Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sex met oudere vrouw? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=111633)

Sweetboy1819 31-05-2002 09:10

Sex met oudere vrouw?

Voor wie is dit wel iets waarvan je zegt,ja dat lijkt me lekker en wie zegt, laat maar.

Ik heb namelijk een vr collega van 34 en ik ben zelf 20 en we zitten elkaar ongelovelijk op te geilen de laatste 2 dagen. Of er wat van komt is maar de vraag maar ze is superaantrekkelijk.

Wie ziet zoiets wel zitten en wie niet?

MissBi@tch 31-05-2002 09:13

lijkt me ranzig om t met een oudere te doen (dan heb ik t over 8 jaar verschil ofzo) moet niet te gek worden!!!

je$u$ crust 31-05-2002 09:18

ach gut wat schattig weer een sexueel gefrustreerd mannekedat de vreemdste dingen verzint...

Sweetboy1819 31-05-2002 11:02

dream on boy
ik maak meer mee dan jij in je hele leventje
maar goed
als jij het niet gelooft is best

je$u$ crust 31-05-2002 11:24

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
dream on boy
ik maak meer mee dan jij in je hele leventje
maar goed
als jij het niet gelooft is best

hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen :) maar goed blijf jij nou maar verder dagdromen over je oudere vrouwtjes

Booster 31-05-2002 11:32

Citaat:

je$u$ crust schreef:
hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen :)

Ja... Ook wel knap van jezelf, uitspraken doen zonder iemand te kennen.

Lekkerr slim.

Drizzt 31-05-2002 12:57

Als het een fysiek aantrekkelijke vrouw is, no problem :)

M@TRIX 31-05-2002 12:58

ziekelijk het had bijna je moeder kunne zijn... mar das mijn mening...

youriw 31-05-2002 13:18

nu even serieus kiddies!

waarom is dit meteen ziekelijk? op je twintigste ben je prima zelf in staat te beslissen met wie je wat doet en als je een 34 jarige vrouw aantrekkelijk vind, geen probleem!

het is het eeuwenoude probleem met leeftijden, maar beiden zijn volwassen dus waarom niet?

Tom 31-05-2002 14:05

Ehm zelf zoek ik dat niet zo, maar waarom niet.. als jij d'r aantrekkelijk vind en ze wil het.. gewoon doen.

Sweetboy1819 31-05-2002 14:05

Booster
20M - Lid

gepost op 31-05-2002 @ 12:32

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
je$u$ crust schreef:
hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen

Lekkerr slim.

nare man 31-05-2002 14:17

Citaat:

MissBi@tch schreef:
lijkt me ranzig om t met een oudere te doen (dan heb ik t over 8 jaar verschil ofzo) moet niet te gek worden!!!
Wat een onzin. Alsof je als 20-jarige een vrouw van 28 niet aantrekkelijk kunt vinden, of als 20-jarig meisje niet een man van 28. :rolleyes:

Jij moet nog een hoop leren, meiske.

jnieuwelaar 31-05-2002 14:19

Ik heb een oudere vriendin, half jaartje maar goed :D

Maar het lijkt me wel wat om met een aantrekkelijke ervaren vrouw de nacht door te brengen. Leeftijdsverschil moet niet te groot zijn, maar 20 en 34 vind ik wel kunnen.

je$u$ crust 31-05-2002 15:08

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
Booster
20M - Lid

gepost op 31-05-2002 @ 12:32

quote:
je$u$ crust schreef:
hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen

Lekkerr slim.

ahahaha ja nu heb je me toch tuk... :rolleyes: damn dit soort post zijn bijna 99% pure blaat ik bedoel wat je heir allenmaal leest kan onmogenlijk allenmaal waar zijn.. en dit topic lijkt me al helenmaal onwaarschijnlijk turlijk ik weet het neit zeker... maar om dan een opmerking over mijn sexleven te plaatsen terwijl hij me niet kent.... wat ik wil zeggen ik heb een gegronde reden om de topic starter te verdenken van fantasie hij niet....

jnieuwelaar 31-05-2002 15:17

Citaat:

je$u$ crust schreef:

ahahaha ja nu heb je me toch tuk... :rolleyes: damn dit soort post zijn bijna 99% pure blaat ik bedoel wat je heir allenmaal leest kan onmogenlijk allenmaal waar zijn.. en dit topic lijkt me al helenmaal onwaarschijnlijk turlijk ik weet het neit zeker... maar om dan een opmerking over mijn sexleven te plaatsen terwijl hij me niet kent.... wat ik wil zeggen ik heb een gegronde reden om de topic starter te verdenken van fantasie hij niet....

Nou er zijn genoeg vrijgezelle dames die een jongen van 20 wel zien zitten hoor.

Sweetboy1819 31-05-2002 16:55

jongen, ik heb echt geen sexprobleem
maar dit is gewoon real ja
maarja als jij het niet gelooft is dat jouw probleem niet de mijne
vanavond zie ik dr weer dus ik heb een leuke avond :)

je$u$ crust 31-05-2002 18:12

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
jongen, ik heb echt geen sexprobleem
maar dit is gewoon real ja
maarja als jij het niet gelooft is dat jouw probleem niet de mijne
vanavond zie ik dr weer dus ik heb een leuke avond :)

ok mischien zit ik er naast in dat geval mijn excuus en een leuke avond

Sweetboy1819 31-05-2002 18:22

dank u vriendelijk!!

ze is wel getrouwd :(

NY152 31-05-2002 18:24

Hehe lijkt me super hoop er al mijn hele leven op zelf een keer met zo'n vrouw sex te hebben :P als ze wel lekker is ofcoz

jnieuwelaar 31-05-2002 18:29

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
dank u vriendelijk!!

Dan ben je niet slim bezig.

Gothic 31-05-2002 18:31

Ach misschien ziek, maar ik zou het best met een leraar van mij willen doen, gewoon 1 keer ofzo... hij is zeker 10 jaar ouder, maar hij is net 20... er zit een superspanning tussen ons, gedeeltelijk negatief... maar toch...

Lethalis 31-05-2002 18:33

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
Tsja, moet je zelf weten .. maar het lijkt me niet echt gezond. Ken je de echtgenoot? Loop je gevaar oid? :eek:

jnieuwelaar 31-05-2002 18:37

Citaat:

******** schreef:
Tsja, moet je zelf weten .. maar het lijkt me niet echt gezond. Ken je de echtgenoot? Loop je gevaar oid? :eek:
ja inderdaad en ik geloof niet dat jullie werkrelatie er beter van wordt als dit avontuurtje is afgelopen met alle gevolgen van dien.

youriw 31-05-2002 18:50

Citaat:

Gothic schreef:
Ach misschien ziek, maar ik zou het best met een leraar van mij willen doen, gewoon 1 keer ofzo... hij is zeker 10 jaar ouder, maar hij is net 20... er zit een superspanning tussen ons, gedeeltelijk negatief... maar toch...
uhhh ... confused. je profiel zegt dat je 36 bent ... en hij is net 20 en jij minimaal 10 jaar jonger ... dan klopt die 36 niet en dan ben je waarschijnlijk onder de 10 ... help?

maar die spanning kan volgens mij, serieus, hele spannende sex opleveren, alleen de consequenties zijn misschien wel niet zo fijn (na ja, naast het klaarkomen dan ;))

Pink panter 31-05-2002 18:56

het doen met een leraar? :eek:
moet er niet aan denken :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DarkCat 31-05-2002 19:26

Citaat:

Pink panter schreef:
het doen met een leraar? :eek:
moet er niet aan denken :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een lekkere stagiare van 23? :D

Ik zit geregeld met twee leraren van mn ouwe en nieuwe school in de kroeg :D

GeNeVa 31-05-2002 19:45

Nou ik denk dat het voor een jongen spannender is om met een oudere-nog-aantrekkelijke-dame... dan voor een meisje met een oudere-vent!

Roos 31-05-2002 20:24

Citaat:

youriw schreef:

uhhh ... confused. je profiel zegt dat je 36 bent ... en hij is net 20 en jij minimaal 10 jaar jonger ... dan klopt die 36 niet en dan ben je waarschijnlijk onder de 10 ... help?

Lees d'r sig 'ns ;)

! am mE 31-05-2002 20:28

Citaat:

rosi schreef:
Lees d'r sig 'ns ;)
Maar waarom heeft ze dan als naam 'Gothic' en verandert ze dr geboortedatum dan niet???? :confused:

Gothic 01-06-2002 12:02

Citaat:

! am mE schreef:

Maar waarom heeft ze dan als naam 'Gothic' en verandert ze dr geboortedatum dan niet???? :confused:

Ik had mijn naam al Gothic, voordat ik wist wat het was. Dat is 1 reden waarom ik het heb gehouden. Ik ben een redelijke tijd gothic geweest. Even uitleggen wat mijn visie op gothic zijn is: Dat is houden en het dragen van zwarte kleding (evt wat rood en paars). Het is het gevoel, het gevoel aangetrokken zijn tot de dood, mysterieuze dingen, hekserij, laten we het houden om overklaarbare dingen. Verder hou ik van de muziek. Als in soorten metal. Ik heb nu niet meer de neiging te zo extreem te kleden en te gedragen, al zal je mij nog absoluut als alto kunnen gestempelen. En ik draag absoluut nog wel zwarte (gothic) kleding. En houd nog steeds van de muziek, maar ik zou niet meer in het hokje gothic vallen, het hokje gecreeerd door de bekrompen mens. Als in: je bent geen goth als je niet altijd zwarte makeup draagt en die kleding. Ik noemde mezelf ook geen goth toen. Nu wel, en dat was een beetje om met het hokje te spotten. Want al was ik wel écht goth, zou ik me niet zo noemen. Dat is dus nog een reden deze naam te houden. Verder vind ik het steeds weer leuk te zien dat mensen niet verder kijken dan een nick en leeftijd, vandaar dat die ook niet klopt. Iemand had commentaar op mijn vriendschap met iemand die en stuk ouder dan ik was. Toen hebben we ons een leeftijd gegeven waar we ons beide prettig bij voelden en dat was 36. Vandaar dat ik nu dat onder mijn leeftijd heb staan.
Ik schep verwarring, omdat ik wil dat mensen verder kijken dan mijn nick en leeftijd, en dus moeten afgaan op mijn posts... en ik ben tussen de 14 - 24, net als bijna de rest van de mensen hier.

Die leraar is overgends 29, maar hij gedraagt zich dus als iemand van 20... en hij is dus gewoon een jonge jongen kwa uiterlijk, had dus gewoon iemand van bijv 22 kunnen zijn...

Sweetboy1819 01-06-2002 17:04

nou mensen er is nix gebeurt hoor gisteravond
ik heb dr wel duidelijk late merke dat ik dr wil denk ik
ging steeds heel opvallend na dr kijke
en ze weet me ook wel gek te krijgen door zo kort topje aan te doen waardoor dr navelpiercing goed zichtbaar werd.
maar goed,maandag begint het werk weer gelukkig
en of ik slim bezig ben is de vraag,maar zulke dinge zijn wel tof om te beleve,elkaar opgeilen is al leuk,of er nou wat gebeurt ofniet!!

ZHAzha 01-06-2002 17:20

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
Voor wie is dit wel iets waarvan je zegt,ja dat lijkt me lekker en wie zegt, laat maar.

Ik heb namelijk een vr collega van 34 en ik ben zelf 20 en we zitten elkaar ongelovelijk op te geilen de laatste 2 dagen. Of er wat van komt is maar de vraag maar ze is superaantrekkelijk.

ojoh.. lekker palen man!!!
schijt aan mabey wel spannend ze heeft meer levenservaring alhoewel 34 is ook nog niet zo super maar

Sweetboy1819 01-06-2002 17:59

als ik de kans krijg doe ik het ook zeker wel
ik ben al 20 jaar verstandig geweest

Günther 01-06-2002 18:13

the dark-force is strong my jong padawan, but be strong, the force of the jedi will guide you trough it all :D :p *blaat*

ABrules 02-06-2002 09:47

Begun the *BLAAT* Wars have.

Günther 02-06-2002 12:11

Citaat:

ABrules schreef:
Begun the *BLAAT* Wars have.
but followers there will be not, our only chanche is you *BLAAT*

Winner 02-06-2002 13:45

Ik heb wel eens fantasien over mijn buurvrouw, en die is al bijna zestig. Op de een of andere manier is dat toch wel geil zo'n oud wijf die je smeekt om geneukt te worden... :cool:

(ok, morgen ga ik in therapie :D)

~- Anakin -~ 02-06-2002 15:10

Citaat:

Winner schreef:
Ik heb wel eens fantasien over mijn buurvrouw, en die is al bijna zestig. Op de een of andere manier is dat toch wel geil zo'n oud wijf die je smeekt om geneukt te worden... :cool:

heel verstandig!!! :D (y)

Shadow[GPW] 02-06-2002 16:27

op oudere fietsen moet je het leren en als je zin hebt voor een keertje why not..

Ik zie er geen probleem in voor een keer.. als ze maar lekker is..
kijk een oma van 82 nee dat zou niks worden maar 34 moet er toch nog goed uitzien?

Freyja 02-06-2002 18:44

Citaat:

Winner schreef:

Heel slim ja :)

MegaManX 04-06-2002 12:01

als ik nu zal zeggen dat je sex zou hebben met kylie minogue..dan hou je wel je mondje dicht he ze is namelijk ook rond de 34..en ziet er erg goed uit..gezeur af en toe met leeftijdsverschil..

ikzelf zou er geen problemen mee hebben..maar of dat ooit zou gebeuren.. :)

Built to last 04-06-2002 12:50

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
ik ben zelf 20

heel erg offtopic. maar waarom ben je 20 als er 19 in je info staat, en waarom zijn zoveel mensen volgens hun info al bv 15 als ze 14 zijn....etc .

MoNiQue15 04-06-2002 14:53

Citaat:

MegaManX schreef:
als ik nu zal zeggen dat je sex zou hebben met kylie minogue..dan hou je wel je mondje dicht he ze is namelijk ook rond de 34..en ziet er erg goed uit..gezeur af en toe met leeftijdsverschil..

ikzelf zou er geen problemen mee hebben..maar of dat ooit zou gebeuren.. :)

Kylie is 34 en een week :)
28 mei 1968 :)
L:)L ahum

MegaManX 04-06-2002 15:07

Citaat:

MoNiQue15 schreef:

Kylie is 34 en een week :)
28 mei 1968 :)
L:)L ahum

goeie gok :D ;)

MoNiQue15 04-06-2002 15:35

Citaat:

MegaManX schreef:

goeie gok :D ;)

HuH Najah zal wel (sorry ik ben niet zo slim :) )

punkrock-bastard 04-06-2002 16:18

Citaat:

Sweetboy1819 schreef:
ik ben zelf 20
Volgens je info ben je 19 :S

MoNiQue15 04-06-2002 16:21

Citaat:

punkrock-bastard schreef:

Volgens je info ben je 19 :S

hahaha ja dat viel me ook net op :D

Anal Avenger 04-06-2002 16:59

wat boeit het?
19, 20... dat is niet zo'n groot verschil, zeker niet in die leeftdijscategorie

Somebody Special 04-06-2002 20:49

Mn vriend is ook een héél aantal jaartjes (voor de oplettende, er heeft een topic over op L&R gestaan), wat is het probleem ?

Sweetboy1819 05-06-2002 12:15

ik ben 20
mn geboortedatum op forum klopt niet
heb maar wat ingevuld
maar goed,wat boeit het,
ik ben nu op mn werk
die collega werkt maar 20 uur helaas
ze is nu dus weg
maar goed,maandag weer een dag

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.