![]() |
spreekbeurt macht
hey,
ik moet een spreekbeur maken over macht, maar ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen? Weten jullie soms een spreekbeurt over macht staan. Stuur me effe een email op bjornsmeets89@hotmail.com |
:d
|
Uhm hier iets om je op weg te helpen.
Wat houd macht in? Hoe verkrijgt men macht? Waarvoor kan die macht gebruikt worden? Hoezo maken mensen misbruik van macht? Hoop dat je er iets aan hebt. |
De trias politica. :cool:
|
Zeg Bjorn Smeets, doe jij eerst maar eens een poging, dan kijken wij wel of we het wat vinden.
|
Citaat:
|
machtig hip, help ons eerst eens even op weg. dank u :).
|
Forumleer een hoofdvraag
een deelvraag en beginnen maar:D |
Begin maar met lezen:
Scott, J. (2001) Power. Polity Press: Cambridge. |
^ isbn: 0745624170
|
op mijne staat 0-7456-2418-9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gast, weet je hoe cool dit onderwerp is? Krijg je een keer een coole opdracht wil je het nog steeds niet zelf doen.
|
Citaat:
Amazon Meestal vergelijk ik eerst via vergelijk.nl, struin daarna alle amazonsites af (.co.uk, .de., .fr, .ca, .com (niet: .co.jp) en koop dan het goedkoopste boek, dat nog in goede staat is. Opvallend is, dat in de VS tweedehands hardcovers in een niet onaanzienlijk aantal goedkoper zijn, dan de tweedehands paperbacks. De hardcovers zijn altijd eerder uit, dan de paperbacks en dus tweedehands goedkoper (vaak een iets oudere druk - boeiend). Ik heb hier boeken in perfecte conditie staan, die in Nederland alleen te krijgen zijn voor €22, terwijl ik ze voor €7 (incl verzendkosten) heb gekocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |