![]() |
Vraagjes Der Untergang
hallo.
Ik ben 1 maand geleden naar Der Untergang gegaan en ook hier moet je een verslagje van maken. Ik heb het helemaal af ,maar bij sommige weet ik niet echt een goed antwoord bv bij deze vragen: 1.Geef een voorbeeld van zowel muziek die het beeld versterkt als muziek die het beeld tegenspreekt (+ het effect v/d muziek op de kijker) 2.Hoe zou je de montage in de film beschrijven (bv opvallend,onopvallend,snel traag enz) + wat heeft dat voor effect 3.Hoe zou je het cameragebruik in de film typere(rustig,langzaam snel,beweeglijk) + Kun je een scene in de film aanwijzen waarin het cameragebruik zo afwijkt van de rest van de film dat het een bepaald effect teweegbrengt ALVAST BEDANKT |
ik weet alleen bij 2 iets te verzinnen:
de montage in de film was eigenlijk onopvallend, normaal eigenlijk. wat het reslutaat daarvan was, vond ik, was dat de film goed te volgen was en dat je echt in het verhaal kwam. t is een tijd geleden dat ik de film heb gezien, dus ik herinner me er niet zo'n specifieke dingen meer van. muziek kan ik me bv niet herinneren, sorry. ik vond t wel een hele aangrijpende film, vooral op t einde dat je zag waar al die mensen geleefd hadden. sommige bleken gewoon 15 km ofzo van je af te wonen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |