![]() |
[DVD] DVD speler leest geen mp3 dvd's
Mijn (externe) DVD speler, een Reflex 2400, twee jaar geleden gekocht bij de Prijstopper, kan geen muziek afspelen van een mp3-dvd. Is er iemand bekend met dit probleem en met de oplossing? Firmware updaten wellicht, maar waar vind ik dat.
|
heel veel spelers kunnen dit niet, de nieuwste generatie maakt pas (goed) gebruik van deze mogelijkheid, en dan gaat het nog vaak om topmerken zoals Denon en NAD. je zou een update kunnen zoeken en evt proberen
|
Controleer eens welke vormen van MP3 ondersteunt worden. Vaak kunnen ze wel 128 Kbit mp3 afspelen, maar bijvoorbeeld geen mp3 met variabele bitrate.
|
DVD spelers kunnen bijna altijd wel MP3 CD's afspelen..
Maar mp3 DVD's hoef je niet te proberen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat er zijn die het wel kunnen, maar de meeste kunnen het niet.. De 7 DVD spelers die ik ken en gebruik kunnen het allemaal niet (van dure van 1300,- tot goedkope van 50,-). Die nieuwe kunnen het _soms_ idnerdaad ja, maar die goedkope die de blokker heeft ed kun je zowiezo vergeten... |
Ik heb hier een Philips staan die ik twee jaar geleden uit oude voorraad heb gekocht en dat ding leest prima DVDs met MP3-content, zelfs DVD+Rs die op booktype DVD+R staan en DVD+RWs (die hij volgens de handleiding niet eens ondersteunt).
|
Citaat:
En de andere spelers (Samsung, Tom-Tec, nog wat wazige merken) ook niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |