![]() |
fetish
WIe heeft er een fetish?
Ik heb een leer-, haar- en kledingfetsh |
das niet niets;).
Ontopic. Neen, eigelijk heb geen echte fetish nee. Hoewel ik droom natuurlijk van een vriend in tirolerpakjes of een dominante man met konijnenoortjes, maar sst.. dat was mijn geheim:bloos::( |
ik hou van leer
niet dat mn leuter daar overeind van gaat staan, maar'n leren zweep is geweldig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus iedereen (lees: mannelijke hetro's) hebben een vrouwen fetish?
|
Citaat:
|
i like licking
|
Niet echt een fetisj eigenlijk, handboeien en blinddoeken vind ik wel heel erg geil, het gevoel dat je iemand moet vertrouwen, die jou dan verwent ofzo...
|
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden 2 voorwerp van erotische verering fe·ti·sjis·me (het ~) 1 verering van fetisjen 2 seksuele aanleg waarbij lustgevoelens alleen worden opgewekt door voorwerpen die met het seksuele niet of slechts indirect in verband staan voordat iedereen het weer verkeerd gaat gebruiken. Ik ben niet in het bezit van een fetisj en ik ben ook geen fetisjist. |
Maar een woordenboek definitie is natuurlijk niet helemaal gelijk aan de criteria die aan de stoornis gegeven worden. ;)
Als ik thuis ben zal ik eens kijken. Er zijn een aantal criteria wil het een fetish genoemd worden (en dus als psychische stoornis gedefinieerd worden), en één van die criteria is in ieder geval dat de persoon er last van moet hebben in het dagelijks leven. |
in japan staat ergens een tempel waar een enorme fallus vereert wordt..
in dit geval gelden dus beide definities :D |
Citaat:
"Wat vind jij nou enorm geil?" is wat anders dan "Wat is je Fetish?". Ik stop weer met zeiken :p |
[QUOTE]Raven schreef op 02-03-2005 @ 11:45 :
in japan staat ergens een tempel waar een enorme fallus vereert wordt.. in dit geval gelden dus beide definities :D [/QUOT] Die japanners toch.. :rolleyes: |
Dat wist ik niet dat een Fetish iets is dat alleen voor opwinding kan zorgen terwijl de echte seksuele dingen daar niet voor zouden kunnen zorgen.
Ik vat het meer op als een handeling, voorwerp, kledingstuk etc.. dat hoewel het niet per se seksueel is voor een hoop opwinding zorgt. Van het laatste heb ik er te veel. Bijten, likken, het zien van sappige nekjes, druppels bloed, sommige bondage dingen etc... SounD |
Citaat:
|
Een fetisch (kut woord trouwens voor iemand met dislectie)
vind ik persoonlijk iets waar je enorm op geil/ opgewonden van wordt. Ik persoonlijk denk dat ik een kouse fetisch heb (kouse= van die stay up dingen of met jarretels). Ik vind het iig enorm sexy maar het is natuurlijk niet zo dat ik alleen daar opgewonden van wordt. Maar als ik 2 foto`s ziet * een naakte vrouw * een naakte vrouw met kousen aan dan kies ik zeg maar voor 2e... |
Citaat:
|
sexy bakkebaarden denk ik....
|
Niet echt een fetisj...
Maar tattoos, grote handen, grote mannen, dominante mannen, leren jassen en een apart gebitje vind ik wel lekkah. Oh wacht, ik heb wel een fetisj; grote piem0ls. Dat is voor mij nodig om opgewonden te raken, zelfs in een fantasie. |
:P benen, panty's/nylon, jarrtel, hoge hakken :P
|
Citaat:
|
ik heb een auto fetisj
hoe groter de auto, des te groter het libido :D |
Ik vind bepaalde dingen wel leuk, maar om ze nou meteen fetisj te gaan noemen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |