![]() |
[ADSL] Probleem met de verbinding
Hoi,
Ik heb een probleempje met m'n ADSL. Ik connect hem en ongeveer 1 uur daarna ontvangt hij niks meer (verzenden doet hij nog wel). Als ik de verbinding verbreek en ik hem opnieuw verbind gaat het een tijdje goed en dan weer mis. Ik heb de helpdesk gebeld en er werd me geadviseerd de laatste drivers te installeren voor m'n modem (een speedtouch USB), zo gezegd zo gedaan. Maar dat verhielp het niet. Ik gebruik zone alarm en alle benodigde programma's (mozilla + services and controller app) hebben gewoon toegang tot het internet. Verder heb ik windows 2000 en zit ik bij planet. Screenshot des onheil : http://img218.exs.cx/img218/1125/probleempje1qi.th.jpg Hopelijk kunnen jullie me helpen want het begint echt vervelend te worden. |
heb je andere USB apparaten die hetzelfde euvel (= uitvallen) hebben? ik heb ooit een mobo gehad die (zonder de juist mobo drivers) random de USB apparaten lieten uitvallen. Als een modem dat overkomt is de verbinding weg, en zal hij opnieuw contact moeten maken.
(mocht dit het probleem zijn, download drivers voor je moederbord (specifiek USB drivers)) zijn er overigens meldingen van uitval in de buurt? het kan soms zijn dat er hele gebieden hetzelfde probleem hebben, zit dan een 'foutje in de software' oid (BTW: bekabeling juist? zelf geinstalleerd of laten installeren?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verwijder ZoneAlarm eens, dat heeft nl. de neiging om voor de meest vreemde problemen te zorgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |