![]() |
ken jij het FEC in Leeuwarden?
x
|
Kun je zelf het FEC wat toelichten? Want op deze manier heeft dit topic niet zo veel waarde..
|
-
|
Domino Day is het enige wat mij wat zegt uit dat rijtje, dat dat evenement in het FEC was herinner ik me niet meer :)
Ik ben er ook nog nooit geweest, Leeuwarden ligt niet echt naast de deur. |
Warme Winter Nacht! :)
|
Hmm, Domino D-day ken ik wel en ik wist dat dat ergens in het noorden was, maar van FEC had ik nog nooit gehoord. Ik ben d'r dus ook nog nooit geweest.
|
Nee, en ook ik ken alleen de domino-d-dag.
|
Ja ik ken het FEC.
Omdat ik daar eens ben geweest om een inenting met een vriendin van mij. Ik rij er soms met de bus langs. en ben er heeeeeeel vroeger ooit eens met mijn moeder naar een concert van BZN geweest :eek: maar voor de rest kom ik daar niet geregeld of zo |
ik ken ook het FEC, we gingen een keer met school daar schaatsen(toen ik nog in leeuwarden woonde:P) en dominoday is 2 keer in de FEC gehouden:P
en mn vorige school was best wel dichtbij het FEC en nu ga ik houden:P |
ja ik ken het :P ben er een keer geweest toen marieke, dewi , jim en chipz er waren
* schaamt zich diep* :p |
haha toen ben ik er ook geweest :rolleyes:
maar jah, ik ken t dus ook, die hallen die ooit tot aan de grond toe zijn afgebrand :cool: ... maar ik woon dan ook in leeuwarden (naja, me vader) |
1. waarvan ken je het?
2. ga je er wel eens heen? 3. ga je daarnaast ook nog iets anders doen? zoals winkelen of stappen? 1.Tsja, kom er elke dag langs, en de friese paarden indoor (noem je dat zo? :o ) wordt daar altijd gehouden, en daar moesten wij met ons orkest eens bij spelen. 2. Ik ga er niet vaak heen, maar ben er drie keer geweest ofzo... 3. Neij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |