![]() |
corrupted :(
Bij mijn spel dungeon siege bleek er gisteren ineens een stukje van een file corrupted te zijn.
Dus kan iemand voor mij het bestand terrain.dsres (directory resources) inpakken en uploaden naar een ftp site? Zou geweldig zijn. Voor het geval dat: het is gewoon de iso, niet gekopieerd. (als er iemand morele bezwaren heeft) dat betekent niet dat ik bezwaar zou hebben tegen een gekopieerde versie van het bestand natuurlijk :cool: |
:D
Het *schijnt* dat de patch die dungeon siege gereleased heeft dat fixed. Hoewel het nu anders geformuleerd staat op de site, beweert mijn collega dat er eerst stond, dat er een bug in Dungeon Siege is dat de files corrupteert als je Dungeon Siege runt op een overgeclockte machine. (nu staat er iets in die trend, maar voorzichtiger geformuleerd) |
Koop het in de winkel dan heb je er geen last van
|
Citaat:
|
Ik heb f gechecked, die file is dik 300 MB groot. FF opnieuw installeren dus.
|
hahaha.. je kiest ze wel uit ehh VoRaZ :D
|
hehe
ik dacht dat ik het erbij had gezet :) Daarom zei ik dus ftp en adsl Ik ben al op zoek naar een gekraakte hele versie van de game, dan kan ik daar de file vandaan halen... En opnieuw installeren kan niet trouwens. De file is al corrupt op de cd denk ik. Of het is dat wat Marcade zei ofzo... |
Citaat:
Kan je die in de winkel kopen? lijkt me niet.. Bovendien valt ISO nog altijd onder warez en aangezien het hier niet mag (alhoewel ik daar nu ook al niet meer zeker over ben) |
Citaat:
|
Citaat:
Laterz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag je mij ook even uitleggen wat het met mijn stuff te maken heeft? De regels van dit forum zijn anti-warez Het is nu wel duidelijk dat dit om warez gaat (als je dat nog niet inziet dan ben je wel heel erg dom). Zo simpel is het Dat ik spellen op een illigale manier binnen heb gekregen heeft er totaal niks mee te maken |
Waarom loop jij altijd tegen iedereen te zeiken als zij een warez spel hebben. Zodra het erop lijkt dat iemand het heeft ben jij elke keer de eerste die zegt:
"koop dan het originele spel, dan heb je dat probleem niet" f*ckin hypocriet.... |
En terecht :).
|
Citaat:
|
Dat er nog maar veel mogen volgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het komt toch op hetzelfde neer |
Zijn er al forumregels tegen personen die alleen maar naar topics komen om te zeiken ipv bij te dragen aan de topic en wat nuttigs te zeggen (in tegenstelling tot elke keer "koop gewoon het hele spel")
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Obi Wan heeft gewoon gelijk. En ik heb gedronken. Waarom ik dan nu nog PC? Ja.. :confused: |
Citaat:
Alsof jij nu iets nuttigs typt Ohnee.. je bent aan het slijmen.. dat is altijd nuttig :rolleyes: |
Dat heet niet slijmen maar logisch beredeneren.
|
Citaat:
|
Mja zoals bovenaan al staat, er is een patch... ik heb daar nog geen reactie over gehoord van de topic starter... want ik zou anders geen oplossing weten...
Over het uploaden... dat mag niet... sinds het deel is van de software en dat mag je niet zomaar kopieren en/of online gooien... Daarnaast vind ik het erg opvallend dat McCaine en Koen hier zelf komen spuit 11-en sinds ze zelf ook totaal niks toevoegen aan de topic... beetje jammer... |
Citaat:
Verder denk ik niet dat er iemand 300mb gaat uploaden, dus wat dat betreft is dit topic toch al vrijwel gedoemd om te mislukken ;) |
Citaat:
Enne Koen: Het was het proberen waard toch :) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |