![]() |
gedicht
Heey iedereen,
ik schrijf gedichtjes,, maar ik weet niet of ze goed zijn. Ik heb het wel aan mijn vriendinnen gevraagd,, maar ik wil graag de mening horen van mensen die ik niet ken. Hier komtie dan: Questions :bloos: Questions I have so much They’re all in my mind Waiting To be asked They wait And wait But I’m too scared And too confused I don’t want an answer On a question That isn’t clear To anyone Not even To myself Ik vind 'm zelf niet zo geweldig..maar goed.. :s Kusjes flower303 :D |
Waarom begint iedereen toch steeds met Engelse gedichtjes schrijven? :(
Goed, ten eerste, Citaat:
En ik vind dat je in het Nederlands moet dichten, tenzij je Engels even goed is als je Nederlands, wat ik betwijfel. |
Citaat:
Goed: Ik ben het wel met Sketch eens. Probeer iets nieuws te doen, en niet het 'mijn-eerste-en-laatste-gedicht-over-hoe-kut-en-verward-ik-me-wel-niet-voel' Snap? Dus kijk eens naar buiten, naar de sneeuwwereld en probeer iets moois te ontdekken, waarover je dan met mooie woorden kunt vertellen, en in die mooie woorden misschien een boodschap kunt 'verstoppen' over hoe je je voelt. |
Citaat:
Ik sluit me wel aan bij Sketch' commentaar overigens. Wél positief vind ik dat je het gedicht hier plaatst, omdat je een objectiever oordeel wilt. Dat getuigt van zelfkritiek en dat is al een hele goede stap. Alleen moet je afleren om jezelf in te dekken door van tevoren te zeggen dat je het niets vindt, laat dat maar aan ons over :) Mijn tip: blijf gewoon proberen! |
In mijn tijd was dat zelfs al hip. Mensen houden gewoon van Engels, vooral op die leeftijd.
|
bedankt voor jullie commentaar! ik kan er wel wat mee denk ik :)
|
Citaat:
@ TS: Inderdaad goed dat je post om de meningen van onbekenden te krijgen. Ouders en vrienden vinden het toch allemaal 'mooi'. (en nu blijven posten he, niet stoppen na dit gedicht!) |
Ik ben benieuwd naar een Nederlands gedicht van jou. Vanuit zo'n gevoel -wat heus wel uit dit gedicht doorklinkt - kun je een hoop gedichten schrijven hoor (Y).
@ Sketch: Ga je die xineof-quote nu steeds quoten :D |
Ja, ik moet er anders steeds 'copyright xineof 2005' achter zetten, quoten gaat sneller :p
Ik heb 'm zelfs als tekstdocument opgeslagen, dan hoef ik haar post niet steeds terug te zoeken. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |