![]() |
[hdd]
Mensen,
Ik heb via via een tweedehands HDD gekregen. Vanwege wat ruimtegebrek, wil ik m in mijn pc zetten. Probleem is echter dat de datakabel niet past. Iemand oplossingen? Het gaat om deze HDD . Zelf heb ik een oude P3 700 mhz 384 RAM. Bvd, |
Tis een SCSI schijf, maar waarschijnlijk heb je slechts IDE aansluitingen op je moederbord. Je hebt een SCSI controller nodig om 'm aan te sluiten. Heb je die niet (hoogst-waaschijnlijk), dan zal je die moeten kopen. Beetje omslachtig als je 't mij vraagt, om puur en alleen een 2e hands schijf aan te sluiten. Kan je net zo goed een nieuwe IDE kopen. ;)
|
Dat is een serverschijf, koop een desktopschijf en verkoop die serverschijf aan iemand die hem kan gebruiken (voor een server dus. :p).
|
Citaat:
de kans dat het dan ook nog werkt is ongeveer nihil.... dus doe rustig wat enlightment zegt en verkoop dat kreng..... mijn voorkeur om dat soort shit te verkopen is : www.ebay.de |
Krijg je wel een vette speed boost zeg, een Pentium 3 met een 10k rpms schijf :P;).
Verkopen die zooi en een mooi ide schijfje halen. www.marktplaats.nl krijg je hem denk ik eerder kwijt. |
Citaat:
En je moet echt goed opletten dat je niet opgelicht wordt, en als je iets verkoopt moet je zorgen dat je diegene het daarna zelf lekker kan uitzoeken.. Ik had ook eens een keer zo'n jan jurk die dacht dat ik wel even support zou geven op de schijf die ik verkocht heb aan'm. Alsof dat scsi zo moeilijk is, een beetje lezen doet wonderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aight, zou ik me Radeon 9600 TX met kapotte cooler daar ook kwijtraken? :) Dan vermeld ik als de eerlijk jongen die ik ben natuurlijk wel dat de cooler het niet meer doet ;)
|
Of je zet er je eigen koeler op ;):P.
|
Citaat:
Ik krijg geld van je dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Of je moet 2 linkse handen hebben. |
De enige ventillator die ik nog heb liggen is er een om een kamer mee te koelen :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|