![]() |
SkaMania
ik zag op internet dat er 13 mei in amsterdam een skafeest is!: skamania
er komen 4 bands, iig zeker Amehoela. Toegang zal 7,50 zijn, bier,fris,wijn 1euro. Wie gaat hier heen? |
kutska
|
skaskaskaskaskakskaksakaskaskakakaskaskskskaksaksakskaas
|
Anti-muziek.
|
ik ga denk ik wel als er geen vetter feest is, welke zaal is het?
|
ik zie wel
|
Citaat:
|
Amehoela
|
ohw leuk ... ga k denk k wel heen
|
Mwah...Matig...Verwacht ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duur :|
had voor dutch ska 13 euro betaald, vindt ik dat persoonlijk een betere uitgaven :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik jou in de rij zag staan had ik net mn spullen weggebracht. Trouwens je hebt gelijk, het was een euro, maar dat is nog veel voor een sjaal. Hoezo zou je die niet in je jas mogen hangen? |
Citaat:
|
jah, maar nu deden ze m ook gewoon eromheen, en dan moet je gewoon een euro daarvoor betalen. Hoeven ze ook gewoon geen geld voor te vragen..
|
Citaat:
|
hmm, selectieve betalingen (n)
Maargoed, 1 euro is het niet waard om te onthouden though. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
alhoewel. Voel je ineens een hand op je reet tijdens het optreden.,.,
|
Citaat:
Citaat:
|
ghehe :D
|
Up
morgen is het feest, line up is geworden: de Hardheid, Amehoela, Nas Drovje en Korstkjok. lees net dat aan de deur de kaartjes alleen wel 10 euro zijn, beetje duur maar ach het bier is wel maar een euro dus dat drink ik zo weer recht (y) |
begint wel vroeg,,,,
|
van de site:
Programma De deuren gaan om 18.30 open. 19:00 - 19:45 KorstKjok 20:00 - 21:00 Nas Drovje 21:30 - 22:30 AMeHOELA 23:15 - 00:15 Hardheid Na de 00:15 gaan we door tot dat we erbij neer vallen! |
Citaat:
en ik zal niet meer miepen lelijke piemOl |
en PS: melkweg is wel handig, want als je een tas meeneemt kun je 3 jassen erin proppen voor 1 euro (y)
niet handig voor mensen die in hun eentje gaan, maar fok hun |
eigen bier is altijd handig
|
lol de lax.....
|
Citaat:
|
Citaat:
enige nadeel is dat je met een groep moet zijn en niet heel veel bier mee krijgt(4 halve liters pp) Maar bij dutch ska kon je ook naar buiten, dus konden we toen er effe een ruk band was naar de appie, en met bier en chips in de ska bios zitten (y) |
neh, streetlight manifesto in keulen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
publiek was wel erg gay die dag zeg :| |
Citaat:
kaartjes zijn idd 10 aan de deur, in de voorverkoop wel 7,50.. morgenochtend kan je nog naar boudisque en independet outlet waar je in vvk een kaartje kan halen, scheelt 2,50. kan je toch weer twee-en-een-half biertje halen (jammer dat ze dat niet schenken :p) Ik ga morgen! :D |
Haha, da's bij mij op school.
|
Hmm, de Hardheid zie ik volgende week Donderdag wel hier in Unitas, wat toch wel ff n wat betere stinkstudententent is.
De rest ken ik eigelijk toch niet. |
Eerst redelijk saai, en domme regels over niet buiten staan, en niet binnen blowen, maar toen de hardheid begon met het feliciteren van een vriend van me en een liedje voor hem speelde en hij slippers kreeg was de avond weer goed (y)
|
Een groot dik feest, de hardheid speelde echt te chill en idd toen ze bob in het zonnetje zette kwam ik niet meer bij:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |