![]() |
probleem met opstarten
wij hebben een probleem met onze pc beneden :( Hij wil niet meer opstarten, als ik op de opstartknop druk krijg ik het beginscherm waar compaq op staat en daarna niets meer, gewoon zwart beeldscherm Iemand een idee wat die kan zijn en wat ik eraan kan doen? :(
|
Duw alles in je PC eens aan
|
Er kunnen zoveel dingen mis zijn, zoals bekend zijn de Compwrak klote pc's. wat ik zou aanraden is eens een paar kaarten eruit halen en dan weer starten. kijken of het probleem nog voort doet..
ik hoor het wel.. Grt. Mart :) |
Citaat:
|
Misschien zit je grafische kaart los... probeer de kabeltjes eens aan te drukken.
Wij hebben dat ook gehad, dat ie een beetje in een vicieuze cirkel rondging, opstarten, zwart scherm, weer opnieuw opstarten, bleek er dus een spelletje iets ergens verandert te hebben waardoor de bootrecord niet goed was :eek: :D En er is niets mis met compaq pc's, hoor :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ik geef toe compaq heeft er een bagger serrie tussen zitten... maarja welkle fabrikant niet. bij compaq betaalde je iets meer.. maar je kreeg een aardig design, een behoorlijk werkende support site en gewoon een goede pc |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |