![]() |
[schets] schilderij CKV
http://tn2.deviantart.com/300W/fs6.d..._by_Magrip.jpg
Dit is een definitieve? schets voor een schilderij, in de maak voor ckv3 beeldend. Heb verschillende al gemaakte tekeningen uitgeknipt, en bij elkaar geplakt voor de juiste compositie. De man op de grond lijkt te slapen, dromen.. de vrouwen er omheen zijn droom. Helemaal uitgewerkt heb ik dat hier nog niet.. Wat vinden jullie er van? grotere versie: http://ic1.deviantart.com/fs6/i/2005..._by_Magrip.jpg |
|
Wat een lulverhaal om het tekenen van een stel naakte wijfen goed te praten.
Maar verder wel leuk getekent hoor, hier en daar nog wat anatomie foutjes maar daar kom je wel overheen. |
nu zijn ze nog wat hard omlijnt, maar is n schets. ik zou t mooi (wel lekker standaard) vinden als de nadruk en lichtval op de man is en de vrouwen wat vager, pastel, er zou ook wat verbinding tussen de vrouwen moeten zijn, een krulvorm ofzo
|
ik vind die man eerder vermoord dan slapend. Maar dat kan aan mij liggen
|
er zit idd een gedachte achter ja :)
zou ik ze kleren aan moeten doen? nee toch.. anatomie fouten, die zie ik na een tijdje niet meer; dus vertel dan iig ff waar allemaal, kan dat er nu namelijk nog uit halen... |
de handen zijn te klein , vergeet ook de polsen en onderarmen niet(die zijn nu ook wat aan de kleine kant) en de arm van de man (voor ons aan links) lijkt wel gebroken, hij heeft n wat gekke buiging
|
Voor een droom is het allemaal erg gedetailleerd.
tenminste als ik droom hangt het allemaal aanelkaar, op het moment dat je iets droomt is het logisch, maar daarna slaat het nergens meer op. Dromen zijn bij mij vaak heel kleurrijk. Naar mijn idee, is het dromen hier niet echt in terug te vinden. zwart/wit (heeeeel klein beetje kleur) Duidelijke compositie Details het zijn niet de dingen die ik met dromen zou assosieeren. (n) Als ik jou was zou ik bij mezelf nagaan wat dromen echt voor je is, en probeer dat te visualiseren. |
het is dus een SChets voor een schilderij, voor mij is dit de beste manier om de anatomie van de bepaalde figuren een beetje duidelijk te hebben. Het schilderij zelf word juist super kleurrijk, en ik wil de vrouwen wat vager laten worden. De man liggend op de grond misschien een donkere, 'aardse' kleur.
... maargoed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |