![]() |
Tourdata Nine Inch Nails
Het nieuwe album is er bijna, en de tourdata komen langzaam binnendruppelen:
6_10_05 scheesel_ germany hurricane festival 6_12_05 tuttlingen_germany southside festival 6_14_05 vienna_austria outdoor arena 6_15_05 berlin_germany columbiahalle 6_22_05 paris_france zenith 6_24_05 interlaken_switzerland greenfield festival 6_25_05 oberhausen_germany area 4 festival 6_29_05 barcelona_spain razzmatazz 7_02_05 werchter_belgium rockwerchter on sale: monday, april 4th 7_04_05 london_uk brixton academy 7_05_05 london_uk brixton academy 7_07_05 glasgow_scotland barrowland 7_08_05 birmingham_uk academy 7_10_05 manchester_uk apollo 7_11_05 manchester_uk apollo Ziet er goed uit, nu nog ff eentje in amsterdam, en ik ben helemaal blij. Er komen 2 cd's uit, halo 18, the hand that feeds. En halo 19 With theet, wat ook de naam is van de tour. Er worden ook audio dvd's uitgebracht, onderandere "The downward spiral" met daarop, de gehele cd in 5.1 Digital surround. wat videoclips, waaronder closer in 5.1. Klinkt weer erg strak, zeker een must voor de fan. Er komen er nog meer, zeer de moeite waard als je een beetje kwaliteit setje hebt. Om er niet een mededelingtopic van te maken, hebben jullie er net zo'n zin in als ik? :D |
halo 18, the hand that feeds <-- zal zeker de single zijn
ik wil rock am ring! moet kunnen aangezien de USA tour op 31-05 af is..rar is 3/4/5-06. dus NiN moet maar braaf op Zondag komen spelen :o |
Ik zie ze toch liever op een concert, in de USA speelt dresden dolls in het voorprogramma, zou cool zijn als die ook nog is meekomen.
NIN is denk ik toch 10x beter in een zaal dan in de open lucht, van mijn part in de HMH ofzo, i don't care, iig beter dan in de open lucht, al is dat natuurlijk nogsteeds vet. |
Oud nieuws:p Maar een eigen topic ervoor is ook altijd goed(y)
Werchter bevestigd, dus ik gok ook op Roskilde. Worst case-scenario: Fields of Ruck, waarna er pas in het najaar een hal-concert komt in Nederland :( Maar laten we hopen op het beste :cool: (y) Btw, al die extra van de extra her-uitgaves riekt wel een beetje naar uitmelkerij. Ik bedoel zo'n remix allah Things Are Falling Apart zou ook gewoon ter download aangeboden kunnen worden, maar nee het moet weer dikke cash kosten, en we worden in NL nog harder genaaid omdat het gepriced wordt als een LP en niet als een EP. Verder hebben die Jappanners het ook altijd beter voorelkaar met special editions en remixes nog een keer extra als bonus :mad: BTW grootste voorbeeld: twee her-uitgaves van The Downward Spiral :| Die zijn btw al uit. |
Naar Amsterdam komen!
Niet naar Fields of Rock, want op een festival met Sabbath en Nails voel ik me nogal verplicht te komen en ik wil dus echt niet naar dat hoerenfeest. |
Citaat:
|
Citaat:
:) en ik hoop idd ook dat ze nog ergens een concert geven hier in NL. dat moet. :( |
mwa, niet zo.
NIN is niet echt mijn ding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha mark ik ga ws. 1 dag naar werchter!
speciaal voor NIN hehe, als ik een beetje geluk speelt REM ook nog die dag, maar dat zal wel niet, REM zal wel een aparte afsluiter zijn aangezien het een headliner is. Eigenlijk zou ik met de auto moeten gaan, maar dat gaat weer eens niet, want ik moet natuurlijk wasted gaan op NIN :evil: ik denk dat ik me een hotel in leuven pak ofzo(y) oja en een clubshow staat ook nog in de planning, kunnen we samen de mosh brengen ;) |
Ik ben niet zo bekend met NIN, maar ik heb wel eens leuke nummers van gehoord. Heeft iemand misschien tips. :)
|
pfoe da's moeilijk, erg veel goede nummers
ik zal er even over nadenken download in de tussentijd 'head like a hole' en 'the becoming' |
Citaat:
Head Like a Hole Terrible Lie van Broken: Happiness in Slavery Last van The Downward Spiral: Heresy Closer Ruiner The Downward Spiral Hurt van The Fragile: The Day the Whole World Went Away The Frail The Wretched The Fragile The Great Below Where is Everybody The Mark has been Made ofzo. |
Citaat:
je hebt verschillende 'soorten' NIN: instrumentaal (piano stukjes, strijkers), Noise (industrial, bliepjes) en de (industrial) metal/rock nummers. Deze verschillende stijlen staan altijd verspreid over een NIN album, dus je hebt van alles wat. Ik raad je aan om een album tekopen, het beste pak je TheFragile, die luistert lekker weg, is een dubbelaar dus wat duurder, maar dan heb je wel een topplaat. Daarna komt And All that Could have been(live), en daarna de andere albums (pretty hate machine, the downward spiral etc.) daarna de EP's en de remix albums, daar staan al wat andere nummers op, voornamelijk Noise en aanverwanten, en wazige remixen van oudere nummers (de EP's) Ik ben zelf met things falling apart(remix) begonnen, en vind dat nog steeds 1 van de betere albums, al zijn niet veel mensen het daarover met me eens:) maargoed, nummers: The fragile Piggy Hurt We're in this together now The day the world went away Head like a hole Starfuckers INc. Wish Please Into the void Suck The frail/the wretched Terrible lie Sin March of the pigs Underneath it all Closer Where is everbody? Complication(gaaf!) The big come down Metal The great collapse Slipping away Somewhat damaged Pilgrimage vind ik de leukste nummers, succes :) |
Bedankt, ik ben al wat nummers van The Fragile aan het downloaden. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha carn snapt het(y)
|
het was bedoeld voor iemand die niet bekend is met NIN, dan lijkt dit me een goede volgorde? ;)
|
Dan lijkt me dat je gewoon eerst het beste album koopt en dan steeds de net iets minder goede :confused:
|
nee.
het 'beste' hoeft niet altijd even verteerbaar te zijn. Zowieso is 'beste' maar relatief, ik vind things falling apart het beste, moet ze die maar daarom kopen?;) het lijkt me daarom het 'beste' voor haar om te beginnen met thefragile:p |
ik blijf bij the downward spiral :mad:
wat daarna kwam is niks nieuws meer :mad: :( |
idd!
|
Vice, ik denk dat je Ringfinger wel een cool nr zal vinden(y)
|
Wat ik nog miste in de favorietenlijstjes was That's what I get en The only time, allebei van Pretty hate machine.
Maar NIN albums, zeker The Fragile, moet je als geheel luisteren. |
wie vindt the big come down ook zo gaaf? (y)
|
Dresden Dolls als opening act :)
|
ik vind the fragile ook beter dan downward spiral :o
|
chick! ;)
|
Citaat:
|
Ik wil een clubtoer, ben niet van plan om enkel voor NIN naar Werchter te gaan.
En ik ben er nog niet uit of ik The Downward Spiral of The Fragile beter vind :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nine Inch Snails stonden ook afgelopen vrijdag op het Oh My Goth festival. Geheim concert ofzeau (y)
|
We have heard tale of a potential Netherlands NIN June date. We don't know where, or when the concert will be taking place exactly, but it's due to be announced officially later this month.
www.theninhotline.com Let's pray :cool: |
leuke kerels...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja NL en dan ben ik happy :) . En ik ben dr ook voor...Dresden Dolls in voorprogramma.
|
Dat is dan wél in 15 minuten uitverkocht waarschijnlijk :(
|
Citaat:
+ Ik vind die softe liedjes maar ghey maar het harde geram vind ik wel cool. :cool: ++ Hurricane klinkt niet zo slecht, want daar speelt New Order ook. Jammer alleen dat er voor de rest alleen Muddyesque bands komen. |
Citaat:
|
Je kunt zeggen wat je wilt, het is toch een prestatie dat onze Muddy het toch bijvoegelijk naamwoord geschopt heeft.
|
nog een gerucht op www.ninhotline.com :
Citaat:
|
ik hoorde through the grapevines dat NiN bijna zeker op Rockin Park staat
|
Citaat:
Als NL bij deze tour niet de zaal ingaat in Nederland, zie ik ze nogwel terug komen eind dit jaar of begin volgend jaar. De tourschema's van Nine inch nails en Marilyn Manson vertonen namelijk erg veel paralellen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |