![]() |
[FORUM] Forum met subadmin
Ik ben op zoek naar een forum-systeem (eventueel door een hack) waarbij je sub-admins aan kan maken.
Dat je dus eigenlijk geheel aparte fora krijgt, maar met 1 oofd admin en dan voor iedere fora een sub-admin die ook nieuwe fora ed aan kan maken. De sub-admin moet eigenlijk alles kunnen wat de hoofd admin kan, behalve andermans fora beheren :) Weet iemand hier een forum/hack die dat kan? |
Als ik dat zo lees denk ik aan phpBB2
|
ik heb niet zo veel verstand van fora maar je kan toch heel makkelijk al je fora binair nummeren (1,2,4,8,16,32 etc) en dan heeft iedereen een 'admin level' in de database wat aangeeft waar die persoon admin is (13 geeft dus adminrechten op 1, 4 en 8) en gewone users hebben heel simpel level 0 en de fuhrer heeft gewoon als nummer alles opgetelt.
hopelijk kan je er iets mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Subadmins moeten fora aan kunnen maken Gebruikers mogen dus niet compleet uniek zijn, maar wel uniek per subforum. Subadmins moeten ook layout etc kunnen bepalen. Er dient dus herkenning van hostname oid te zijn... En zo zijn er vast nog een hoop interne zaken ;) |
Citaat:
|
Zelf erin coden kan ik wel als ik dat wil...
Ik heb er alleen geen tijd voor.. Dus ik zoek idd een kant en klaar forum die dit kan, eventueel met een bijbehorende mod.. Edit: Ok, vBulletin valt af want je mag niet met meerdere hosts werken :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |