![]() |
Tripp verlaat Static-X
Gitarist Tripp Eisen is door zijn band Static-X ontslagen. Dit komt naar aanleiding van Tripp's arrestatie, vorige week donderdag in Californie. Hij werd gearresteerd op verdenking van twee gevallen van kidnapping en verkrachting van minderjarigen. Static-X legt momenteel de laatste hand aan een nieuw album, wat in mei moet uitkomen.
Whahahahah, te erg voor woorden :D |
Ik zou het ook doodsaai vinden om enkel mn tijd te verdoen in zo'n eentonige prutsband.
|
Dat is toch die gozer van de murderdolls en wednesday 13? Zowiezo een zieke gast, alle roadkill die hij onderweg tegenkwam hing hij aan zijn auto :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Static-X? Wie zorgt?
|
"Static-X legt momenteel de laatste hand aan een nieuw album, wat in mei moet uitkomen."
DAT Verdomme. Maar goed, ontopic: Nog altijd truier dan de reden van Head. (y) |
Verkrachten van minderjarigen betekent daar gewoon dat een minderjarige roadie je dronken heeft gevoerd en dr geslachtsdeel net zolang in je gezicht drukt totdat je het strontzat bent er dr neemt.
|
Daarna hang je haar als versiering aan de spoiler
|
Ik vind Generation X leuker denk ik.
|
En American History X ook
|
Citaat:
|
toch 'n kutband...
|
Citaat:
aan de ene kant wel, maar ze hebben wel een paar goeie nummers. |
Gaat hij nu fulltime toiletmevrouw worden. Dan wil ik wel een cd van hem. :D :) :cool:
Zat die gast trouwens ook niet bij Dope? |
ik vind het wel lagge muziek, maar na een tijdje gaat het toch weer vervelen.
head is ook al weg bij korn, volgens mij gaan ze wel uit elkaar, ... |
laten we het hopen.
ze mogen van mij allemaal die bands opdoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal iedergeval wel een dure wip geweest zijn. :s
|
Citaat:
|
Achja. De ouders van die 17-jarige sletjes zullen het wel niet al te leuk gevonden hebben dat hun dochtertjes hoeren waren, dus zochten ze maar een zondebok. :)
|
Citaat:
De meeste wel idd.. |
roadies vind ik maar al te hitsig, als ze dikke bekabeling in hun handen hebben
|
Citaat:
Of bedoelde je wat anders. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |