![]() |
welke film(s) kopen voor vriend
een vriend van mij wordt vrijdag 20, en ik wou zijn dvd collectie aanvullen.
in een mailtje stuurde hij dat hij deze had, en ze zijn zelfs genummerd van goed naar slecht. :o :D heeft iemand ideeen welke hij nog meer leuk zou vinden als je naar onderstaand lijstje kijkt. en waar zijn ze het goedkoopst te krijgen? 1 Scarface 2 PulpFiction 3 Donnie Brasco 4 Swordfish 5 Kill Bill 1 6 Kill Bill 2 7 8 Mile 8 Blow 9 Fight Club 10 Snatch 11 Lock, stock & two smoking barrels 12 Don’t be a menace 13 Jackie Brown 14 Reservoir Dogs 15 Belly 16 Training Day 17 Saving private ryan 18 Animal Factory 19 Van God los 20 The up in smoke tour 21 Deathrow uncut 22 Pirates of the Caribiën 23 The green mile 24 From dusk till dawn 25 True Romance 26 Paid in full 27 Shade 28 Paycheck 29 Undisputed 30 John Q 31 Criminal Intent 32 Finding Nemo 33 How High 34 Catch me if you can 35 Monster’s Ball 36 Killing Zoë 37 Next Friday 38 Hot Boyz 39 What woman want 40 Kangaroo Jack 41 Metro 42 Thicker than Water 43 Brother Bear 44 15 minutes 45 Snoop Dogg Hustler 46 Thug Immortal 47 All stars 48 Crime Partners 49 Urban Menace 50 Bella Mafia 51 The Funeral |
51st State. Heerlijke Britse humor.
http://www.moviemeter.nl/?film=1733 |
natural born killers
voor 7 euro fzo bij frs |
american beauty (y)
|
Citaat:
|
Fear & Loathing
|
Trainspotting
|
(y)
|
mschien American History x
|
www.play.com
of bij winkels als De Witte Boekenmarkt enzo.. En The Boondock Saints is ook wel een aanrader :) |
Trainspotting en Garfield :cool:
|
trainspotting en boondock saints heb ik idd op mijn lijstje staan.
maar ik koop er een paar dus suggesties zijn welkom. |
Als aanvulling op zijn neger collectie : From da Cradle 2 da Grave...:p
|
The usual suspects, Goodfellas.
|
Citaat:
The Big Lebowski Godfather I t/m III Cidade de deus Requiem For A Dream Twelve Monkeys Dat soort films een beetje denk ik. |
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
|
Citaat:
en requiem for a dream had ik ook opgeschreven. |
Ja, dat is dezelfde :]
|
Road to Perdition (y)
|
oke!
wat fijn een heel forum dat voor mij brainstormt! :bloos: |
Citaat:
edit : staat er al ja, maar iig zou ik zeggen idd al die 'standaard' films in die 'hoek' die hij nog niet heeft. Dus als hij zegt Fight Club, Snatch, Lock Stock & 2 Smok..., dan zeg ik Fear and Loathing, Requiem, Boondock, Cidade enz. enz. |
Aangezien hij in staat is 51 films van goed naar slecht te nummeren, heeft hij duidelijk geen benul van filmkunst. Je kunt dus alles voor hem kopen wat je wilt.
|
51st State is volgens mij wel helemaal zijn ding! Zowiezo een goede film btw :p.
En misschien iets te psychologisch: The Eternal Sunshine of the Spotless Mind The Butterfly Effect Kweet niet of, en zoja, waar ze te koop zijn, maar ene FRS is meestal een mooi begin (of media markt, etc :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
je kunt toch een film beter vinden dan een andere. het is ook niet helemaal serieus, maar om een beeld te krijgen wel oke. |
seven, 5 euro frs...
|
andere opties (zijn wel feelgoodmovies)
*punch drunk love (hier vind ik adam sandler echt heel goed spelen terwijl ik hem normaal echt heel irritant vind) *amelie (ben nog over andere aan het nadenken) |
Citaat:
Overigens mag je zelf bepalen hoe groot de korrel zout is waarmee je dit alles neemt, het gaat er gewoon om dat ik lijstjes haat en me er telkens weer over verbaas hoe mensen ze toch kunnen maken. |
Juice, je bent een zeiksnor.
|
Citaat:
en inderdaad je bent ietwat een zeiksnor juice |
Als ik zo naar het lijstje kijk en dan de tot 20...
zou ik denken dat hij Enemy at the gates wel een mooie film zou vinden. Maar ik heb geen idee waar die het goedkoopst te krijgen is. |
Training day
The score Seven die passen wel in z'n lijstje |
the godfather trilogy :cool:
|
Citaat:
|
shrek verzamelbox!
|
Citaat:
|
Four Rooms kan hij vast ook waarderen (y)
|
Man on Fire
Boyz in the hood Friday :D Menace to Society Enemy at the Gates Ice Age :D The Negotiator |
Citaat:
|
Citaat:
snap nou nog steeds niet wrom die gek hele tijd een kilt draagt :D |
Definitely Natural Born Killers (verhaal is van Quentin Tarantino, waar je vriend blijkbaar een enorme fan van is) en Trainspotting!
Verder wellicht Goodfellas, Requiem for a Dream en Fear and Loathing in Las Vegas |
fear & loathing in las vegas
clockwork orange trainspotting staan nu op mijn lijstje nog 1 komt erbij maar daar zit ik nog over in dubio. 21 gramms frago requiem for a dream memento la vita e bella boondock saints twelve monkeys WELKE?? |
ik zou zeggen boondock saints beetje richting pulp fiction, reservoir dogs, snatch en lock stock; qua geweld dan
|
The Gladiator
|
Citaat:
|
Iemand met deze films in zijn lijst, wil/kan/ga ik niet serieus nemen om een film te adviseren:
19 Van God los 20 The up in smoke tour 21 Deathrow uncut 37 Next Friday 38 Hot Boyz 39 What woman want 40 Kangaroo Jack 44 15 minutes 45 Snoop Dogg Hustler 46 Thug Immortal 47 All stars 48 Crime Partners 49 Urban Menace |
^ :rolleyes:
ik zou 21 gramms kiezen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |