![]() |
Wat draag je?
een rose badjas
|
en groene ribbroek (n) en een witte off shoulder trui
en het staat voor geen meter :( |
een veel te grote blauwe ribbroek met een gaar shirt.
en kisten. |
een boxer en badjas
:bloos: |
een roode satijnen pyjama broek met hartjes (voor mn valentijn gehad!!) en een groen met geel shirtje van QS.. geen combi maar ligt wel lekker zo in bed..
|
Een zwartwit gestreepte pyjama met daarover een lelijke grijze maar erg warme trui
|
spijkerbroek
twee t shirts een paarse trui schoenen sokken boxer met een gat :o |
baggy spijkerbroek
studsriem allstars blauw adidasjasje rood/zwarte sjaal want het is koud! |
rode joggingbroek
groen hemdje edit: nu een zwart kort jurkje zwart gehaakte off shoulder trui zwarte panty met witte lijnen erin zwart/witte beenwarmers |
DROPDEAD shirt
zwarte coltrui en vest groene ribbroek airwalk vic's |
zwarte joggingbroek
witte longsleeve grijs vest met capu kouddd. |
baggy spijkerbroek
luipaardriem zwartwit gestreepd hemdje met roze kant en een zwart capuchonvest |
zwarte broek
witte blouse zwarte stropdas zwart giletje rood/zwart lang colbert |
Ik draag:
een vale oude spijkerbroek die n beetje baggy zit een bruine leren riem een zwart tshirtje een zwart vestje en daarover een zwart wit gebreid dik vest bruine cowboylaarzen verenoorbellen |
- baggy spijkerbroek
- oranje shirtje - grijze hoodie |
H&M hoodie
bruine pantalon bruin zwarte nike dunks |
Citaat:
|
een grote zwarte rib broek
een zandkleurig shirt ondergoed 2 verschillende sokken :S en mijn verjaardagskroontje:D |
ondergoedies
grijze sokken zwart shirt donkere baggy spijkerbroek |
Witblauwe schoenen
Zwarte broek Zwart rokje Zwart hemdje Zwart shirtje met teveel inkijk Zwarte onderbroek, rode bh |
een bruine broek met lage zakken
twee spagetti bandjes shirtjes (zwart en groen) zwarte trui met enorme coll met knopen enzo snoopypantoffels :D |
- groene hoodie
- witte longsleeve eronder - donkerbaluwe verwassen spijkerbroek - rode vans - witte riem |
blauwe uitlopende spijkerbroek
zwart met wit gebloemd fladderrokje turquiose driekwartsmouwentruitje zwart wollig vestje zwarte kniekousen paarsige wollen beenwarmers |
asics, donker blauwe take two spijkerbroek. witte riem gesp met sterretjes. blousje onder mijn rode hoodie. gucci luft. haar in staartje
|
Ik heb alleen een muts op omdat 90% van je lichaamswarmte door je hoofd verdwijnt.
Pffft. |
ik had dit aan:
warme legging bordeaux ribrokje zwarte longsleeve achtige trui zwarte cowboyboots paars diadeempje |
een zwarte en een blauwe sok :rolleyes:
|
een zwarte broek, een roze "vleerte" truitje en een zwart geel vestje
ik besef me nu pas dat ik in deze combi op een engels dropje lijk... |
nu me nieuwe jarretels + kousen + rokje :D
whoeptie! |
all stars
baggy legerbroek wit hardheid shirt zwart vest ramones pet het ruikt hier naar wiet |
laarzen mosquitos
een blauw hempie daarover een bloemenhempie daarover een roze basic shirtje met vhals daarover een roze/groene houthakkersblouse van ribfluweelachtig spul zwarte panty licht spijkerrokje die erg kort is en wijd uitloopt met een kleine plooi roze riem met brede gesp een natuurrrlijk een grote shwal |
Citaat:
|
donkere spijkerbroek Indian Rose
wit shirtje donkerbruine longsleeve met v-hals slangenleren riem bruine leren laarzen |
blauwe spijkerbroek
groene trui met een of ander geel ding eronder bruine riem paarse sokken sloffen (y) (zo lekker warm!) |
blauwe beertjes pyjama en mooie knalroze varkenssloffen...
|
Citaat:
Een vervaagde lichtblauwe jeanz + 'iets' er onder, een zwarte true voorzien van dubbele witte spoorrails over de mouwen + een wazig shirt uit Spanje er onder :) |
al sinds vorige week woendag ziek (n)
snoopy pyama rose fleece badjas met sterren :cool: |
Rode badjas, ijsberenpyamabroek, grijs/gele hoodie, gestreepte sjaal.
|
een groene bohemian rok
een donkerrood offshouldah shirt een halter bh met stippies een bijpassende onderbroekie en blote benen want mn panty zakte van mn behind. |
Een blauwe badjas die gek ruikt en een zwarte spannende boxer, zodat alles mooi op zijn plaats blijft :)
|
zwarte linne broek
paarse hoodie, grijs pyjama jurkje ding dikke sokken en mijn haren in een afzichelijke hairdo |
Citaat:
|
een volgens mijn buurvrouw erg mooie grijze spijkerbroek.
een gaar shirt kisten een boxer met koeien erop. :cool: |
Citaat:
En verder ben ik naakt |
Een pyjama want ik heb sneeuwvrij, oh yeah.
|
mietje :nono:
ik heb me gehuld in: een zwarte wijde strokenrok hennes een paars/grijs strepenvest hennes een zwart hemdje met kant bruine laarsjes panty een roze muts met pailletjes en een koptelefoon op naar de albert :mad: |
Ehrm...
Lange gestreepte sokken Zwarte skate broek Grote, licht blauwe trui met 'grand cannyon' erop Zwarte skate schoenen En ondergoed :P |
rood-zwarte ribbroek
rood-zwart vestje rood-zwarte sokken (ja, echt waar) |
blauwe jeans van forecast,
geel shirtje van only, zwart veste; vans |
all stars (niet zo erg leuk als het sneeuwt)
wijde broek energie zwart vale longsleeve benetton zwart t-shirt h&m |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |