![]() |
Sex met oudere vrouw?
Voor wie is dit wel iets waarvan je zegt,ja dat lijkt me lekker en wie zegt, laat maar.
Ik heb namelijk een vr collega van 34 en ik ben zelf 20 en we zitten elkaar ongelovelijk op te geilen de laatste 2 dagen. Of er wat van komt is maar de vraag maar ze is superaantrekkelijk. Wie ziet zoiets wel zitten en wie niet? |
lijkt me ranzig om t met een oudere te doen (dan heb ik t over 8 jaar verschil ofzo) moet niet te gek worden!!!
|
ach gut wat schattig weer een sexueel gefrustreerd mannekedat de vreemdste dingen verzint...
|
dream on boy
ik maak meer mee dan jij in je hele leventje maar goed als jij het niet gelooft is best |
Citaat:
|
Citaat:
Lekkerr slim. |
Als het een fysiek aantrekkelijke vrouw is, no problem :)
|
ziekelijk het had bijna je moeder kunne zijn... mar das mijn mening...
|
nu even serieus kiddies!
waarom is dit meteen ziekelijk? op je twintigste ben je prima zelf in staat te beslissen met wie je wat doet en als je een 34 jarige vrouw aantrekkelijk vind, geen probleem! het is het eeuwenoude probleem met leeftijden, maar beiden zijn volwassen dus waarom niet? |
Ehm zelf zoek ik dat niet zo, maar waarom niet.. als jij d'r aantrekkelijk vind en ze wil het.. gewoon doen.
|
Booster
20M - Lid gepost op 31-05-2002 @ 12:32 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- je$u$ crust schreef: hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen -------------------------------------------------------------------------------- Ja... Ook wel knap van jezelf, uitspraken doen zonder iemand te kennen. Lekkerr slim. ________________ ONGELOVELIJK UITGELULD!!!!!! |
Citaat:
Jij moet nog een hoop leren, meiske. |
Ik heb een oudere vriendin, half jaartje maar goed :D
Maar het lijkt me wel wat om met een aantrekkelijke ervaren vrouw de nacht door te brengen. Leeftijdsverschil moet niet te groot zijn, maar 20 en 34 vind ik wel kunnen. |
Citaat:
ahahaha ja nu heb je me toch tuk... :rolleyes: damn dit soort post zijn bijna 99% pure blaat ik bedoel wat je heir allenmaal leest kan onmogenlijk allenmaal waar zijn.. en dit topic lijkt me al helenmaal onwaarschijnlijk turlijk ik weet het neit zeker... maar om dan een opmerking over mijn sexleven te plaatsen terwijl hij me niet kent.... wat ik wil zeggen ik heb een gegronde reden om de topic starter te verdenken van fantasie hij niet.... |
Citaat:
|
jongen, ik heb echt geen sexprobleem
maar dit is gewoon real ja maarja als jij het niet gelooft is dat jouw probleem niet de mijne vanavond zie ik dr weer dus ik heb een leuke avond :) |
Citaat:
|
dank u vriendelijk!!
ze is wel getrouwd :( |
Hehe lijkt me super hoop er al mijn hele leven op zelf een keer met zo'n vrouw sex te hebben :P als ze wel lekker is ofcoz
|
Citaat:
|
Ach misschien ziek, maar ik zou het best met een leraar van mij willen doen, gewoon 1 keer ofzo... hij is zeker 10 jaar ouder, maar hij is net 20... er zit een superspanning tussen ons, gedeeltelijk negatief... maar toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die spanning kan volgens mij, serieus, hele spannende sex opleveren, alleen de consequenties zijn misschien wel niet zo fijn (na ja, naast het klaarkomen dan ;)) |
het doen met een leraar? :eek:
moet er niet aan denken :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Ik zit geregeld met twee leraren van mn ouwe en nieuwe school in de kroeg :D |
Nou ik denk dat het voor een jongen spannender is om met een oudere-nog-aantrekkelijke-dame... dan voor een meisje met een oudere-vent!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schep verwarring, omdat ik wil dat mensen verder kijken dan mijn nick en leeftijd, en dus moeten afgaan op mijn posts... en ik ben tussen de 14 - 24, net als bijna de rest van de mensen hier. Die leraar is overgends 29, maar hij gedraagt zich dus als iemand van 20... en hij is dus gewoon een jonge jongen kwa uiterlijk, had dus gewoon iemand van bijv 22 kunnen zijn... |
nou mensen er is nix gebeurt hoor gisteravond
ik heb dr wel duidelijk late merke dat ik dr wil denk ik ging steeds heel opvallend na dr kijke en ze weet me ook wel gek te krijgen door zo kort topje aan te doen waardoor dr navelpiercing goed zichtbaar werd. maar goed,maandag begint het werk weer gelukkig en of ik slim bezig ben is de vraag,maar zulke dinge zijn wel tof om te beleve,elkaar opgeilen is al leuk,of er nou wat gebeurt ofniet!! |
Citaat:
schijt aan mabey wel spannend ze heeft meer levenservaring alhoewel 34 is ook nog niet zo super maar |
als ik de kans krijg doe ik het ook zeker wel
ik ben al 20 jaar verstandig geweest |
the dark-force is strong my jong padawan, but be strong, the force of the jedi will guide you trough it all :D :p *blaat*
|
Begun the *BLAAT* Wars have.
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens fantasien over mijn buurvrouw, en die is al bijna zestig. Op de een of andere manier is dat toch wel geil zo'n oud wijf die je smeekt om geneukt te worden... :cool:
(ok, morgen ga ik in therapie :D) |
Citaat:
|
op oudere fietsen moet je het leren en als je zin hebt voor een keertje why not..
Ik zie er geen probleem in voor een keer.. als ze maar lekker is.. kijk een oma van 82 nee dat zou niks worden maar 34 moet er toch nog goed uitzien? |
Citaat:
|
als ik nu zal zeggen dat je sex zou hebben met kylie minogue..dan hou je wel je mondje dicht he ze is namelijk ook rond de 34..en ziet er erg goed uit..gezeur af en toe met leeftijdsverschil..
ikzelf zou er geen problemen mee hebben..maar of dat ooit zou gebeuren.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
28 mei 1968 :) L:)L ahum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha ja dat viel me ook net op :D |
wat boeit het?
19, 20... dat is niet zo'n groot verschil, zeker niet in die leeftdijscategorie |
Mn vriend is ook een héél aantal jaartjes (voor de oplettende, er heeft een topic over op L&R gestaan), wat is het probleem ?
|
ik ben 20
mn geboortedatum op forum klopt niet heb maar wat ingevuld maar goed,wat boeit het, ik ben nu op mn werk die collega werkt maar 20 uur helaas ze is nu dus weg maar goed,maandag weer een dag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |