![]() |
Nieuws Downloaden & Op Cd zetten
Hallo Mensen,
Ik heb een vraagje of jullie een site weten waar je bepaalde nieuws kan downloaden(over Hirsi Ali) en dan dat weer op CD zetten. Ik heb dat wel geprobeerd met nova,rtl,netwerk, maar het is beveiligd, en je kan alleen afspelen als je internet verbinding hebt. Ik heb alles al geprobeerd, het lukt echt niet Groeten samy |
Ga je een anti-submission film maken jongen :D
|
whaha neej man, ik wil in de klas een filmpje laten zien over Hirsi Ali, dat filmpje moet een reportage zijn van een nieuwsuitzending:D
|
*zucht* Welk stuk van N&A was bedoeld voor technische zaken?
Persoonlijk heb ik geen idee, ik heb dat stuk van N&A nog niet gezien.. |
:o
|
|
Je zou met Net Transport de 'beveiligde' Rm-bestanden op je eigen drive kunnen overnemen. Daarna zou je de RM-bestanden kunnen converteren naar een meer gangbaar formaat, zoals mpeg. Maar ja, da's allemaal theorie en illegaal natuurlijk. Stel dat Stichting BREIN er achter komt! Oh nee! [/lichte paniek]
|
Citaat:
|
weet de AIVD hiervan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word immerd gevolgd op het I-net, dus alles, wat en waar ik iets post, wordt meegelezen. ;) :o |
:cool:
|
Nou dat dumpen we dan maar in S&M ben ik bang
|
Citaat:
simpel.. gewoon wat het scherm grabben... er zijn zat programma's die dat kunnen.. en ja ook het geluid... progje gaat dan gewoon naar je geluidskaart luisteren,. http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search |
Je kunt toch ook een soort re-make maken?
met look-a-likes! :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |