![]() |
(NL) Joey vrijdag op tv!
vanaf a.s. vrijdag is Joey op tv bij veronica, om half 9
ik had het al in het joey topic gezet, maar daar kijkt niemand meer dus dan maar zo (hoop dat het mag van de FB's?) in ieder geval: wie gaat er kijken? ik wel.. ik heb er niet zoveel positieve verhalen over gehoord, maar ik wil het zelf eerst maar is beoordelen |
aaargh dan moet ik ook al Lost opnemen!!
|
Ik ga wel even kijken :) Als het niets is, dan heb ik pech. Als het leuk is ga ik vaker kijken :)
(Er komen ineens zóveel nieuwe dingen :| ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd, ga wel kijken. :) |
Vrijdag komt me niet zo goed uit, en de voorstukjes vond ik ook niet zo heel leuk, dus ik ga het niet kijken.
|
Alleen kijken of mijn vooroordelen kloppen. Wat ik gezien vond ik in ieder geval vreselijk.
|
al gezien gelukkig want doordat het op veronica komt kan ik het niet zien
|
Had het graag willen zien (Joey is mijn mannelijke favoriete personnage in Friends) maar ik verlies het gepingel van MVV die avond boven dit programma. Of het een goede keus is moet achteraf blijken. :p
|
Joey wordt volgens mij zondag herhaald hoor.
|
Ja, wil het wel gaan kijken :) .
|
Hm, dat wordt dan wel helemaal moeilijk.
|
De voorstukjes vond ik erg leuk, maar ik ga denk ik toch maar niet kijken. Ik heb nl. de laatste serie van Friends nog niet gezien, en ik ben bang voor veel verwijzingen naar de gebeurtenissen daarin. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niet gezien...
Ik ga het morgen zeer zeker kijken. Lijkt me opzich wel geinig Hoewel naar mijn mening Chandler Bing de leukste mannelijke personage was uit Friends :) |
Citaat:
dilemma, veel zappen |
Shit ik wilde het beoordelen... Waarom nou weer op vrijdag :confused:
Stom :o |
Citaat:
Citaat:
|
Vink ook, chandler en joey samen is het leukst :D
+Chick en duck natuurlijk :) |
Citaat:
|
Voor alle mensen die het op vrijdag niet kunnen kijken (waaronder ik, want Charmed :D)
Veronica herhaalt Joey op zondag om 22.50 (y) Ik ga dus zondag kijken :) |
Citaat:
Ach ja... over het algemeen is TV kijken bij mij toch alleen maar heel veel sport en GTST en overige leuke dingetjes die ik toevallig 's avonds zie als ik op mijn studentenkamertje zit. ;) |
Citaat:
Mee eens! Iemand in voor een potje tafelvoetbal? :D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na het zien van ongeveer 5 afleveringen kan ik zeggen dat er wel zeker naar Friends gerefereerd word. Al is het maar om hoe Joey doet en reageerd, het is gewoon typisch Joey, en dat maakt het dat je duidelijk kan zien dat het terughaakt op de Joey uit Friends. |
Citaat:
|
Gekeken. In één woord waardeloos. Op geen enkele manier origineel, inventief of grappig en alleen scorend vanwege de hoofdpersoon. Bagger.
|
Citaat:
|
In het begin ergens hadden ze het over Chandler. :)
Maar ik vond het verder niet echt boeiend eigenlijk, ik denk niet dat ik dit ga volgen.. of misschien als ik me verveel ofzo. ;) |
Citaat:
Mijn zusje, het domme wicht, krijg ik het principe van een spin-off maar niet aan d'r verstand gepeuterd. :rolleyes: |
Mm, hoe was het net... ik kan geen mening vormen.
Op zich wel vermakelijk, maar niet geweldig. Had het grappiger verwacht, maar om bij uit te komen als ik zap is het wel leuk. |
ik hjeb het begin gemist omdat ik zat te bellen, en na de reclame omdat de reclame te snel over was en ik nog aan het zappen was
maar ik vond het op zich wel vermakelijk |
ik vond het grappig (y)
|
(y)
|
Het was wel lollig toen Joey die vent in elkaar moest rammen voor die tv-serie, maar verder vond ik het een beetje slappe hap. Die nieuwe personages lijken mij echt niks aan, eerder irritant. En ik mis gewoon echt die andere vijf.
|
oh shit vergeten te kijken :mad:
|
Citaat:
Kan iemand ff vertellen waar het over ging? Zijn er geen herhalingen :confused: |
Citaat:
Er is nog niet 20 keer gezegt komende zondag :P |
Citaat:
|
Af en toe wat grappige momenten, maar verder toch niet echt wat.
|
Heel veel anders dan Friends, maar heel vermakelijk.
Geen Monica, dat scheelt heel veel (: |
Ik heb de afleveringen gedownload, en het wordt echt leuker. Als je wat langer kijkt wen je meer aan Joey en zit je niet steeds met Friends-ogen te kijken.
|
Ik vond het niet leuk.
Bij Friends zat ik echt vaak te lachen voor de tv, nu helemaal niet. Ik ga het volgende week ook echt niet kijken. |
ik heb 2e helft gezien en vond het wel leuk :D
|
heb seizoen in 1 avond helemaal gekeken, dan is het wel leuk omdat je dan op een gegeven moment zo melig bent van die humor
opzich wel leuk (Y) |
Joey in Friends was sowieso haast nooit grappig, als ie dat al was, dan kwam het door Chandler enzo. Maar ach, de serie had af en toe zijn grappige momenten. Zal het wel vaker kijken.
|
Ik vond het echt niks aan, had wel wat beters verwacht. Het is echt zo'n goedkope amateur serie.
|
mwah, vond het niet zo super eerlijk gezegd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |