![]() |
Wat had je wat je niet meer hebt?
Oftewel: Wat ben je kwijt, of wat is er van je gestolen? Voor de goede orde: het gaat dus om dingen waarvan je liever had dat je ze nog had. Je snapt het wel.
Ik: Mijn mobieltje(kwijt), portemonee met inhoud(gejat), mijn oma(heen). |
mijn beide opa's
en nog meer familieleden en vrienden. verder is er nog nooit iets van me gestolen, door de jaren heen ben ik overigens wel heel veel kwijtgeraakt. |
Mijn oude gsm. :(
|
Mijn geld.
|
Een paard :S
Tot half 3 vanmiddag :S |
me opa's
m'n dvd's :eek: waarschijnlijk blijven liggen in oostenrijk :s me agenda daar stonden afspraken in en geen schooldingen :p me wiskundeboek want ik heb morgen een proefwerk mn kapper :P (haar is te lang) |
Het voorbije weekend is mijn sjaal gestolen. En voor de rest ben ik wel al heel veel kwijtgeraakt.
|
-portomonee met inhoud (gejat of kwijt)
-babyborn (weggegooid, maar heb spijt) |
mn geschiedenis boek
en mn motivatie |
Mijn zin in huiswerk
|
Motivatie voor school
|
De ene helft van al mijn oude Lego Belville, ik heb het aan mijn zusjes gegeven en er retespijt van:(.
|
al mijn leukste cd's (in zo'n mapje, gepikt in de trein, t waren er 20 :S)
mijn minderwaardigheidscomplex |
-Me grote landschildpad
-Me LEGO |
-motivatie voor school & vioolles etc
|
Men muts!!! :( En ik hield zooo ongelooflijk veel van die lekkere dikke harige warme zwarte muts...
Verder gezocht; mijn laatste greintje gezond verstand, en natuurlijk altijd welkom; beantwoording van mijn liefde. Maar de kans dat die er ooit komt, is... Nouja... Onbeschrijflijk klein! :( |
Veel, veel geld...
|
nuchterheid :(
|
geld (kwijt)
|
Slaap
|
mijn rijbewijs.
en mun scheikunde boek waar ik strax toets van heb. |
Gangsters 1, dat spel ben ik al best lang kwijt.
Verder hecht ik niet veel waarde aan materialistische dingen. |
Ik had geen school, nu wel weer.. (n)
|
Citaat:
|
Mijn knuffel ben 'm al 2 weken kwijt.. :(
|
Een normale gezondheid. :)
|
mn neefje van 7... leukemie!
:mad: stomme rotziekte :mad: |
Mijn heupen, mijn vader (als hij niet dezelfde man was geweest maar een veel leukere vent zeg maar), mijn broer iedere dag thuis, school, mijn leeszucht en doordeweeks mis ik Bob natuurlijk.
|
School tot 13.40
|
Citaat:
:D Ik ben m'n bankkaart kwijt. Eerst was ze teruggevonden door m'n ex, ik steek ze in m'n broekzak op en fuif en hoppaa, weer kwijt. Hele handel geblokkeerd en nu wachten op een nieuwe.. Oh en m'n mascara, maar das geen groot verlies. M'n gezondheid mis ik ook. |
Mijn schoenen (gestolen)
Mijn motivatie |
ik had school en nu niet meer _O_
|
Mijn jeugd. :p
|
print en koffie pasje. :mad:
|
Een leven.
|
Citaat:
|
M'n oude OV-kaart, ik heb inmiddels wel een nieuwe, maar stiekem zoek ik die oude nog steeds en heb ik die veel liever dan die nieuwe..
Mijn opa en oma van mijn vaderskant, ik wou dat ik ze beter had gekend. Geld. |
Citaat:
Dan mag je nog in de McDonalds ballenbak. :( |
Citaat:
|
Mijn onschuld.
|
ik had een mooie fiets.. maar die is zaterdag van mij ontnomen
:( dus nu ben ik altijd tevoet.. |
Citaat:
|
Ik mis ook mijn verzekerde scooter. Autorijden is wel leuk, maar de scooter had toch wat extra's.
|
Blijdschap
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |