Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   I won't come back this time (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=111818)

de_lieke 31-05-2002 11:48

My love for you is dying
the red roses get black
the colours are gone
the heart is broken
again this time

I don’t want you to love me
still, you do
the colours won’t come back
the feelings are gone
forever, I guess

I won’t come back to you
it could only hurt
and I don’t want that to happen

though, I can’t forget you
your love spell hit too well
but it doesn’t mean anything
I won’t come back to you this time...

(geschreven in een gefrustreerde bui op mijn ex-boyfriend zo'n anderhalf jaar geleden....kan het gevoel nog steeds voelen diep in mn hart... :(
Nu al bijna anderhalf jaar happy met "what may come", dus wees niet bang Mikkie!! Over 2 jaar kijken we weer verder...I'll come back to you...)

Gothic 31-05-2002 21:54

sorry, ik vind het niet goed geschreven, je engels zit met wat fouten, en het kan bijna overal wel 'mooier' verwoord worden... kweet het niet, tis een gevoels gedicht... misschien eens iets in het Nederlands proberen?

de_lieke 31-05-2002 22:40

Ach ja, toen ik het schreef had ik nog maar 2 jaar Engels op school... Heb ook wel wat in Nederlands, maar vind Engelse woorden zo mooi klinken... Moet er nog wel wat aan werken ja maar dit gedichtje hou ik zo want zo is het zoals het is...

In ieder geval thanks voor het commentaar, weet ik ook eens wat anderen er van vinden want hou al mijn gedichtjes voor mezelf, heb over het algemeen alleen wat agressieve songteksten die niet het publiceren waard zijn...

Liefs Lieke

***DKNY'ke*** 01-06-2002 19:48

sorry maar ik vind het n heel mooi gedicht egt waar
in gedichten mag je trouwens 'verkeerde' woorden of andere zinsvolgorde ofzo gebruiken, dat maakt het gedicht nu net mooier!!
ik vind het iig heel mooi

kuzzje,
xELSx(die zelf ooit nog n paar gedichtjes in mekaar gestoken heeft, maar die niets zijn in vergelijking met dit!!)

de_lieke 02-06-2002 16:36

Thanx!!! :)

Liefs Lieke

what may come 03-06-2002 05:15

Dit slaat toch niet op mij hoop ik?

Kijk eens onder mijn naam, en bij de titel: het zal me zwaarder vallen als je blijft.

de_lieke 03-06-2002 18:31

Er staat toch dat het niet over jou gaat! Toch?

Liefs Lieke

what may come 03-06-2002 21:51

Vindt ook het gebruik van engels wat minder,
En voor de rest is alles al zo'n beetje gezegd, ik sluit me bij mijn voorgangers aan!

xxxmik

de_lieke 03-06-2002 22:01

Bij welke voorganger sluit je je aan?
(nogal uiteenlopende meningen....)

xx L

what may come 04-06-2002 15:59

Bij dat ik het gebruik van engels niet zo mooi vindt, en (sorry) dat ik het anders,...mooier zou kunnen verwoorden...niet slaan nu... :rolleyes:

xxxmik

de_lieke 04-06-2002 18:45

Grrrrrrr........ :mad:
grapje....ben blij dat je eerlijk bent, maar vin het jammer dat je hem niet mooi vind omdat ik dat namelijk wel vind

Liefs Lieke

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.