![]() |
09/06 ETID + Unearth + Norma Jean + Atreyu + 18V + LOG
Nog niks op de 013 site
Maar AsIce meldt het volgende:: Every Time I Die Norma Jean Eighteen Visions Unearth Atreyu Lamb Of God 9 juni in de 013 te Tilburg Hoe VET??? http://www.asice.net/shows.php?id=3025 |
best vet
|
Zozo.
Even kijen hoeveel dat gaat kosten, anders vast wel aanwezig. |
als dat zo is moet ik daar wel aanwezig zijn.
|
Citaat:
|
haha had dit al vorige week ofzo gezien, en gewoon alleen maar op count me in geklikt en verder niet nagedacht over dat andere mensen het ook hip konden vinden :p
|
ja ik ook
zz maar neen |
leuk!
|
Citaat:
maar dit is VET Norma Jean en Everytime I die wil ik gewoon zien. |
oehhh gaaf! als dat doorgaat ben ik erbij!
|
every time i die is te vet, maar die andere bands te gay, sind norma jean volgens mij ook rond loopt met een andere formatie trek ik dat ook niet echt goed
|
Het is nu bevestigd door 013, staat op www.013web.nl
ALLEEN komen Atreyu, Eighteen Visions en Norma Jean niet Al is dat niet zo erg want je krijgt al de kans die te zien de komende maanden. EN Caliban komt ook. Dus lineup is nu: Lamb Of God, Everytime I Die, Unearth en Caliban Tis in de Choice en kost 13 euro. Iemand moet de topic titel ff aanpassen! |
mooi, een lineup verandering waar ik me goed in kan vinden (Y)
13 eurie is geen geld. |
Ziet wel wel goed uit allemaal, maar Juni is nou eenmaal een drukke maand...Ik weet het nog niet.
|
Everytime I Die :cool:
Jammer dat Lamb of God zo kut is. Van Unearth ken ik niks en van Caliban ook niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou dan weet ik het zo net nog niet hoor. the choice is ook al niet mijn favoriete zaal daar.. Zal tegen die tijd nog eens zien...
|
Citaat:
|
Citaat:
Everytime I Die :cool: |
hehe, weer zo`n fashioncore band die er compleet uitgespeeld gaat worden door 2 al eerder genoemde fatsoenlijke bands
|
Citaat:
Nouja, Lamb of God ligt mij gewoon niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat eighteen visions niet komen :( ik wou nog wat nieuwe masscara ideetjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet!
als ik geld heb ga ik er zijn. |
Citaat:
|
idd, ik wil ratelende bassdrums, brute metalriffs en stoere mannen :eek:
wat ik vind etid gehoord heb vind ik maar een nerveuze bedoeling met wat wannabe dillingertrekjes, dus dat word barhangen |
Black Label :cool:
Ik kom eigenlijk alleen voor Lamb of God.. de rest kan mij jeuken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Unearth heb ik ondertussen ff gecheckt en dat vind ik wel aardig, veel beter dan Lamb Of God iig. |
Citaat:
daar was ik niet zo gecharmeerd van vooral dat laatste |
Als Atreyu weer in de Batcave had gestaan was ik wel helemaal naar Tilburg afgereisd. Maar helaas :(
|
Citaat:
|
log heb ik nog nooit gezien (unearth ook niet) dus ik wil daar zeker heen!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
etid heeft geen vette drummer (n) ;) |
Unearth (y)
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
Citaat:
|
ach het blijft gewoon xHubbaBubbaCorex ;)
|
Zo, zooitje vette bands. Vast wel aanwezig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |