![]() |
Amsterdamse Lifestyle
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is in Amsterdam geboren en getogen zijn voordeliger? Ben je gewoon wereldser als je in Amsterdam woont? Hoe zien andere mensen Amsterdammers eigenlijk? Waarom verhuizen zoveel mensen naar Amsterdam? Wat zijn de verschillende tussen de normen en waarden in Amsterdam en die elders in het land? |
Haarlem is toch chiller dan amsterdam:p
|
Nein
|
Jawohl
|
ik woon in amsterdam en ik blijf er m'n hele leven woenen
en ik woon er ook bijna m'n hele leven |
Ik woon in amsterdam, en heb ook in amerika in een niets zeggende staat gewoond, hier is het toch beter.
|
ik ook :eek:
in welke nietszeggende staat |
Eindhoven!
Stelletje gekken |
nmgn
|
huh maakt da wa uij dan? :confused: ben niej in de randstad geboren
|
Bergen op Zoom represent yo.
|
k zou niet in amsterdam willen wonen.
veel te druk en anoniem. (n) |
Als ik klanten aan de foon krijg uit Amsterdam en ik vraag ze om hun telefoonnummer vergeten ze altijd de 020 ervoor te zetten, zodat ik dat weer extra moet vragen, en dan zeggen ze "020 natuurlijk!" en dan denk ik godverdomme stelletje arrogante kutmongolen en ben ik chagrijnig en emo.:mad:
|
Citaat:
|
best wel leuke stad,
maar niet zo leuk als Rotterdam ;) |
Leiden de gexte
ofzo... |
Ik vind Amsterdam te groot. Het zal nooit helemaal jouw stad worden. Wat dat betreft ben ik blijer met Maastricht en Tilburg. Dat heeft gewoon meer. En ik ken een aantal Amsterdammers die beweren dat alles buiten Amsterdam jungle is met prehistorisch volk en voorzieningen. Ja daahaag! :nono:
|
Breda(Y) of nouja, heel Brabant(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotterdam!
|
Citaat:
|
Utrecht is echt de shizzle. Amsterdam is voor mijn gevoel te groot, daar hou ik gewoon niet van. Het zal best een geweldige stad zijn hoor, maar niet voor mij. Qua normen en waarden en blah..euhm :confused: .ik heb geen idee hoe amsterdammers zijn eigenlijk.
|
ik ben de enige Rotterdammer die geen hekel heeft aan Amsterdam, maar eigenlijk ben ik ook geen Rotterdammer maar een boer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben op amsterdam.
en ik zou er eigenlijk niet meer wegwillen. ik wil een hok met herm! |
Ik ben Amsterdamse, en vind alles wat daar buiten valt boer! :p
|
Laten we Amsterdam bombarderen.
|
ik vind amsterdam leuk omdat mijn beste vriendinnetje er woont en nog meer vrienden en ik vermaak me daar toch wel het beste, maar aan de andere kant, hun komen nooit ergens anders omdat alles daar is en alles wat ik helemaal geweldig vind is voor hun normaal en ik zie zo tenminste wat meer plaatsen......
|
Al die provincialen die zichzelf, nu ze in het grote Amsterdam wonen, ineens heel tof vinden (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja...Fame is in Amsterdam (hoofdfiliaal van Free Record Shop). :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OM boudisque, (commercieel doch goed) niet te noemen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
serieus uitgaan in bijv. bussum is echt niks vergeleken bij amsterdam, niet alleen de tenten maar de mensen zijn zooo bekrompen.(N) Had ik niet verwacht, zó dichtbij amsterdam.
ja, amterdam is veel wereldser. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond het toch wel schattig als mensen me vroegen na school mee naar de baptist church te gaan of cowtippen :cool: |
het stinkt in amsterdam ongeveer overal. het is er veel te fucking druk. mensen zijn bemoeizuchtig en hebben een kut accent waardoor ik ze wil slaan. amsterdam is gewoon niet zo mijn stad.
|
btw: rotterdam is leuk uitgaan (nighttown)
betere dnb dan in amsterdam :mad: :mad: gierige kutrotsnollen en ik ben ook voor ADO den Haag :eek: maar voor de rest: Amsterdam! |
Citaat:
Wat voor een CD winkels dan?? :confused: Van Leest :s Free Record Shop? :mad: Of die CD winkels die een hoop jazz/fusion verkopen die je ook met bakken vol vind bij de Mediamarkt voor een grijpstuiver. :| In het verleden had je nog Jazz inn (op het Spui) maar die winkel is al jaren geleden opgedoekt, daar kon je nog veel leuke Cd,s scoren. :bloos: Verder heb je nog tegenover Paradiso een tweede hands LP en CD winkel, maar daar heb ik de laaste keer muziek aangetroffen met een hoog Andre Hazes en fonotheek gehalte. :( De enigste platenwinkel die ik nog kan pruimen is Concerto in de Utrechtse straat. ;) |
Citaat:
rushhour, kids love wax en nog veel meer |
Citaat:
|
rdam uber allesss <3
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |