![]() |
Het sneeuwt
wat voor weer heb jij het liefst ?
bne je een winter of een zomer mens ? |
Was altijd van de winter, nu hou ik wel van de zomer.
|
Ik ben van de zomer, mits niet te warm.
|
ja
ik ben meer iemand van de lente |
Lente ja, (y)
Wakker gemaakt worden door fluitende kutvogeltjes... :cool: |
Zomer, liever 30 graden van 5 graden onder 0. Maar sneeuw vind ik ook wel weer leuk, maar dan alleen om naar te kijken :o
|
Ik ben absoluut een zomermens. Lekker warmte (y) Maar van sneeuw kan ik ook genieten, maar het moet niet te lang blijven liggen. Vooral van verse sneeuw die net gevallen is/aan het vallen is. Na een poosje is het mooie eraf en wordt het zo viezig enzo.
|
Ik hou wel van wat lentesneeuw, altijd verfrissend :D
|
Ik vind alles wel leuk. Alleen geen regen als ik ergens heen moet.
|
Winter: Sneeuw, wind, regen en storm maken mji blij.
|
Geef me maar winter om te skiëen en de zomer om lekker bruin te worden.
|
zomer maar op zulke sneeuwvolle dagen vind ik de winter ook wel leuk
|
Alles is best zolang het maar niet regent.
|
Zomer!
|
ik vind sneeuw alleen maar leuk als hij op een berg ligt, met liftjes zodat ik er met mn snowboard van af kan....
dus ik ben alleen op wintersport vakantie een wintermens, de rest van de tijd niet |
Citaat:
|
allebei
Winter: sneeuw, gezellig thuis zitten met kaarsjes enzo zomer: lekker warm en op het strand rond banjeren |
óf echt winter - sneeuw enz.
of zomer. - zon |
Zomer.
Maar schaatsen en snowboarden zou ik niet willen missen. |
Zomer
|
Zomeravonden en -nachten (y)
iets leuker dan naar school fietsen bij -5... |
Citaat:
|
Citaat:
|
zomer, absoluut..
ik haat kou en regen, sneeuw gaat nog wel, maar haalt het niet bij een warm zonnetje :) |
Koude donkere winter met sneeuw en ijs
maar het sneeuwt hier niet gvd |
Ik haat sneeuw.
Ik ben voor de lente. Dan lijkt zelfs de gemiddelde Drent aardig en beschaafd. |
Zomer.. Khouw van de zomer.. In de winter krijg ik meer dipjes(echt!) hoewel ik de sneeuw wel mooi vind, maar verder kan ik er niks mee doen. (mij te koud)
|
Winter is alleen gaaf als het goed sneeuwt zoals vandaag :cool:
Zomer is lekker vanwege de warmte en de lange dagen. |
Schnee!
|
Ja, lange dagen in de zomer.
Wel minder dat er dan toeristen zijn in mijn woonplaats en ik me dus uit de naad moet werken voor ondankbare mensen :( |
de herfst vind ik het leukst, maar als ik tussen zomer en winter moet kiezen, de winter. Ik kan veel meer tegen de kou dan de hitte. Overigens vind ik de winter vooral leuk als het sneeuwt zoals vandaag (y). Ik vind vooral de lucht in de winter mooier. Ok, het blijft langer licht in de zomer, maar ik kijk liever overdag naar de lucht. Ook vind ik de sterrenhemel mooier, en vooral de maan.
|
Citaat:
|
Ik ben echt een zomer mens. Hoewel ik Nederlandse zomers vaak té benauwd vind.
|
Citaat:
|
De sneeuw nu vind ik leuk (al had ik het liever 2 maanden eerder gehad..) maar over het algemeen hou ik wel meer van zomer, dat mag heeel lang duren en de winter vooral niet te lang
|
Doe mij maar zomer. (Y)
|
Het sneeuwt :(.
Het is koud, mijn voeten worden nat en ik loop de hele dag met een paraplu :mad:. Ik hou duidelijk meer van de zomer :). |
Zomer, hoewel het nooit echt zomerweer is in dit kikkerlandje,
|
Winter -> alleen wanneer het goed sneeuwt (zoals nu) of wanneer het zo hard vriest dat je schaatstochten kunt maken.
Zomer -> wanneer het lekker zonnig is, zo tussen de 25 en 35 graden.. hoe heter hoe beter :p |
Citaat:
Citaat:
Maar nu is het wat het had moeten zijn: Zomer. Maar schaatsen en snowboarden zou ik niet willen missen. |
Citaat:
|
Ik ben verslaafd aan de zomer, maar dat zeg ik in de winter.
Ik ben verslaafd aan de winter, maar dat zeg ik in de zomer. |
IK ben een wintermens
Kou en sneeuwballengevecht is helemaal mijn ding! |
Citaat:
De eerste ochtend na de winter waarop de kutvogeltjes je weer wakker zingen, dat noem ik nog eens genieten (y) |
Allebei wel, maar niet te lang achter elkaar. Wekenlang sneeuw ga ik vervelend vinden, wekenlang >30 graden ook.. Alleen jammer dat sneeuw een paar praktische nadelen heeft.
|
Citaat:
|
Ik vind die sneeuw nu even geweldig :D Maar verder hou ik meer van zonneschijn en warmte, dus ik zou voor de zomer gaan :)
|
lente :) als de lammetjes gaan huppelen, en het zonnetje net doorkomt...heerlijk
|
ik vind eigelijk alles wel goed.
al ben ik niet zoon fan van de regen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |