![]() |
kleffen
heej mensen..
eff een rare vraag :D kga nu 3 maanden met mn vriend we zijn behoorlijk klef enzo (knuffelen en dat soort dingen).. maar.. de laatste (echte) kus is alweer.. *denkt* n maand geleden :s wat kan ik hier aan doen? als we kussen, ben ik degene die moet beginnen hij mist het blijkbaar niet.. maar ik wel :bloos: vaak heeft ie n smoesje of bijvoorbeeld als ik bij m ben kauwgum, zodat ik hem eigenlijk niet KAN kussen.. kben wel t eerste meisje waar hij mee gekust heeft.. zou hij dus gewoon verlegen zijn? :bloos: iemand tips? :rolleyes: alvast bedankt |
met kauwgum kan je ook zoenen, wij gaven em wel eens door als andere kauwgum niet meer wilde :D
en je moet gewoon vaker zoenen, dan komt hij er overheen en lukt het wel |
Ik begon in het begin ook nooit zelf, liet altijd mijn vriend beginnen. Misschien is hij gewoon verlegen, net zoals ik. Zoen hem gewoon, na een tijdje begint hij ook wel :)
En kauwgom is toch geen reden om hem níet te zoenen? Kijk, als hij nu iets goors in z'n mond stak, ok, maar kauwgom is toch niet vies? |
Ja ik dacht wat moet ie dan met dan ding? :rolleyes:
Maarja hij begint altijd wel te praten als ik een poging doe of hij draait zn hoofd weg Ik begin warempel te denken dat ik niet kan zoenen! :confused: |
je kunt met kauwgom gewoon zoenen hoor! gewoon aan elkaar doorgeven die kauwgom. :) doen ik en mijn vriend ook! maar vraag waarom hij dan niet wil zoenen!
|
ja.... kauwgom is echt een enorm obstakel in jullie liefdesleven, ik zou alarmfase 5 laten gelden dit vraagt om serieuze maatregelen... HAAL DIE KAUWGOM WEG!!!!!
|
Ik heet niet voor niks roodkopje :D
|
Citaat:
|
hehe.. nee wijsneus :p
|
Citaat:
vraag het hem. |
Citaat:
:o |
Hehe nou ja kwil niet arrogant doen ofzo.. maar kheb er eigelijk nooit klachten over gehad
juist niet eigenlijk :bloos: (bedoel dus van anderen, niet van hem zelf) en als ie dat vindt dan moet ie dat maar eff duidelijk makenn ;) |
Vraag het hem anders eens. Zomaar, voor de grap.
|
Je bent z'n eerste vriendin en je hebt nog maar 3 maanden wat met 'm, dus het kan best dat hij zich nog niet zo vertrouwd bij je voelt dat ie alles doet waar ie zin in heeft en alles vertelt.
En je bent de eerste met wie hij ooit gezoend heeft, misschien moet hij er nog een beetje aan wennen.. Als het alweer een maand geleden is, dan is de drempel om het te doen veel groter dan wanneer jullie gewoon iedere keer zouden zoenen. Maarja.. ik zou zeggen.. vraag het hem eens.. zo van: "mis jij het zoenen weleens?" Of zoen hem gewoon weer eens.. het begin moet er wel zijn natuurlijk. :) |
ik durfde ook niet eerst...mja, is gewoon gewenning denk ik hoor :)
|
Mmz.. daar heb ik nou nooit last van gehad.. dat ik niet wilde zoenen :o ook niet meteen na eerste keer ofsow dat ik er moeite mee had, maar dat zegt natuurlijk niet dat hij dat niet zo heeft. Ik denk dat de meesten hier best gelijk hebben met dat ie niet durft zeg maar :o
|
Probeer het nog eens, kijkt hij weer weg, vraag dan gewoon waarom hij weg kijkt. Lijkt me geen probleem. Als hij toegeeft dat hij het een beetje engig vindt, dan hou je z'n hoofd gewoon vast :P
|
nah ik zou bovenop m springen en zn armen vasthouden en nouja dan kan ie ook niet meer miepen over kauwgom of zo want daar ben ik te snel voor :p
|
Citaat:
heey je moet gewoon niet zo bang zijn om hem te kwetsen en het dus gewoon aan hem vragen. Hij zal zelf erg verlegen en teruggetrokken zijn en zal net zoals jij doet ,.. wachten tot jij naar hem toe stapt. En zorg er gewoon voor dat hij geen excuus heeft om niet, niet te zoenen. Zo jah moet je hem gewoon recht door zee vragen wat er is. Of het aan jouw licht ofdat hij niet meer verder wil ofzo. Want met deze onzekerheid blijven zitten is ook niet fijn. (y) :p :) Doe je best!! :) :) :D xxxxxxx my |
Citaat:
Praat erover met hem! Zo simpel is het, als jij wilt zoenen en hij is afstandelijk.. Zeg dan dat je ermee zit! En dat je het mist! :cool: |
hey mensen :)
waarschijnlijk heb ik dit probleem net op t verkeerde moment geplaatst.. of hij komt hier stiekem ook wel es.. want gisteravond begon ie me opeens te zoenen.. :D hehe.. twas heel romantisch in de sneeuw enzo... ;) nouja evengoed heel erg bedankt voor al jullie tips en aandacht en bla bla.. :) |
Hij is homo.
|
Citaat:
|
als hij onzeker zou zijn over zijn zoenen gewoon een dag met z'n tweeën inplannen en de hele dag zoenen. mijn eerste echte serieuze relatie begon met elkaar leren kennen op de verbale manier natuurlijk maar toen de vonk tussen mij en haar eenmaal oversloeg hebben we daarna dagenlang zoenend doorgebracht. zo erg dat je 's avonds met kramp in je kaken gaat slapen... tis wel extreem, maar je leert beide super goed zoenen en voelt elkaar daarmee heel goed aan! dus dat is echt een aanrader van het wimmetje ;)
|
Het kan ook zijn dat hij je niet meer leuk vindt. :o :o :o :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of zijn hoofd tussende bankschroef. Kan die ook geen kant op ;)
|
Misschien is die zo aardig dat die koortslip die hij kreeg toen hij met je beste vriendin kreeg niet aan jou wil doorgeven (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |