![]() |
Million Dollar Baby
http://www.pathe.nl/gfx_content/film..._150/15428.jpg
Verhaal Na de pijnlijke vervreemding van zijn dochter heeft bokstrainer Frankie Dunn (Clint Eastwood) al heel lang niemand meer toegelaten tot zijn persoonlijke leven, totdat Maggie Fitzgerald (Hilary Swank) zijn trainingszaal binnenstapt. Getekend door een zwaar bestaan heeft de jonge Maggie zich met puur talent en wilskracht een weg naar de boksring weten te knokken. Nu heeft ze meer dan ooit iemand nodig die in haar gelooft, maar het laatste waar Frankie op zit te wachten is de verantwoording te dragen voor Maggie. Toch, door Maggies wil en vastberadenheid, gaat Frankie haar trainen. Gaandeweg ontdekken de twee dat ze een gemeenschappelijke passie delen en er ontstaat een gevoel van onderlinge verbondenheid. Ik vond het echt een superfilm, echt heel mooi en meeslepend. Wat vinden jullie? |
Nog niet gezien, ben ik wel van plan. Ik verwacht een hoop aangezien de film de oscar voor beste film heeft gewonnen.
|
niet de beste film van het jaar, maar hij was goed
morgan freeman speelt werelds :o |
Citaat:
|
Het lijkt me nogal een standaard film over boksen. Meisje met moeilijke jeugd knokt zich naar de top met behulp van de norse, uitgerangeerde trainer. Nogal cliche enzo. Maar goed, ik heb de film niet gezien.
|
Citaat:
ik vond hem erg goed |
Citaat:
Erg indrukwekkend (y) |
Citaat:
|
Gister gezien, goed verhaal en verfilming jammer dat het bokswerk zo slecht uitgewerkt is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was juist wel goed uitgewerkt..
|
Ik ga hem straks kijken.. ben benieuwd :)
|
Citaat:
|
de VPRO heeft die film gekocht
hij is over 2 jaar op tv te zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond hem goed, maar het was niet de wereldfilm waar ik op gehoopt had na al die positieve reacties, de film greep me op de een of andere manier niet, het einde raakte me niet echt. Maar misschien moet ik hem nog eens zien ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Ben erg beniewd wanneer de film op DVD komt, dan moet ie direct in mijn collectie. :) |
Ik vond hem echt super mooi. Boksen is niet echt iets dat ik leuk vind, dus verwachte er niet veel van. Maar opeens ging het verhaal hele andere kant op. Mooi!
|
Ik vond het wel een mooie film, maar niet echt heel speciaal ofzo. Ik vond het eigenlijk een redelijk standaard verhaal, maar dan wel mooi uitgewerkt.
|
Citaat:
|
In de ELLE staat een interview met Lucia Rijker over de film, leuk om te lezen :) .
|
Citaat:
|
Film is leuk maar naar mijn mening echt niet zoveel oscars waard enzo
|
Citaat:
|
Ik vond hem wel aardig, vond het alleen zo dom dat alle mannelijke acteurs praatten alsof ze net een halve asbak hadden leeg gegeten. Baalde ook wel dat ik van te voren al op ongeveer 30 plekken had gelezen hoe de film zou eindigen (N)(N)
|
Citaat:
|
Hij zegt toch ook niet dat een genomineerde film ze had moeten winnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik had het idd niet over wie ze wel moest krijgen... Maar over wie ze niet moest krijgen idd :) |
Ik heb de film nog niet gekeken, vorig jaar een keer wel het boek gelezen. Ben wel benieuwd, draait ie nog lang eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja Hallo!
Hun waren stoere kerels! Dat hoort! (Y) |
Citaat:
En als ik Clint Eastwood in andere films en interviews hoor dan is dat niet gek veel anders. Altijd een beetje schor/hees. En met Morgan Freeman is het niet anders. Alleen wat is er mis mee dat iemand zich aanpast aan de film, heet dat niet acteren? ;) |
Kan het nog wel irritant zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WEG PLEZIER..:mad: :mad: Dus nee, ik denk niet dat ik deze film snel een keer zal gaan zien aangezien ik toch al weet wat te verwachten.. |
Citaat:
|
Citaat:
De lol is er dan wel een beetje af. |
Citaat:
Ik wil hem nog wel zien.. hij gaat w.s. nog wel draaien in het filmhuis waar ik vrijwilligerswerk doe. (y) |
Citaat:
Flapdrol. |
Allebei koppen dicht! :mad:
|
ok :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |