
omdat ik later misschien nog allerlei leuke dingen mee ga maken. omdat ik mezelf beter wil krijgen. |
Omdat ik het wel naar m'n zin heb zo, ondanks allerlei problemen. :)
|
Omdat ik er nou eenmaal ben. En ik vind het prima zo.
|
omdat ik misschien ook ooit eens geluk krijg
|
Citaat:
En dan zeg ik maar dat ik leef omdat ik zin heb om te leven. Of dat ik leef voor het leven. :) |
ik leef op dit moment voor een paar personen die me heel erg dierbaar zijn..
in theorie zou k 2x dood moeten zijn maargoed |
Omdat sommige mensen me heel dierbaar zijn, en ik er van overtuigt ben dat m'n leven beter dan dit kan worden, als ik maar wil
|
Omdat het nu goed met me gaat en ik nog allerlei dingen wil meemaken. Omdat ik een aantal dingen persé nog wil oplossen. *koppig* Maar eigenlijk vooral omdat ik een aantal mensen niet kan missen. :D
|
Geen idee. Leef gewoon, zonder echt goede redenen voor te hebben. (y)
|
Waarom ik leef weet ik niet, waarom ik wil leven is omdat er mensen zijn van wie ik houd en ik dingen kan doen waarvan ik kan genieten.
|
Omdat ik het leven leef wat mij gegeven is. :)
|
op dit moment schop ik tegen het leven!! zo hard als ik kan :mad:
|
ik wil leven omdat ik nog zoveel wil meemaken en het zo erg naar mijn zin heb.
|
Nu je 't vraagt, geen idee waarom eigenlijk :confused: (n)
|
Om te genieten. Om volwassen te worden, vooruit te komen in de maatschappij, de wereld te zien, vrienden te maken en uiteindelijk in alle rust terug te kunnen kijken op een mooi, rijk en gevuld leven.
En daarna? Daarna zien we wel verder. |
Ik leef om te bewijzen aan anderen dat ik het wel red zo. Dat ik sterker ben als de gedachte dat ik niet meer wil en kan (en stiekum durf ik niet anders als door te leven)
|
@daydream-ster: wat ga je doen met muziek??
|
Komende donderdag komt Metal Gear Solid 3: Snake Eater uit, dùh. :cool:
|
Citaat:
|
owjee sorry was bedoeld voor dreamytheater. Ja zit allebei het woord dream in. oeps
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil leven omdat ik nog ontzettend veel dingen wil doen en zien en meemaken
|
Omdat ik mijn examen wil halen, heb verdorie niet voor niets zo lang geploeterd:o
|
Omdat het leven over 't algemeen wel tof is.
|
er zijn altijd wel leuke dingen om naar uit te kijken :D
|
Omdat de wil om te leven nog wel wat groter is dan de wil om dat níet te doen.
|
Ik leef om gelukkig te worden
|
Citaat:
|
Ik leef voor de mensen waar ik om geef en verder voor de lol ofzo..
Ik moet nog kijken wat ik na school ga doen voor opleiding/werk, daar wil ik ook graag een beetje voor leven, tis zo moeilijk elke morgen op te moeten staan zonder bepaald doel voor ogen waar je echt naar uitkijkt en t leven moet niet een sleur worden. :o |
Ik leef voor de verassingen :p :D wat gaat er morgen gebeuren?
En ik leef ook voor de sneeuw op dit moment dan hé :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |