![]() |
Koptelefoon voor 't bassen.
Yo,
Ik zit op kamers en ik heb hier mensen die allemaal (oke 1) die om 22:00 willen pitten, dus daarna moet ik stil zijn. Maar, ik heb dus vaak zin om daarna nog te bassen. Dus, ik moet een koptelefoon hebben. Nu heb ik er hier dus 1 van 15 GULDEN en die is niet zo super goed zeg maar. Ik sluit mijn bass aan op mijn PC via mijn Zoom multikut aparaatje 607. Misschien maakt dat uit voor wavoor koptelefoon je moet kopen, ik heb geen idee. Wat zoek ik, een koptelefoon die een studentenprijs heeft maar toch wel oke is. Hij hoeft niet super goed te zijn, hij mag alleen niet kraken zoals nu mijn linker kant doet (wat ook kan komen omdat dit ding al oud is en goedkoop was). Ik heb zoiezo niet meer te besteden dan 60 Oiro. Maar liever betaal ik ongeveer 1/3e. Dus, heeft iemand tips? |
Ik heb gewoon voor mijn V-amp een simpele KOSS koptelefoon gekocht zodat ik straks als ik op kamers zit sowieso geen overlast bezorg aan de rest :)
Koste me geloof ik iets van 17 euro ofzo. Prima basweergave :) (zit zoveel bas in dat ik tegenwoordig alle nummers op gehoor uitzoek via die koptelefoon omdat je de basgitaar tenminste eindelijk eens fatsoenlijk kunt horen. Kheb zelfs de EQ van min discman van 'groove' helemaal terug naar 'uit' (3 standen: uit, bass, groove) omdat het anders iets TE werd :D |
Oe, da's ideaal. Zit er toevallig ook een beetje een lang snoer aan? Want da's eigelijk ook wel practisch.
|
Ik heb van die cheape kopboxen van de Kijkshop...30 euri meen ik...zien dr nogal gay uit, zijn niet praktisch omdat ie opvouwbaar is (alsof ik dát ding ooit mee ga nemen ergens heen...) en daardoor klappen de boxen steeds naar binnen zeg maar. Maar hij sluit wel goed om mn oortjes, komt goed geluid uit en zit strak op je hoofd...
|
Citaat:
(y) Maar die koptelefoon klinkt goed. Ga ook maar eens rondkijken |
Ik wist niet dat zo'n kabel bestond. Maar da's wel ideaal ja. (y)
|
Wat voortype van KOSS heb je MazeMouse?
Net bij V&D, Maxwell en nog een andere winkel geweest en daar wisten de mensen net zo weinig van die dingen af als ik en hadden ze alleen dopjes, nekdinger en 1 goedkope kut koptelefoon. Morgen maar eens naar een echte winkel gaan. |
Koop gewoon iets. Goddamn zeg.....
Via je pc op een Zoomding klinkt toch al crappy. Wat maakt de koptelefoon dan nog uit??? Bovendien zo enorm veel verschil zit er niet in of je moet direct dure shit kopen. |
als je boven de 40 eurie zit heb je meestal wel een puike h'phone.
|
Citaat:
Frans is niet mijn beste ding. |
Jat er een van je vatti, sjonge jonge
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |