![]() |
DRINGEND - test jezelf
Ik zoek heeel dringend een persoonlijkheidstest die je op papier kan maken.. Dus ergens op internet zou ik die moeten vinden maar waar...???? Wie kan mij helpen..
t zijn allemaal test die je via de computer maakt :'( thx |
Kijk eens op www.pagina.nl daar staat ergens een dochterpagina met allemaal van dat soort tests.
|
Alvast bedankt maar je kan er geen enkele op papier maken :'( ik hoop dat er nog reactie komt.. merci!
|
Die persoonlijkheidstesten krijgen psychologen over het algemeen via het NIP. Nu weet ik niet zeker of die testen vrij te verkrijgen zijn, maar ik weet wel zeker dat je die testen niet op Internet zult vinden.
Ten eerste heb je te maken met de taal: je hebt een Nederlandse test nodig, dus dat verkleint je zoekgebied. Daarnaast zijn er weinig mensen (zeker niet uit vak) die een volledige test op Internet gooien. Tot slot kan ik me niet voorstellen dat iemand een persoonlijkheidstest mag doen, zonder dat daar een persoonlijke begeleiding bij komt kijken. Zo'n test wordt altijd door een psycholoog (of een andere deskundige) toegelicht. Zonder die toelichting heb je er weinig aan. Kortom: ik denk niet dat je je oplossing via het Internet zult vinden. |
Citaat:
thx |
wat dacht je van de Belbin test, hierin wordt gesproken over hoe je als groepslid jezelf profileerd. of KOLB, hierin wordt je als persoon omschreven en wordt omschreven wat je valkuilen zijn en je kwaliteiten.
zo heb je ook het kwaliteitenspel waardoor je je groepsleden kwaliteiten geeft en vervormingen. Dit is een spel waarbij je jezelf ook bloot geeft. het zijn voorbeelden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |