![]() |
Wat doe je zoal hoofdzakelijk in het dagelijks leven?
School/studie/werk?
:bloos: |
studie, werk, luieren, uitgaan, ijdel wezen
|
Werken en pimpen.
|
geen school meer
werken in schoenenwinkel al 2jaar avondcursus schoenadviseuze erbij :cool: |
School en masturberen. :)
|
Wat een stom topic eigenlijk. Je kunt toch wel zien in het wat heb je vandaag gedaan topic wat men dagelijks doet. :)
|
Zoal hoofdzakelijk? :D
Anyway. Ik studeer hbo Communicatie Creatief. Ben momenteel aan het afstuderen, maar ik kom een beetje laat op gang geloof ik. Maar gaat helemaal goedkomen. (y) Ik doe overigens een afstudeeropdracht bij Scholieren.com. Wat een devoted forumbaas ben ik toch! :D (y) Verder vul ik drie avonden per week vakken in een lame ass supermarkt maar het verdient retegoed. :cool: Tja het staat wel een beetje in het andere topic maar niet zo duidelijk, ik heb geen idee wat iedereen studeert/voor school/werk doet. :) |
Ik ben in sept begonnen met hbo-verpleegkunde na wat mislukte studies. loop op het moment stage op neurologie in het bernhoven ziekenhuis. \dus ik ga gewoon naar school en stage dus op het moment. Daarnaast werk ik in weekenden en op vrije dagen dat ik kan/als ik zin heb bij de music store. Voor de rest voer ik niet zoveel uit.
|
Citaat:
- Ik studeer filosofie, werk in het weekend bij de post en voor de rest ben ik een lamlendige niksnut. (y). Henk Mul ! |
Ik studeer en rock en ik heb hobby's:).
|
studeren, uitgaan (concerten), tekenen en anders creatief bezig zijn :)
|
ik zit nog in 6vwo, aangezien ik vorig jaar gezakt ben. verder werk ik als serveerster in een bistro. tevens ben ik daar een soort leidinggevende :cool:
verder hou ik van bankhangen, uitgaan en shoppennn. |
ik doe mbo grafisch vormgeven basisjaar alleen hoef ik niet zo vaak naar school. verder hou ik van.. slapen. ik heb ook vrienden waar ik regelmatig mee op trek en uitgaan doe ik ook.
verder maakt geen werk+minimale stufi mij erg arm. |
Hoofdzakelijk slapen en roken... En soms studeren, winkelen en lezen.
|
Havo vier , de derde twee keer gedaan, beetje nerden op internet, eten, zangles, paardrijden, werken bij de appie heijn als delicatessetrut.
|
ik studeer en winkel
|
school voornamelijk, nog 3 maanden. (n)
daarbuiten uitgaan en met vrienden dingen doen en concertjes etc. ohja, etennn. |
School en werk.
|
Ik doe mbo Onderwijsassistent en ik schijt erop maar ik zit nu in t laatste jaar en ga hierna iets hbo-erigs doen. Denk lerarenopleiding engels of creatieve therapie. Verder werk ik nog iedere zaterdag bij een supermarkt (kassa). Is wel leuk want leuke collega's. En ik doe 1 avond in de week klassiek ballet, en ik speel gitaar en ik doe ook nog wel eens niks.
|
Citaat:
Nee, het is meer de marketing kant op gericht, dus het 'creatieve' denken. Campagnes ontwerpen, huisstijlen ontwerpen etc. |
Citaat:
|
ik doe 6vwo en ik werk op zaterdagavond bij appie heijn to go op 't station (ofzoiets).
verder heb ik gitaarles en speel ik gitaar in een bandje, ga ik veel uit, naar concerten of met vrienden iets doen. de rest van de tijd slaap ik of luister ik muziek (of een combinatie daarvan). |
doordeweek loop ik nu stage, normaal ga ik naar school en in t weekend rust ik uit en werk nog.
|
doordeweeks, naar die fockin' k*tschool om de havo af te maken, donderdag avond en zaterdag werk ik in een restaurant en verder ben ik vooral dronken en doe ik nix
|
Ik doe communicatiemanagement en verder heb ik geen werk omdat ik een lui varken ben. En ik ga best uit en ik hou van winkelen en van concerten.
|
Ik ben saai. :o
Ik ga naar school, ik teken in schriften i.p.v. dat ik er huiswerk in maak, ik luister een groot deel van de dag muziek, ik speel gitaar, ik kijk tv, ik ga uit en ik hang zoals menig veertienjarige doet. |
Citaat:
Ik studeer Psychologie, moet het eerste jaar echter in 2 jaar doen dus heb ik veel tijd over. Ik werk elke week ook rond de 15 uur in NEMO en dat is erg leuk en het verdient ook goed :) Daarnaast hou ik van winkelen, en ik verdoe mijn tijd ook wel met series & films kijken, en hangen bij mijn vriendje. |
Ik zit in 6V en ik werk bij de Hema :cool: Daarnaast ben ik veel op internet enzo te vinden. Beetje nerd zijn enzo.
|
School
en binnekort werken bij de rado :D kleding passen + kopen :p |
Ik ben stationskiosk miep, dus ik zet in mijn dagelijks leven veel koffie en bak veel sausijzenbroodjes.
Als ik niet werk luister ik ook veel muziek en kijk ik abnormaal veel britse comedy zooi. En ik forum. |
ik slaap graag en ik loop graag rond en verder doe ik grafisch op hku, denk ik graag na en geef geld uit aan troep en ik ben op zoek naar een leuke hobbie :)
|
ik slaap, rook, rook hasj, heb seks, drum in een bandje, zit in mijn examen jaar, en werk in een broodjeszaak. (y)
|
jeetje
slapen, naar school gaan, swingen, neuken, tekenen, naaien, lezen, winkelen, leren, computeren, muziek luisteren, bellen, fietsen, films kijken, uitgaan, sjansen en kroelen. |
Ik doe lies in het weekend met een papieren zak over mijn piem :bloos:
|
werken, zuipen, feesten, blowen, skanken, geen fuck, lol hebben, muziek luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
mij doet hij natuurlijk |
omg heet je geen noé in het echt :(
|
Citaat:
valt je forumfairytalewereld nu in duigen? aangenaam, lisa. :) |
ik werk
en ik maak foto's sociaal leven alleen in de weekenden :( |
Citaat: