![]() |
Paddo's beginnen.
Huy, ik en mn maten willen graag n keertje paddo's proberen. We smoken vaak en we willen weer eens wat anders.
Wat raden jullie aan qua hoeveelheid en soort paddo's voor beginners? (qua paddo's dan, sterke wiet zijn we al veel gewent) |
|
1 portie paddo´s PP, zo hebben wij het ook gedaan (Y)
|
Citaat:
Hmm, lijkt mij wel relext. Is dit gewoon te krijgen bij de smartshop? :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben ook vrij gay, misschien dat dat ermee te maken heeft |
Citaat:
mrjah:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
aight, ik zie wel dan. We gaan dit weekend 2 bakjes proberen (met zn 4e)
en dat salvia lijkt me wel vet, maar dat laat ik nog even voor wat t is;) |
Citaat:
|
?? waarom salvia na paddo's??
|
Citaat:
|
Ik wil ook paddo's. Maar geen salvia dat lijkt me nou weer niks maar dat zal aan mij liggen :P,.
|
Citaat:
|
de eerste keer kun je t beste verse mexican nemen, hoor ik altijd.:)
|
mexicaanse, en dan 1/3 of 1/2 portie per persoon werd mij aangeraden door de persoon in de smartshop.
Dat is op zich ook wel een goed advies; ga eens langs je lokale geestverruimer (lees: smartshop) en vraag daar om info, die mensen zijn namelijk altijd bereid te helpen en kunnen / moeten dat deskundiger dan de mensen hier. |
Citaat:
|
wrom salvia na paddo's?
een salvia trip mag wel korter zijn maar wel veel heftiger en minder goed te besturen. overigens is dit persoonlijk, lijkt me... @ts: begin met een portie mexicaanse.. liefst gedroogd, werkt wat beter. verse mexicaanse vond ik persoonlijk een btje slapjes en een teleurstelling. als je echt heftig wilt trippen moet je er thee van zetten want dat werkt wat sterker. have fun! |
Citaat:
jah juist, door erover te lezen en zelf te trippen. ik denk dat hier genoeg ervaren trippers zitten en een dus net zo kundig antwoord kunnen geven als de gemiddelde smartshop medewerker :| |
Citaat:
|
hmm vreemd. hetgeen wat ik altijd begrepen en zelf ervaren heb is dat de gedroogde sterker zijn en daarom ook uit de handel genomen waren.
"ze worden nog wel verkocht :p " |
Citaat:
|
Gedroogde paddo's zijn helemaal niet sterker. Het is niet zo dat er een of ander gistingsproces in het werk gaat hoor, er blijft evenveel werkzame stof in zitten, alleen het water gaat eruit dus PER GRAM is het inderdaad sterker.
En Salvia lijkt me wel iets voor na paddo's ja.. nou moet ik zeggen dat ik 5x de dosering op had toen het echt goed werkte (de eerste 2 keren waren niks) maar toen was ik ook wel zo ver weg, dat heb ik niet meer evenaart, zelfs niet met LSD. |
Citaat:
Paddo's ken ik, salvia wil ik nog proberen, maar ik ben flink huiverig ook weer. De ervaringen die ik van mijn vrienden heb gehoord... hmmm. En voor ik iemand zal vertrouwen als tripzitter... Ook wat de paddo's betreft ben ik het met Zero eens: Mexicaanse om te beginnen. En gedroogde zijn gewoon minder ranzig en sneller weg te werken ^^ |
ghehe duidelijk!
maar als je er echt nix van wilt proeven gewoon thee van zetten:p oeh de lente komt er weer aan, dan begint het altijd weer te kriebelen bij mij.. binnenkort maar weer es gaan halen dan :p |
ok, dan ahlen we met zn 4e 2 bakjes mexicaanse paddo's..
Thnc voor de hulp.:) |
Citaat:
Hier is dat percentage een stuk minder, PLUS hier zitten mensen te kutten door onzinnige antwoorden te geven. (of iig, dat kan) |
Citaat:
tenzij je echt gay ben, dan sorry.. ;) |
Paddo's zijn een stapje onder salvia vind ik.
En 4 man 2 bakjes is een goede. |
nou sorry hoor maar mijn eerste keer had ik een hele portie mexicaanse genomen.. en amper van getript.
1 portie p/p is goed te doen halve portie is nix en ga je dus ook echt niet van trippen. m,isschien een btje van spacen maar dan heb je dus niet het echte paddo-gevoel vind ik |
Citaat:
|
mjah :p
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik werp je bij deze een boze blik toe! :mad: |
Mij werden truffels aangeraden, niet trippend, maar wel leuk.
Schijnt een goede opstap naar gewone paddo's te zijn. Aaargh ik ben te stoned om dit te typen.:| |
Méh,
truffels zijn paddo's zonder hallucineren en golven. Komt qua uitwerking ongeveer overeen met n zacht half xtc pilletje ofzo, in iedergeval is t niet zo sterk. Ik vond ze erg zuur/bitter. Voortaan hou ik t dus bij paddo's. Verse zijn best fijn zo te eten maar effectiever in chocola. Maar wat ík me afvraag (naar aanleiding van bovenstaande reacties): Als je zojuist een fijne salvia trip achter de rug hebt, is t dan aan te raden paddo's drna te nemen om gebruik te maken van de positieve 'flow' , juist niet of juist andersom? :confused: |
Citaat:
truffels lijken me wel relaxt op een goed goa-feest ofzo. Maar goed. ik ga over een maand denk ik 2 doosjes mexicaanse eten met z'n drieen. |
mjah ik vind paddo's naar aarde smaken.. tis vies mrjah boejuhnd.
leuk id voor vanavond: 5 vrienden, 5 porties paddo's en iederen een halve hoffman. dat gaat leuk worden!!!! :D :D |
Citaat:
|
Walnoten inderdaad. Nou je t zegt...
Is alweer n jaartje of twee geleden. Ik herinner me nu ook dat we voor iedereen 1 portie hadden, maar er op t laatste moment nog 1 of 2 man bijkwamen. T zal vast zo zijn dat het verschil met paddo's qua smaak en werking op dat moment in schril contrast stond met mijn recente eerste paddo ervaring. |
Citaat:
Maar over salvia & paddo's; De op een na meest intense ervaring met salvia had ik toen ik Salvia nam toen ik net neer aan het komen was van een paddo trip. De trip van Salvia duurde bijna een half uur (tegenover mijn normale 5 a 10 minuutjes) en daarna ging de paddotrip nog vrolijk een tijdje verder. Ik raad het aan iedereen aan om het ook eens te proberen wanneer je een flink positieve paddotrip achter de rug hebt :cool: |
Citaat:
Mexicaantjes zijn inderdaad een prima keuze (y) |
Citaat:
|
ik zou met zijn 4en 3 porties kopen
|
of je slaat ruim in zodat je tenminste zeker weet dat je genoeg hebt, je hóéft het niet allemaal op te eten..
(je kan wat je over hebt altijd nog doorverkopen aan de eerste beste kneus) |
Citaat:
als je paddo's met de puurste chocola eet die je kan vinde.... dat werkt zeer goed op elkaar! :D :D (y) |
Citaat:
|
wat kosten die dingen nou>? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |