![]() |
Rinus Michels Overleden
Citaat:
Deze trainer is in mijn ogen de belangrijkste trainer die Nederland ooit gehad heeft door zijn vele behaalde successen. |
'k hoorde t net op de radio :(
|
Rinus, R.I.P
|
Rinus, voor altijd in onze gedachten, bedankt voor alles!
RIP |
R.i.p
|
Rinus Michels, een icoon voor het Nederlandse voetbal.
Rust zacht. |
absoluut een van de grootste trainers! R.I.P
|
R.i.p.
Hij is een van de grotere namen in de Nederlandse voetbal geschiedenis. |
pfff (n) Een hele Grote
|
damn :(
de Generaal is niet meer.... Rust in Vrede, en bedankt... |
Rust in vrede.
|
jeetje....ik had t nog nie gehoord.....
R.I.P |
Een van de beste en belangrijkste trainers die NL ooit gehad heeft... R.I.P. Rinus! :eek:
|
Hoorde het vanmiddag op de radio
R.I.P. |
hij heeft met het nederlandse elftal als enige trainen ooit het ek gewonnen en met ajax de europa cup I (y)
r.i.p |
Rinus Michels _O_
RIP. |
RIP Generaal
een legende van het nederlandse voetbal |
Edwin Evers kan nog minder gaan werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rest in Peace..
|
Ontzettend treurig bericht. :( Een grootheid in de Nederlandse voetbalgeschiedenis. Onder hem heeft het Nederlands Elftal de mooiste resultaten gekend. Ontzettend jammer dat-ie er nu niet meer is.
R.I.P. |
Hij was de beste trainer die NL ooit gekend heeft.
|
Dit is echt jammer. Hij was imo een van de beste trainers die nl ooit gekend heeft. Rest in peace.
|
Rinus iemand die het voetbal heeft gebracht waar wij nu zijn.
Wellicht dacht hij nog snel er onder te kunnen glippen voordat john de mol de voetbalwedstrijden gaat uitzenden. Zodat het niet zo'n begrafenis wordt. |
wat heeft het voor nut hier neer te zetten dat je het erg vindt?
|
Citaat:
Ajax wil de ArenA omdopen naar het Rinus Michelsstadion maar waarschijnlijk werkt de gemeente Amsterdam die het stadion in bezit heeft niet mee.. hmm zou wel mooi zijn, hoewel je er ook weer om kan twisten of je wel zo trots moet zijn om een betonnen gevangenis naar je genoemd te hebben :p |
Rinus Michels was een icoon, Rust In Vrede.
Ik vind niet dat de ArenA omgedoopt moet worden, om het dan wanneer Johan Cruijf dood gaat, de beste speler van NL ooit zeker weer om te dopen naar Johan Cruijf-stadion. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |