![]() |
Praten tijdens de sex
Doen jullie dat? Elkaar opgeilen terwijl je met elkaar in bed ligt enzo? Elkaar klaarpraten?
|
Ja
|
soms
|
Nee,
en ik denk dat wanneer mijn partner dat zou doen ik het in een lachen zou uitbarsten. |
Nee, en als er 'overdreven' geile woordjes vallen of uitgekraamd worden krijg ik lachstuipen. Laten we dat maar achterwege dus.
|
Nee. Nou ja, meer gewoon heel foute opmerkingen die wij dan weer heel grappig vinden, maar ik geloof niet dat je dat bedoelt.
|
Niet echt. Als we praten is dat meestal in een pauze om om practische redenen. Al vermijd ik het trouwens niet actief om te praten.
|
Neen, maar wel een heel lange tijd gedaan, tegenwoordig praat ik zelden, en als ik praat zijn het over het algemeen foute opmerkingen die averechts werken om vervolgens te eindigen in de slappe lach:o:cool:.
|
We praten meestal niet om elkaar op te geilen,
meestal zijn het "gewone" dingen zoals "wat ruik ik nu?" "Ow, dat is het eten" etc. |
Als we praten bij de seks is het meestal om te overleggen ergens over, of om de ander even een tip te geven. Echt elkaar opgeilen door te praten, doen we niet - soms per ongeluk.
|
Soms (Y). Maar dan zijn het geen gesprekken ofzo, hooguit een geil woordje.
|
Ik praat graag over wiskunde.
|
Meestal niet. Ik krijg ook lachbuien van dingen die expres worden gezegd en dan geil moeten zijn. Als we al iets zeggen zijn het meestal dingen als 'wil je je omdraaien?' 'wil je even stoppen?' etc, of van mijn kant 'ik heb kramp in mn kuit!' :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee. |
Citaat:
:D Dan kan je mij dus opvegen :D Voor de seks wil het nog wel eens voorkomen, maar als het eenmaal zover is, dan heb ik geen behoefte meer aan gesprekken. |
Ligt aan de persoon. Als het iemand is waarmee ik op één lijn zit en die ik niet zo vaak zie, dan hebben we tijdens de seks hele gesprekken. Ik haal haar op van de trein en we beginnen te praten, lopen pratend naar mijn huis, doen pratend onze kleren uit en praten gewoon door tijdens de seks.
Ik heb nu een vriendin en dan vrij ik natuurlijk alleen met haar. En zij zei toevallig vorige week tegen me: "ik vind het zo grappig dat je altijd met me praat tijdens de seks, dan heb ik het gevoel dat ik met jóu vrij en niet alleen met je lichaam." Dat vind ik dan wel weer lief. |
Ja, maar niet op een geile manier, maar gewoon kletsen soms
|
jewel
;) en kdacht ook dat het raar was, maar neehoor |
Ne niet echt, meer een soort van overleg "Zullen we dat standje eens doen" of tips
|
Gewoon wat praten? :eek: Lijkt me raar! Ik praat wel, maar zeg dan enkel geile dingen :o Echt geen hele gesprekken over het weer ofzo hoor...
|
Citaat:
|
ja, tenminste, toen ik een lange relatie had wel. Als ik voor t eerst met iemand sex heb, is dat toch een beetje vreemd :s
|
Bring up the dirty talk !
|
als ze maar niet naderhand vraagt: "hoe was het?"
|
ik vind gepraat tijdens de seks een echte dooddoener. Dan hoeft het al niet meer, gebruik je stembanden anders tijdens de seks, zeg ik dan maar.
Als er iets wordt gezegd, mag het ook alleen maar over de desbetrefende seks gaan en ook zo kort mogelijk. |
Wij bespreken altijd de meest actuele zaken tijdens het vrijen, heel productief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou er altijd een krantje bij om niet zonder gesprekstof te komen en ben ook groot voorstander van de actualiteitenrubriek nova zachtjes op de achtergrond. als de seks maar cosy is!
|
Neuh, het blijft wel bij aanwijzingen ofzo of dat een van ons even anders moet gaan liggen. Of soms wel hele foute opmerkingen, maar dat is meestal alleen grappig.
|
ja, we roepen wel geile dingen naar elkaar tijdens de seks. maar meestal lachen we er dan ook juist om! :p
|
gewoon praten geen geile woorden ofzo .
maar eenmaal als 1van ons 2 niet meer andwoordt :D dan wordt het stil en hoor je alleen nog maar gekreun en gehijg |
gewoon dirrty talk en wat ik nog met haar ga doen, prima.
|
Ach soms een beetje praten om de humor er in te houden. Heb een keer de gekke kikker nagedaan toen lagen we allebij dubbel van het lachen :D
|
oh bah
seks met diepgang |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic; Houd alsjeblieft gewoon je smoel onder het vrijen/neuken, of er willen echt normale 'lieve' woorden uit komen. Anders is het gewoon storend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Daar houd ik niet zo van. ja af en toe van OHAHAHA JAAHAH maar dat was het.
|
Mwaah ik lul gewoon door tijdens de sex
van ey en hoe is het met die en die oh mooi, en heb jeje tentamen nog gehaald. Mijn vreindinnen praatten meestal ook wle gewoon terug tenzei ze aan het pijpen waren dat gaat wat lastig :p |
Citaat:
Dat maak jij niet voor me uit. |
Als ze maar wat zinnigs zegt
Mn ex zei een keer "O Spuit me helemaal vol" Ik moest toen zo verdomt hard lachen, dat ze geen sweet lovin' meer kreeg. |
Citaat:
ik zeg toch ook niet dat het over het algemeen niet moet gebeuren? Ik geef alleen maar aan dat ik het persoonlijk liever niet hoor:p Overigens is 'Oja, lekker' en 'Draai je even om' wat anders dan 'Voel je het? Ja? Echt? Diep he?!' :| |
Citaat:
|
elkaar opgeilen, nee. En als ik seks heb, heb ik ofwel mijn tong in iemands anders mond, of een lichaamsdeel van een ander in eeh..tja :D
wel praten tussendoor, over politiek, quantum-mechanisa, latijn, nieuwe mix tapes, vroegere vakanties, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |