![]() |
Welke chocolade ?
Welke chocolade vinden julie het lekkerst ?
Ik denk ik die van de aldi, of van verkade :p |
Milka, Plus of Verkade
Wel wit ;) Plus toevallig omdat ik daar werk, als ik bij de C1000 had gewerkt was die t ws geworden ;) |
Citaat:
|
pure max havelaar en andere pure chocolas van goede kwaliteit. Dus niet de dingen die jij noemt. Ik stem dan maar op 'zo puur mogelijk' want dat komt nog in de richting.
|
Ze verkopen bij ons niet meer in de Aldi, is dat sinds kort of alleen bij ons in de buurt :|
|
Verkade :cool:
|
Merci, Milka en alle pure chocolade. :)
En bonbons zijn ook heel lekker. :cool: |
Boeit mij heus niet welke chocola ik eet, ik eet het niet maar alles is lekker:cool: (en ja ik spreek mezelf tegen).
|
Merci, Verkade, Milka en Cote d'or
|
Ik eet alle chocolada, kick er namelijk op :P, of jah ben verslaafd eraan.
Maar toch liever puur. |
Côte d'or
|
die van de aldi met noten & rozijnen <3
|
Max Havelaar.
Misschien niet het lekkerst, maar het enige wat ik eet uit principe. |
Ik heb op Verkade / Aldi / Plus / C1000 gestemt, aangezien ik nooit verschil merk maar tabletten wel duidelijk het lekkerst vind; zonder vulling oid.
& alle smaken zijn lekker, maar melk is lekkerder dan wit en puur lekkerder dan melk. |
verkade,milka, merci,aldi, plus, cote d'or en kruidvat chocolade...
|
Côte d'or <3
|
Aldi / Merci / Milka / Candybars.
|
Heel erg puur !!!
|
Milka en Cadbury en Rittersport
|
Puur!
|
Verkade en Milka. Wel witte chocola.
|
Van alles, zolang het maar niet puur is.
|
Volgens mij hebben wij die van de Aldi en die is zeer lekker(y) Maar eigenlijk lust ik alle chocolade wel, ben niet zo kritisch wat dat betreft:p
|
heb op merci gestemd, want die hebben zoveel verschillende smaakjes in zo'n doos gedoe. Ik vind puur met marsepein en melk met hazelnootstukjes het lekkerst! Maar eigenlijk lust ik alle smaken wel van merci en van gewone chocolade ook. Ohja behalve koetjesrepen-chocolade, die vind ik vies.
In het weekend nog een hele zak-heel-veel-verschillende-smaken-paaseitjes met mn vriend opgegeten...<3 chocolade! |
Met kop en schouders: Swiss noir cafe (72% cacao), echt heerlijk bij een sterke esspresso :)
|
Natuurlijk Côte d'Or, maar ook Callebaut en Jacques en voor de speciale smaken Rittersport
|
Côte d'Or!! beter bestaat niet
|
Waarom staat Côte d'or er niet bij?! ;)
Vooral Bon bon bloc met praliné.. (y) En Dove karamel vind ik ook lekker maar is dat Verkade? |
Milka :)
|
Verkade + Heel erg puur.
Verkade vind ik gewoon lekker, en die van Swiss met heeel veel cacao is ook heerlijk. |
C1000 & Aldi. (alleen ik heb niet op aldi gestemd, want ik dacht dat je maar op één kon stemmen.)
|
Heel erg puur !!!
|
Het liefst extra noir :) Maar dat is soms wel erg duur als je het gaat vergelijken met 'normale' chocolade.
|
Citaat:
|
ik let niet zo op merk :P
alle chocola is lekker :) maar vooral melk :D |
Het liefst puur, vooral die van Côte d'Or.
|
Verkade, puur (<3) of butterscotch. :)
|
verkade is het lekkerst=) natuurlijk
|
Citaat:
|
Merci vind ik heel lekker en pure chocolade en natuurlijk de chocolade van Côte d'or
|
Verkade melk, of Kruidvat met butterschotch :o En Milka, met creme ofzo? Iig dat er een soort vulling in zit :o
|
Citaat:
|
Butterscotch :o
|
Euroshopper. Best chocolate ever en maar voor 39 cent (y)
|
Citaat:
|
Alle soorten kwaliteitvolle Belgische chocolade. Mijn favoriete merk is Galler. Vooral de witte chocolade met pralinévulling van Galler, die is heerlijk. Wit met praliné van andere merken, zoals Côte d'Or, vind ik smakeloos.
De chocolade in donkergroene verpakking van Côte d'Or is wel heel goed!! 't Heeft een rare naam die ik altijd vergeet. Dat is 1 van mijn favorieten! Voor melkchocolade met volle hazelnoten is Meurisse het beste merk. Aangezien er in de poll alleen maar slechte merken staan, heb ik voor "zo puur mogelijk" gestemd, aangezien ik het meest van pure chocolade hou. |
Aldi.
|
Citaat:
|
|
ik heb geen favoriet merk, vind ze eigenlijk allemaal wel lekker. proef vaak ook geen grote verschillen
butterscotch (y) :eek: (van milka) :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |