![]() |
Welke drugs zou jij nog willen proberen?
Als variant op "welke dope zou je nou echt nooit gebruiken en wrom niet?"
Vertel eens welke drugs jij nog eens in je leven wilt proberen en waarom? |
paddo's sowieso.
verder zie ik wel:) lsd klinkt vet interessant en er zijn nog wel wat van die dingen die me boeien maar waar ik nog niet echt aan toe ben.. |
Paddo's. Ik wil een keer goed trippen. Verder hou ik het bij hash en wiet.
|
Citaat:
|
dunno, op het moment heb ik wel alles gebruikt wat ik wil :)
|
2cb
2ci eeuhw en nog wat andere vage drugsjes waar mind het altijd over heeft waar ik nog nooit van gehoord had:P haha voor de rest alles al gedaan wat ik wilde |
Himmel niks meer
|
Paddo's en salvia. Voor de rest hou ik het bij hash en wiet.
|
Salvia en paddo's. En XTC, maar daar twijfel ik nog heel hard over en dat komt pas over een hele lange tijd.
|
Ik ben een tevreden gebruiken. Alcohol en Hasj ( en af en toe Xplosion of ephedra )
Ik heb geen verlanglijstje meer :) |
GHB, AMT, 2-ci, 2-cb, 2-ct-7, DMT, DiPT, Salvia Divinorum, ALD-52, LSA, methamfetamine, mescaline, N2O, ketamine, PCP, MDA...
It's a real playground out there. |
Citaat:
hahan alleen keta heb ik al gebruikt maar de rest wil ik allemaal ook nog proberen |
n20 toch wel?
(ook wel bekend als lachgas ;) ) ald-52 .. lol dat die erbij staat.. |
ik zou LSD en paddo's nog wel eens willen proberen
en nu ik dit topic lees lachgas lijkt me ook wel vet idd |
Helemaal niets, het is mooi zoals het nu is.
En daarbij hou ik ook graag controle over mezelf. |
Het meeste heb ik al gebruikt en zal ik nog wel vaker gebruiken. Verder ben ik altijd op zoek naar iets nieuws, maar op het moment heb ik nog niets op het oog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al het natuurlijke... opium ofsow? en herbal xtc... iig niks chemisch/synthetisch/iewiegemaaktietsje...
|
Citaat:
|
niks.. :|
|
Citaat:
|
orange sunshine..
:p |
Citaat:
N20 is iets teveel stikstof om gezond te zijn namelijk :P |
Subscript is vermoeiend... ;)
De dingen waar ik op het moment het meeste zin in heb zijn Ketamine, cocaine, PCP, LSD en 2C-B. Maar opzich wil ik alles proberen, inclusief de zooi uit TiHKAL en PiHKAL. En dat zijn er meer dan 200. En dan nog de dingen die daar niet in staan. Schadelijk? Neuh. :p Maarja, ik ga zelf GHB synthetiseren en 2C-B. Als die gelukt zijn zie ik wel verder wat ik kan gaan maken. |
Mja, een paar vage hallicunogenen. Paddos, keta, salvia, mjescaline en misschien zelfs nog LSD.
Paddo's en Salvia zal ik naar alle waarschijnlijkheid het eerste doen, maar mescaline staat eigenlijk het hoogst op m'n verlanglijstje. |
Citaat:
en supscript is als je teveel tijd om je handen hebt. |
Citaat:
|
Een keertje lekker dronken worden lijkt me heerlijk
|
Ik geloof dat deadlock heeft besloten dat iedereen stikkerts op zn druqs moet doen tijdens de meeting dus ik zie dan wel hoe t allemaal heet. :D
|
acid en 2-cb en ooit nog eens mescaline als ik psychisch in topvorm ben :)
verder mdma en ayahuasca lijken me geweldig om een keer te proberen, maar t hoeft allemaal niet zo snel, ik heb er geen haast mee |
Citaat:
|
nee da's breezah, das in.
:p |
Citaat:
|
grote plannen allemaal hier :D
ik zou voorlopig denk ik alleen paddo's of salvia willen proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
gRoEtJeS !!11 :D :D ;) |
wtf lullen jullie allemaal :confused: :p
|
Ik heb nog nooit drugs gebruikt maar wiet zou ik wel eens willen proberen :)
|
N20 is vrij saaai ik heb het geprobeert en het effect duurde maar 1-2 minuten geld verspilling die sjit verder keer paddo's proberen :)
|
Citaat:
|
LSD en mescaline
|
Paddo`s.. lijkt me wel is leuk..
|
Citaat:
En waarom, omdat psychedelica me meer trekken dan andersoortig geneuzel. Salvia en paddo's heb ik al eens gedaan, dus van proberen is geen sprake meer. Keta ken ik niet (sla me, sla me :D) en voor de rest zul je vast nog een hoop minder bekende psychedelica hebben waar ik me naar alle waarschijnlijkheid niet aan vergrijp aangezien ik er niet genoeg over weet. Oh, en als ik eenmaal een terminale ziekte heb verkoop ik alles wat ik heb, ga ergens in een krot zitten en word ik opiumverslaafde. (y) |
Citaat:
Verder: keta lijkt me erg vet, mescaline En idd als ik terminaal ben aan de hero en opium:p |
pos-51
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb het er wel eens met mensen over gehad die dat raar vonden. Nouja, als je toch zeker weet dat je snel dood gaat waarom niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |