![]() |
Xbox problemen
Hallo,
ik heb nu iets meer dan 1 jaar mijn Xbox. Ik ben er opzich redelijk goed mee omgesprongen maar hij begint sinds een maand steeds meer kuren te krijgen. Ik krijg voornamelijk het probleem dat hij cd's niet meer herkent en ik dus ook niet het spel kan spelen. Dit gebeurt zelfs met helemaal nieuwe spellen. Ik vermoed dat er vuil op de laser zit, maar dit weet ik helaas niet zeker. Iemand ervaring met dit probleem ? Zo ja, wat heb jij gedaan om het probleem te verhelpen ? En wat kan ik het beste kopen om mijn laser schoon te maken ? Mijn dank is Groot :) |
je kan bepaalde schoonmaak cd'tjes kopen om lenzen van cd spelers schoon te maken, het zijn cd'tjes met hele fijne borsteltjes erop:)
|
Citaat:
|
natuurlijk, elke cd/dvd speler is ongeveer hetzelfde gemaakt, de laser zit op dezelfde plaats, dus hij kan er gewoon bij
|
anders ff een mailtje naar xbox sturen? mss hebben ze wel een (gratis :P) simpele oplossing :p
|
heb t probeelm gehad en heb zown schoonmaaak cd tje erin gedaan en hij doet t weer als nooit te voren.... zown cdtje kost mssn een euro of 3
|
Gewoon bij den FRS te halen :)
|
Ik weet wel dat ik er een x een dvd-lenscleaner-cd in donderde, maar toen ging 'ie zeiken dat de dvdremote-weetikhet niet geïnstalleerd was, dus deed het niet. (n)
|
Gewoon flink gaan zeiken bij hun, en hopen dat ZIJ voor een oplossing zorgen (y)
|
Citaat:
|
Er zit inderdaad 2 jaar garantie op de xbox, dus gewoon even bellen of mailen naar MS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |