![]() |
Roar Fest in Assen.
He dudes, ik las tijdje terug dat Face Tomorrow 16 april op het roar fest komt in Assen; Maar
Ik kan geen hol vinden over dit roar fest, heeft iemand een website of informatie over dit festival? Zijn er nog mensen die erheen gaan? |
Pijp jij die gasten van Face Tomorrow eigenlijk ook, of doe je maar alsof?
|
Citaat:
|
|
Wie gaan er dan nog meer heen?! :)
|
nee, is te ver weg en in april zijn er sowieso al veel concerten waar ik heenga en veeeel verjaardagen dus ik heb toch geen geld
|
Erg vette line-up! Jammer alleen dat Shikari niet komt!
Ik ben er zeker, zo'n showtje in m'n hometown laat ik natuurlijk niet schieten :p |
Hahahaha! Is dat in Assen? Hahaha!
Waarom ken ik dat in godsnaam niet? |
Sorry dat ik de festivalvreugde misschien verpest maar:
"Helaas is na overleg binnen de organisatie O'hara verplaatst naar een Monthly Mayhem show in de Docx op 5 februari " Dus dan is het al geweest.. Of klopt dit niet? Aangezien de ts dit op 1 maart postte.. |
Omdat je vroeger niet op hebt gelet bij Topografie blijkbaar...
|
Citaat:
|
ozo, okay, wie ben je dan ? misschien kennen we elkaar ? haha
Maar over die data, dat is een moeilijk verhaal. In eerste instantie zou O'hara spelen op Roarfest op 15 april. Dat kon niet doorgaan dus werden ze verplaatst naar de maandelijkse mayhem-show op 5 februari. Shikari zou voor O'hara invallen op 15 april. De show op 5 februari kon uiteindelijk om hele andere redenen niet doorgaan en Shikari ging uit elkaar dus trommelden ze O'hara op die toen dus blijkbaar weer wél konden... Strange story maar het zal ongetwijfeld een zeer vette avond worden |
|
Hm, okee, ze mogen die sait dan ook wel es updaten.
Maar koel dat het nog niet geweest is, dan ga ik er wel ff heen. :cool: Idd vooral omdat het een festival in mijn hometown is. |
€7,50.. das minder.. Maar ja, het is natuurlijk wel een festival :p
|
kzal eens kiek'n
|
Yea, wel minder dat O'Hara niet komt, anders kon ik even meerijden :o ..
Maarja, ik hoop er dus op dat een vriend van me mag. Anders heb ik een probleem. Want mag niet alleen naar Assen van het ouderlijk gezag. Pff. Maar goed als alles goed gaat, blijf ik tot 01.40 en daarna nog uit in Grunn :) |
Citaat:
assen is één grote getto. :D |
Citaat:
|
Wel? pff wat zat Alwin dan weer te auwhoeren. :s
|
|
Yea, godverdomme, ik weet niet hoe ik terug moet komen hoor (n)
|
yes i am going...believeisadoubt aanhanger (hehe) en wil Face Tomorrow ook wel es zien (y) :cool:
|
't is komende vrijdag al!
mensen die nog steeds van plan zijn te gaan? |
Assen :|
Waarom plannen ze dit soort dingen in het hoge noorden? |
Haha, goede vraag, maar een leuk avondje gaat 't zeker wel worden!
Gi, ga, gilgamesh |
Ik ga niet meer, aangezien ik toch alleen voor face tomorrow en gilgamesh zou komen, Maar face tomorrow ga ik wel zien op bevrijdingsfestival Zwolle. En o'hara speelt wel vaker in mijn omgeving.
|
Citaat:
|
Wil je me bekogelen? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: