![]() |
Titel voor film
Ik ben momenteel bezig met een film over een man die voortijdig commandant bij het leger was. Hij is ermee gestopt omdat zn vrouw is overleden. Nu wil een bende van criminele hem bij hun team omdat hij ervaren is. Dan bedreigen ze hem met het leven van zn dochtertje. En dan geeft hij toe, hij gaat naar hun kant.
En vind daar een vriend waar hij heel goed mee kan opschieten en dan wil hij niet meer weg bij de bende. Zo dus het verhaal Weet iemand hier misschien een titel voor ??????? Het mag zowel: Engels, duits of nederlands (het liefst toch nederlands) Alvast heel erg bedankt (y) |
Van commandant naar berucht.
ofziets :p |
the wrong road :o
|
|
"Onontkoombaar verleden"
|
crossing the line (zal vast al bestaan, dat was het eerste wat in me opkwam)
|
"De man die voortijdig commandant bij het leger was maar daarmee is gestopt omdat zijn vrouw is overleden, die met het leven van zijn dochtertje bedreigd werd door een criminele bende die hem van vanwege zijn ervaring erbij wilde hebben, waarna hij toegaf en bij de bende een goede vriend vond"
|
Mm... verhaal lijkt op het ultraslechte Commando met Arnold in de hoofdrol, waarom noem je het daarom niet
"Commando"? http://www.imdb.com/title/tt0088944/ |
Popular! :cool:
|
In da Geh'o
|
Citaat:
Commandah In Da Hood! :cool: |
Niggacrime Sarge.
|
Om eerlijk te zijn denk ik dat je de titel van de film een beetje moet laten afhangen van de complexiteit van je script. Een film met een meervoudig gelaagd, character driven scenario + dialogen, bijvoorbeeld, zou niet al te wel varen bij iets oppervlakkigs als "De overloper" ofzo.
Waarom post je je script niet? Dan kunnen we het eens goed overpeinzen :) |
Citaat:
|
De titel is 'The Wrong Road' geworden.
Iedereen die titels heeft bed8 bedankt (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |