![]() |
Ally Mcbeal
Jaaa
het is weer terug op net 5 :D ik keek het vroeger altijd Ally McBeal Amerikaanse comedyserie Ally McBeal is advocate. Aan het begin van de eerste werkdag wordt Ally voorgesteld aan haar naaste collega: Billy. Dezelfde Billy die ze al vanaf haar zevende jaar kent en met wie ze jarenlang een knipperlicht relatie heeft gehad. Alleen is hij nu getrouwd met de goedogende, gereserveerde Georgia. Ally zou haar willen haten maar slaagt daar niet in. Sterker nog, de twee worden vriendinnen. Met Ally McBeal: Calista Flockhart. Billy Alan Thomas: Gil Bellows. Georgia Thomas: Courtney Thorne-Smith. Richard Fish: Greg Germann. Renee: Lisa Nicole Carson e.a. |
wat? hoelaat? wanneer?:D
|
Rond 17.00/17.30 uur op Net 5 elke werkdag (y)
Ik kwam er gister ook achter. Yay! En dan een half uur later komen de herhalingen van de Gilmore Girls :) |
Wooeehoeee!
|
vin dr geen reet aan :o
moet het dus maar een x echt gaan volgen :P |
Begon ally mcbeal eerst niet als een soort alien serie ? Ze had toen zo'n vet lange tong of vergis ik mij nu :eek:.
|
:cool: (y) (y) :cool:
|
jaaah
helaas kijk ik nooit tv op dat tijdstip maar mijn huisgenote wel dus dan kan ik stiekum toch kijken! |
was ik vroeger egt zoo dol op :D :D
jamme dat het allemaal oude zijn.. :( die hebik nu onderhand wel gezien.. |
Ik kan nooit kijken, maar ga het zeker opnemen hoor...
Zo'n geweldige serie!! |
<3
Maar pas met Larry wordt het helemaal geweldig :o |
Cool! Wel jammer dat het net onder etenstijd is :(
|
Citaat:
|
ja idd!
maar vind t wel erg leuk dat t weer op tv is! :) |
Dat vond ik altijd zo leuk :)
|
Bij Ally McBeal denk ik aan Josh Groban :wub: :D .
|
Ik vind het een leuke serie. :) Ik kijk uit naar de aflevering van maandag, die gaat over de verhouding die Ally had gehad met haar professor op de universiteit. ;) *had die aflevering jaren geleden gezien en herkende zich er wel in* :o
|
Citaat:
Gister zat Jimmy uit The OC erin! :D Ik ben fan... :cool: |
Als mn tv aanstaat rond die tijd, staat ie altijd op net5.. dus ik kijk het maar.. maar een echt geweldige serie heb ik het nooit gevonden..
|
Citaat:
Maar vanavond zit ik voor de buis (y) |
Citaat:
Ik heb net alle seizoenen verzameld op dvd en nu komt het ineens weer op tv. :eek: |
Woohoo, mister Jimmy uit the O.C. is vandaag weer in de ep (y) Heb ik toch niets gemist :o
|
Citaat:
|
Hmm, heeft iemand de aflevering van vandaag gezien (en die van gisteren ook)? Ik snap Billy totaal niet. Waarom ging hij Ally überhaupt zoenen, als hij het hopeloos vindt om van haar te houden (dus dat iedereen slecht uit is wanneer hij/zij op Ally verliefd wordt)? :confused:
Ik vind Billy ook een beetje een zak, hij weet ook niet wat hij wil en doet Ally zo ook nog meer leed aan. :nono: :| |
<3<3<3<3<3
John en Richarrrrd!!!! (Y) |
Gisteren waren Robert Downey Jr. en Jane Krakowski bij Jonathan Ross (y)
|
Jakkes, waarom zendt Net 5 nu opeens "Sisters" uit nadat men afgelopen vrijdag de laatste aflevering van seizoen 2 van "Ally McBeal" heeft uitgezonden?! :mad: Ik wil seizoen 3! :(
|
Ik was ook heel erg verontwaardigd!
Echt zo'n slappe drama serie over vrouwen in de 30 ofzo. Lekker interessant! |
Citaat:
:mad: |
John is zoooooooo lief!!
therapy-smile... Barry White danstherapie....al die piep/squeek/piep/adem geluidjes...z'n gegymnastiek in het toilet... En Ally krijgt af en toe idd een lange tong, maar das meer een gevalletje och-jezus-wat-een-lekker-vent-daar-wil-ik-aan-likken :D Geen ALIENserie!! :D |
Grrrrr, als Net 5 écht definitief gestopt is met het uitzenden van "Ally McBeal", ga ik me de DVD's aanschaffen! I need my Ally fix! :eek: :(
*lijdt aan ernstige ontwenningsverschijnselen* :s |
Up!!
Leuke ep vandaag. Die spanning tussen Ling en Ally was fantastisch... Morgen niet vergeten te kijken |
Hij's fijn, en hij blijft fijn :D (y)
|
Bij de mediamarkt: alle DVD's van Ally McBeal (5 seizoenen) voor 60 euro :)
(En anders wel bij de FRS voor 70 euro) (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |