![]() |
Vind jij het belangerijk om voor de zomer er goed uit te zien?
Ik well!! :o
|
Dit hoort hier niet.
|
Wat een keuzemogelijkheden :rolleyes:
|
Lifestyle I think... Ook al zal ie niet echt hip worden.
|
niet belangrijker dan er voor de winter goed uit zien
|
|
Citaat:
|
niet belangrijker dan normaal
|
ik ben 2.5 maanden geleden begonnen met fitnessen. In de tussentijd zie ik het verschil al een beetje en doet het mij veel goed.
Dus in de zomer ziet het er beter uit dan vorig jaar, dus eigenlijk ja. |
Nee, want ik doe toch nooit wat in de zomer.
|
moet je er iets extra's voor doen dan?
|
Ik heb No gestemd, kon er geen optie zijn die wat meer in het midden lag?
Ik doe er niet ALLES aan om er mooi uit te zien, wel let ik wat meer op eetgedrag zodat er niet allerlei vetrollen onder mijn bikini uitkomen :P En zomerkleren kopen maar das logisch.. En vaker benen/oksels/bikinilijn scheren in de zomer zelf natuurlijk... |
Ik vind het wel belangrijk, maar doe er niet alles aan. Lui :o :D (en herstellende van enkelbandletsel :o :D)
|
ik ben er nu op aant letten, vind het geen gezicht,die vetkwabbetjes aan achterkant van je broek :nono:
dus paar kilo eraf voor de zomer ;) |
Citaat:
|
Ik neem me elke lente voor om bruin te worden, maar mijn huid werkt niet mee. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, voor de zomer vind ik het belangrijker dat mensen er strak uitzien, ik kan niet tegen geblubber in veel te strakke bikini's (en ook niet in zwembroeken trouwens, met name niet van die ballenknijpers (n)) |
HELL JEAH, ik moet er niet aan denken dat ik op het strand loop met een dikke buik en dikke dijen. No way, not gonna happen to me
|
Citaat:
|
Ik heb niet zoveel om aan te werken voor de zomer.
Ik vind het wel fijn om er een beetje goed uit te zien. Maar dat vind ik in de winter ook. |
Citaat:
|
Ja, ik wil dadelijk in de zomer er goed uit zien. Ben er op dit moment dan ook druk mee bezig.
|
In de zomer zorg ik niet anders voor mezelf dan in de winter, ja, goed, ik draag andere kleren en eet misschien wat anders... Maar verder is het niet zo dat ik er in de zomer dus ineens meer aan doe er goed uit te zien dan in de winter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hell yeah. Echt te goor dat je mensen op het strand
Maar ik hoef er verder niets voor te doen :bloos: Ik kan eten wat ik wil, dik word ik niet :p Dus afvallen en blubberbuikjes wegtrainen is niet nodig :) |
Ja.. wat ik vooral extra doe is uren in de zon zitten. Dat heb ik wel nodig ook want in de winter ben ik nogal bleek.
|
Voor de zomer niet. Ik ga er tijdens altijd wel goed uitzien.
|
heb bij gebrek aan een betere keuzemogelijheid maar op ja gestemd
ik doe er niet allees aan maar vind het wel balangrijk dat k n beetje strak in t vel zit, vind ik altijd, daar niet van, maar doe ook eindexamen dit jaar en dat zou wel s niet zo goed voor mn looks kunnen zijn :rolleyes: dus er maar op letten dat dat niet te lang duurt :p en ik me daarna op t strand kan vertonen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, niet veel. Vind het een beetje onzin dat je perse voor de zomer moet trainen. Dat hoor ik ook van meisjes bij mij in de klas, die eten waar ze zich in hebben en krijgen dat een beetje blubberbuikjes enzo, en maar klagen dat ze dik zijn en dat er in de lente perse af moeten trainen want zo willen ze zich niet vertonen in een bikini.
Tja.:s Zorg er dan voor dat je ook in de winter een figuurtje hebt waar niet zoveel 'aan hoeft te gebeuren' als het weer zomer wordt. Ik snap dat maar niet.:s |
Citaat:
|
Ja, in de winter ook.
|
Citaat:
Net zo stom als dat mensen in januari ineens allemaal afslankproducten gaan kopen en massaal een paar dagen proberen af te vallen, omdat ze in december 3847 oliebollen hebben gevreten. Aargh. :| :D |
Ik hou het in de winter gewoon bij, en in de lente probeer ik wel hard te trainen voor de zomer.
Een wasbordje en een V bovenlijf zijn toch niet verkeerd? |
Citaat:
Maar of je het in de winter doet? |
Citaat:
ontopic: nee, niet meer dan buiten de zomer. |
Citaat:
Maar om even te reageren op wat jij zei over de winter: ik draag in de zomer dezelfde soort kleren als in de winter. Het enige verschil is een winterjas die ik toch alleen buiten aanheb. |
Citaat:
|
Nee. Tuurlijk mogen er een paar kilo's af, maar niet speciaal omdat het zomer wordt ofzo, kom op zeg. Dan kijk je maar een andere kant op als het je niet bevalt.
|
Citaat:
En daar krijg ik zon zere nek van. |
Citaat:
Ik vind domme mensen in mijn omgeving ook niet zo fijn maar daar kunnen ze dan nog niks aan doen. |
Citaat:
|
Beetje simpel sommige hier.. :rolleyes: Alsof iedereen superstrak in bikini zou moeten zitten..
In de zomer willen de meeste er wel goed uitzien, leuke kleding, bikini's, kleurtje hebben etc. Maar doe echt niet meer aan mn uiterlijk dan dat ik s'winters zal doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent pas zo zielig, als je er beter wil uitzien en niks eraan wil doen, want ik neem aan dat je er hoe dan ook goed wil uitzzien? Dus wat je zegt is gewoon focking onzin! |
Mijn lichaam is niet bestand tegen de kou, ik zie der dan ook niet echt gezond uit winters. Zomers is dit veel beter, zit ik ook beter in mijn vel en wil dat dan ook laten zien.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |