![]() |
jou inspiratiebron
wat is voor jou een inspiratiebron? je hond, je kamer, de vogeltjes die buiten vliegen?
ik weet dat normaal de TS begint maar ik kan het niet echt onder woorden brengen.. thanx! ;) |
jouw
|
een inspiratiebron voor wat?
voor fotografie is het simpelweg de wereld om mij heen. |
sorry mijn spelling is niet helemaal ok...
tja voor alles, tekeningen schilderijen foto´s |
Meestal dingen die ik zie, of dingen die ik meegemaakt heb, ideeën die in me hoofd rondspoken, dingen die ik gehoord heb, vanalles eigenlijk.
ik heb nooit dat ik denk ik moet wat gaan maken ik kijk nu een kwartier naar me hond en dan heb ik inspiratie ofzo... |
Titel even aangepast :)
|
dankje! :)
|
kunst :) met name schilderkunst en architectuur, films, kleuren(!), mensen en euhm dingen waar ik me druk om maak (onrecht maar dat klinkt zo suf)
|
Kunst, de natuur, eigenlijk alles en iedereen wat/die ik mooi vind.
|
Muziek, gevoelens, teksten, gedichten, foto's, films, uitspraken van mensen, de buitenwereld, mijn vriend, voorwerpen.. (waarvan niet eigenlijk..... :p )
|
mijn gevoelens en gedachten. als het te druk is in mijn hoofd. en soms iets wat ik heb gezien irl
|
sowieso alles wat er om me heen gebeurd
maar kunst-tijdschriften doen het ook altijd erg goed bij mij |
Films, fora, comics, gevoelens, en tja, eigenlijk kan alles als inspiratiebron dienen.
|
politiek wanbeleid, muziek (bij voorkeur jaren '20 tot '90), literatuur, tijdschriften (ID, Tableau, Wallpaper,Vogue)
|
Mijn eigen fantasie, die op haar beurt weer doorborduurt op mijn eigen gevoelens. :cool:
|
informatie, en communicatie, denk dat dat wel goeie bronnen zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |