![]() |
De avonturen van een e-mail
Naar wie en waarover ging je laatste mail?
Ik heb zonet een mail gestuurd naar de tour promoter van Biohazard met de vraag waar en wanneer ze zullen optreden. Jij? |
naar mijn moeder. Dat ze in Groningen het boek ook niet hebben dat zij graag wil, maar dat het half maart binnenkomt.
|
Mijn laatste mailtje ging naar een klasgenoot die ik vanmorgen sprak, over een bijeenkomst over vervolgopleidingen.
|
Ik heb een brief voor Frans doorgestuurd naar iemand.
|
Naar een beheerder van een site over een bug.
|
Naar Billy Graziadei van Biohazard met dezelfde vraag.
|
naar een notaris, om te vragen wanneer ik terug kon e-mailen.
|
naar mn opa, hij vroeg het het ging
|
Naar mijn vriend om te vertellen wat ik had gedaan en nu zo ga doen.
|
Een paar foto's naar vriendinnen
|
Naar mezelf :o
|
Naar een meisje uit m'n werkgroep om d'r mijn taak voor deze bijeenkomst te sturen.
|
naar een vriend van mij.
over wat hij op bepaalde datums te doen had. omdat ik naar nijmegen ga dan en hij daar woont |
Naar de Erasmus geloof ik.
|
Ik mail nooit.
|
Aan iemand om te zeggen dat dat een van de raarste gesprekken was die ik ooit heb gevoerd :o
|
Door dit topic bedacht ik me dat ik een mail moest sturen naar mn werk dat ik deze lente/zomer niet meer wil merken
en die heb ik net in mn haast (het moest eergister al) met typfouten en al verstuurd :o |
Naar mijn tutor, mijn literatuuroverzicht en voorstel voor mn scriptie.
|
Aan iemand om te zeggen dat ze hartstikke leuk is :D
|
Citaat:
|
Naar de Vlaamse nationale loterij, dat ik het niet lief vond dat ze eerst foutief bij een mevrouw op het antwoordapparaat hadden ingesproken dat ze 50.000 euro had gewonnen en dat ze haar dat nu niet alsnog geven. Klein bedrag voor een grote organisatie.
|
laatste mail ging over stage. Bleeegh wat saai.
|
Citaat:
|
Iets voor school. Ik ben niet zo'n mailer.
|
Naar mevrouw Poïse :P. (die coödineerd de meeste leerzame activiteiten opschool) dat graag in leeuwarden bij de Anne Frank tentoonsteling wil rondleiden.
|
naar een paar vriendinnen, om iets af te spreken morgen..
|
Thuis een mail naar mezelf gestuurd, met attachemnt die ik dan vervolgens op school kon openen.
|
eentje naar me nichtje
|
Citaat:
Nu een mail naar mijn beste vriendin over film morgen en sauna vrijdag :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar een goede vriend, dat ik blij ben dat hij toch besloten heeft contact te houden met onze vriendengroep
|
Weet ik eigenlijk niet meer :o Zal wel iets over school naar een studiegenoot zijn geweest.
|
Vriendin. Van alles en nog wat.
|
Waarschijnlijk naar mijn beste vriendin en het ging over... ehm... o ja, mijn paardrijles van zaterdag. Hoe boeiend:eek:. En die daarvoor naar een vriendin die met me heeft gebroken:(.
|
Mijn laatste email dire ik gestuurd was gister, naar me vriendin. Het ging over niks ik heb en heleboel foto''s van het sneeuw gestuurt :p
|
Naar een zekere forumster.. :o
|
Mijn laatste mailtje ging naar euroclix.nl omdat ik clix had ontvangen voor het klikken op een link waar ik niet op had geklikt :o
|
Naar een vriendje over morgen iets
|
naar mun ex. even vragen hoe het met haar was.
|
Citaat:
|
naar docent van mijn werkgroep, dat ik gestrand ben na 500m busreis in de sneeuw en dat ik dus niet kon komen
|
Naar een docent. Ik moest mijn vervangende opdracht inleveren voor de werkgroep die ik gemist heb.
|
Naar een schooldirecteur, of het paste dat m'n werkgroepje even langs kwam rond de middag voor een interview, en of we dan gelijk vragenlijsten mochten uitdelen aan alle juffen.
|
Naar het uitzendbureau, of ze iets duidelijker kunnen zijn of ik maandag moet beginnen.
|
Citaat:
Hoeveel baantjes heb jij eigenlijk? |
Citaat:
maar de hema is gewoon stom. dus. edit: maandag trouwens 2, want ik ga als ik dat baantje niet krijg, overblijfmoeder zijn op mijn oude basisschool. |
Mijn laatste email ging naar Freek. 't Ging niet speciaal over iets.. gewoon een "hallo, hoe gaat het, kusjes" mail. :)
|
euhmmm ik weet niet meer waar mijn laatste mail over ging, ik mail niet zo veel :o
|
Naar mijn oude beste vriendin, over van alles en nog wat...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |