![]() |
Nog altijd een beetje pijn?
Hallo,
Ik vroeg me af of het volgende normaal is: Als ik seks heb met mijn vriend doet het altijd nog een beetje pijn als hij in me komt. Met de hoeveelheid vocht heeft het volgens mij niet veel te maken: als ik ontzettend nat ben is het wel minder, maar het doet nog steeds een beetje pijn. Hij moet altijd heel voorzichtig beginnen, na een halve minuut o.i.d. is de pijn al weer over en dan kan hij doen wat íe wil. Herkenning? |
Volgens mij komt dat gewoon doordat jen og jong bent. En de ene vrouw is wat wijder dan de ander.
Is het trouwens je eerste vriendje? Als je weinig seks hebt gehad ben je ook "minder" gewend. |
Ik heb het zelf ook weleens, dan voelt het gewoon of ik even moet wennen om mijn spieren echt te ontspannen. Ik ben nu eenmaal niet zo wijd en een beetje spanning blijft altijd wel over, zelfs als ik mijn best doe.
|
Is denk ik wel normaal, ik heb zelf ook nog steeds dat als hij in me moet komen zegmaar dat het een beetje pijn doet maar dit gaat vrijwel meteen weg.
|
ja.. ik herken dit..
soms komt er inderdaad bij het begin weer eens pijn om de hoek kijken. erg vervelend! en ik snap je helemaal, ik ben meestal ook echt doorweekt, en dan nog! wij doen dus ook eerst even rustig aan.. |
Ja, heb ik ook.
Heeft (bij mij iig) niks te maken met natheid, waar het dan wel aan ligt weet ik ook niet. Wel vervelend, maar hij vind het erger dan ikzelf volgens mij :). |
ja heb ik ook last van.. gaat wel na halve minuut weer wg ongeveer
|
Heb ik ook last van, maar is meestal na een klein minuutje wel weer over, rustig beginnen idd:).
|
klinkt idd bekend. Weet ook niet waar het aan ligt.
|
Citaat:
|
Jup.
Had ik ook. Maar wij moesten ook vaak stoppen omdat ik teveel pijn had. (nou ja dat wilde hij dan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet:s. De eerste keren voelde ik wel wat, maar ook niet dat hij moest stoppen van de pijn ofzo.
|
Oké, is best normaal dus :) bedankt!
@ Sybje: het is inderdaad mijn eerste vriendje, maar ik denk dat ik onderhand vaak genoeg seks gehad heb om te kunnen stellen dat het niet een soort gewenning is. Of dat moet héél langzaam gaan. |
Ik voel het idd ook wel. Komt vaker voor dat ik het wel voel dan dat ik het niet voel. Maar om nou te zeggen echt pijn... neuh... Even een beetje zeurderig zeg maar, daarna is't over idd.
|
Citaat:
|
kan het heel misschien zijn dat je vriend een beetje te hard in je komt, het deed bij mij ook nog steeds wel n beetje pijn, maar nu hij langzaam in me komt, rekt het als het ware ook niet gelijk in een keer uit maar gewoon geleidelijk aan en dat scheelde echt heel erg!
|
Vrouwen, al ben je nog zo nat, die pik is grotendeels droog en ruw. Niet alleen de VROUW moet nat zijn, ook de jongen (--> spuugggggg)! Hij ging er in het begin niet eens IN, maar nadat we hier achterkwamen wel. Probeer het maar :)
|
Citaat:
Maar de meeste hadden daar toch niet echt last van.. tenzij je natuurlijk als een TGV naar binnen komt denderen, dan kan spuug idd erg helpen :D :bloos: |
Citaat:
Een TGV ? :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
He ja dat lijkt me best wel logisch idd. Want na een tijdje is die natuurlijk ook nat.... en dan gaat het heel makkelijk :o |
PS: misschien ook nog wel een leuke tip, een beetje alcohol drinken als meid werkt ook wel, met name wodka. Vraag me niet waarom, maar ik heb dan nergens meer last van en dat hoor ik vaker van vriendinnen dat als ze en glas wodka op hebben, het een stuk makkelijker gaat.
|
Citaat:
Ohhh dat heb ik ook hoor :) Ik ben gewoon wat nauw van mezelf denk ik en dan moet het weer ff wijder gemaakt worden, dus het is niet raar hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb al jaren sex, en ook al jaren last van pijn de eerste paar seconden... de boel moet gewoon "doorgesmeerd" worden bij de eerste paar stoten denk ik. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hou je mond Penri :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |