![]() |
Hillary Duff... waardeer!
|
(y)
|
Getver, die rechter lijkt wel een baby-dyke die wijdbeens de zaal in staat te schreeuwen dat ze alle mannen persoonlijk komt castreren. Of zo.
|
ben ik nou de enige kerel op deze aardkloot die en heterosexueel is én hilary duff niet lekker vind?
Want daar gaat het toch om op dit topic?? toch niet over de muziek lijkt me?? hoop ik ??? |
Waarderen qua uiterlijk (y)
|
Citaat:
Maar sorry, nee, zij niet. |
Ik vind haar geil.
|
Ik zou haar wel doen.
|
net een spandex-oma die tweede :eek:
|
exactement, ufke
|
Citaat:
dus dit moet wel over dr muziek gaan :) |
2e foto :|
not so charming |
Uitwonen.
|
ze heeft met die dude van good charlotte :D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
lelijke foto's
|
Hillary Duff... waardeer!
Ik wist gewoon al toen ik de topictitel las dat dit niet over haar muziek kon gaan |
Citaat:
Dryathon. Alles is nu geil. Voor de mannen die nog deelnemen dan. |
Citaat:
|
wat een cutie!
<3 |
Citaat:
|
ik waardeer dr kapsel
|
Citaat:
|
Ik vind het een gore zeug.
|
iehh ze lijkt op een voormalige vriendin uit een ver verleden en die is nu heel dik en haar is hetzelfde lot beshcoren(N) als ze dertig is is ze zo dik als een olifant. en dan kan ze ook nog eens niet zingen enzo. ik vind het ook echt zo'n paardrijtype, zo eentje die met d'r dikke reet op een Kwpn-er zit te hobbelen. maar momenteel is ze wel te doen geloof ik.
|
Citaat:
|
Ja idd, ga Rieno neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:d:o en ik lig er al uit hoor Robin |
Citaat:
heb ik zo van, als je er dan toch uitgaat doe het dan goed ofzo :| :confused: |
Citaat:
Ik zei al dat hij dan maar wat in Grunn moest neuken maar hij doet aan monogamie. De jeugd van tegenwoordig heeft niets meer voor de 'thon over. :nono: |
Citaat:
ik heb paardrijden met een dikke reet nooit als negatief bestempeld, dat maak jij er dan weer van (n) |
Citaat:
Ik heb teveel seks om ze de hele tijd te lezen. ;) |
Citaat:
|
maar mensen, dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over...dus muzikaal ontopic, of deze topic gaat dicht :)
|
Citaat:
|
Ja, Rienolf Hitler. (n)
Maar goed, Nazi's hielden vast ook van de muziek van Hillary Duff. En geef ze eens ongelijk. (y) |
ja wat wil je met een halfduitse :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ich bin der Zugführer ja!
Trouwens. Half-Duits en woonachtig in Brabant. Ik heb binnenkort een Duitse vlag boven mijn bed hangen. Dan mag Rieno weer wat zoeken in Grunn. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar je lijkt op m'n vader :( :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lees toch echt 'Hillary Duff... waardeer!' :confused:
|