![]() |
Onderbuik trainen!
Heey Hey,
kan iemand mij vertellen hoe ik het best mij onerbuik kan trainen? Daar zit ik namelijk erg mee! En wil er natuurlijk goed uit zie voor de zomer :rolleyes: Groetjes |
Op je rug liggen, en dan je benen gestrekt van de grond naar een hoek van 90 graden brengen. En dan weer terug (maar de grond niet raken!). Moeilijk uitleggen zeg.
Ontzettend zwaar en eigenlijk voornamelijk voor al je buikspieren, maar óók goed voor je onderbuik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar heel veel fitness sites zeggen, dat je op je rug moet gaan liggen, je hand onder je kont en dan 90 graden met je voeten omhoog en omlaag. Op die manier voel ik dus werkelijk echt nix van me onderbuikspieren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel ze altijd best wel branden. Je moet gewoon als je je benen omhoog doet je je navel intrekken. Net alsof je je plas moet ophouden. Dan worden je spieren aangespannen, en dan aangespannen houden, ook als je teruggaat met je benen, dat is juist het deel waar je je spieren traint. |
Citaat:
maar verwacht meer spanning rondom mijn onderbuik |
zown rektouw ding dat je bij fitness gebruikt om je voeten binden en om een paal ofzo, en dan op je rug gaan liggen en je benen naar je toetrekken (een iets zwaardere oefening)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |