![]() |
Hoe maak jij jezelf op?
.
|
tegenwoordig doe ik ook mn wenkbrauwen met grijze oogschaduw want dat is beter. en anders gewoon mascara (veel) en met oogpotlood omlijnen. dan is het tenminste nog wat ;)
|
Hoop mascara, beetje oogpotlood en als ik tijd heb grijze ogenschaduw/eyeliner. Verder Labello oid en als ik er echt niet uit zie wat poeder.
|
doordeweeks alleen mascara.
of niets maar als ik in het weekend naar feestjes ga ofzo... poeder, blusher, lipgloss, lippenstift, extreme kleuren oogschaduw en valse wimpers enzo hoera! :P |
mascara (veel)
piepbeetje blush (volgens mij zie je het al niet meer na eenhalf uur) oogpotlood 9soms) witte oogschaduw, met groen en zeeblauw gemengd of wit en roodroze |
Wat corpse paint, een streepje mascara hier en daar en ik ben klaar om te verleiden.
Lippglos doe ik niet aan, dat is voor mietjes. |
soms getinte dagcrème
mascara (veel) oogschaduw (meestal passend bij m'n kleding dus kan licht of donker zijn) lijntje met oogpotlood lippenstift |
Zwarte/donkergrijs oogpotlood,geen mascara omdat hij uitgedroogd is? :confused:
& ik doe niet aan oogschaduw en andere dingen. |
meestal alleen mascara (zo weinig tijd 's ochtends :o )
labello doe ik de hele dag door op. |
veel mascara
oogpotlood grijze oogschaduw beetje foundation als ik vlekken (allergie oid) heb, maar nooit op mn hele gezicht |
- wenkbrauwpotlood (kheb hele lichte wenkbrauwen)
- coverstick voor m'n eventuele pukkels - veel (!!) mascara - soms oogpotlood, als ik in een sombere bui ben - lipgloss, maar labello smeer ik de hele dag door :p |
Mascara, veel oogpotlood. Soms een beetje blush of oogschaduw.
En als ik tijd heb beetje lipgloss. :o |
ik doe op normale dagen altijd een lijntje eyeliner boven mn ogen en zwarte oogpotlood aan de binnenkant van mn ogen en dagcreme en beetje camouflage en lipbalsem en een heel klein beetje lipstick want zonder is mn gezicht een beetje kleurloos. soms doe ik ook een beetje rouge op want dat vind ik leuk staan.
en als ik uit ga of iets dergelijks dan doe ik ook (felle) oogschaduw op en mascara (en dan gebruik ik ook een wimperkruller want anders willen ze niet krullen) en dan meestal een glosje op mn lippen en geen lipstick want anders is het natuurlijk geen gezicht :nono: |
- foundation
- mascara - oogpotlood - labello of lipgloss ofzo |
Alleen wat coverspul van Helena Rubinstein, voor de rest allemaal Biotherm shizzle maar dat is voor een mooiere huid en niet voor me op te tutten :).
|
Citaat:
jij bent een jongen dat is :nono: |
dagcreme, mascara, oogpotlood en klaar
|
Citaat:
|
Altijd mascara en oogpotlood, af en toe lipgloss of labello en als ik echt een bad looking day heb, ook nog foundation of poeder..
|
- mascara, laag of drie
- oogpotlood - lipgloss |
zwarte kohl onder mn oog, dan zwarte oogeschaduw onder en boven mn oog (soms doe ik daaronder weer rode oogschaduw) en dan zwarte mascara.
|
Door de week gewoon veeeeel mascara en wimperkruller want die geweldige curlll-mascara dingen helpen natuurlijk niet. En standaard een zwart lijntje onder m'n ogen anders vallen m'n ogen half weg en dat is lelik.
En een laagje lipgloss en soms een kleurtje. Als ik in een dolle bui ben nog wat oogschaduw. Als ik uitga m'n ogen in een mooie kleur oogschaduw, bijpassend bij de kleding en wat opvallendere make-up en alles :) |
Citaat:
Ik ben ijdel dat is (y) :D |
Alleen wat foundation soms.
En als ik in een dolle bui ben doe ik mascara op. |
- conseiler voor eventuele wallen en andere oneffenheden
- wenkbrauwpoeder (we willen wel uitdrukking op ons hoofd) - witte oogschaduw van bewegend ooglid tot wenkbrauwen - bruin, zwart, brons of aubergine lijntje op bewegend ooglid - lichte kleur oogschaduw op bewegend ooglid die past bij mijn outfit en bui - donkerdere kleur oogschaduw aan de randen daarvan - bruin, zwart, brons of aubergine lijntje onder cq. 'in' mijn oog - mascara, niet veel, is niet nodig met mijn wimpers (y) - rouge - l'oreal crea cream voor wat glans op den jukbeenderen - lipglossje Make up trut (y) oh geen felle kleuren trouwens :nono: |
Make-up bij jongens is echt ronduit walgelijk.
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=f...3&key=LA4VXQUG :| |
Citaat:
|
kwartiertje, hoogstens :)
met knoeien in begrepen |
Ik nam me voor om elke dag mascara en wat lichte oogschaduw op te doen maar ik vergeet et altijd. Of ik heb geen tijd meer.......
|
meestal alleen mascara & labello
soms zwarte eyeliner of oogpotlood |
doordeweeks véél mascara (en wimperkrultang)
met bruine of oranjegouden oogschaduw en soms oogpotlood. en soms ook lipgloss, dat is na een halfuur al weg gelikt. als ik uitga ofzo, een felle kleur oogschaduw, meestal groen met goud of oranje met goud. |
Donker. Lijntje in mn oog en dr onder een beetje kliederen en uitwrijven. Zodat het subtiel cracky eruit ziet. Veel mascara en lekker krullen die wimpers. Soms een leuke kleur oogschaduw erbij , meestal roze of groen. En voor mn lippies doe ik bijna niks. Als ik zin heb smeer ik er wat rode lippenstift op. En anders een glosje. Maar laatste tijd heb ik nooit tijd om me op te maken. Dus zit het er nog van de vorige dag op.
|
mascara
oogschaduw wenkbrouw gedoe lipglos oogpotlood foundation t valt wel mee bij mij :) |
Citaat:
ot: alleen oogschaduw en mascara. Als ik uitga nog wel es wat van die foundationtroep. |
mascara&soms oogschaduw.
als ik uitga wel wat meer, maar dat ligt er ook aan waar ik heen ga&wat het doel van de avond is. |
Citaat:
Maar ik zou wel willen dat ik net zulke gevatte opmerkingen kon maken als jij :eek: |
Nivea dagcreme (die oudewetse in blikken potje) als basis. Dan fliep ik daar wat Shiseido Make Up Stick overheen, wenkbrauw gel (mja :D), mascara van de Body Shop boven en onder, kohlpotlood van de Mac, en soms een suf glosje, of lippenstiftje erop. En anders gewoon wat purol. Hangt heel erg van m'n bui en het weer af. Oh en heel soms wat oogschaduw, meestal lichtblauw, mosgroen of lolita-roze.
|
niet want ik ben alto.
|
Citaat:
|
Sorry, ik denk dat zulk een talent niet aan veel mensen besteed is :(
|
als ik na school ga eigenlijk vrij weinig.. beetje mascara --> spul waar je winpers langer van worden / dagcreme / koolpotlood..
als ik uit ga meer.. het ligt er net aan wat ik aan heb.. maar oogschaduw.. veel mascara, oogpotlood.. wat kleine glittertjes rond de hals of bij ogen.. |
Citaat:
meestal veel zwart en donkergrijs. en als ik er zin in heb maak ik me op als een travo. inclusief de nepwimpers. :mad: |
|
Wat geil (y) (y) :eek: :eek:
|
|
mascara,blush en een doorzichtige lipgloss of labello.
als ik uitga doe ik meestal nog een oogschaduw op. poeder/foundation gebuik ik nooit,ook nooit gedaan. |
Ik gebruik geen make-up. Ik vind mezelf puur natuur gewoon mooier (y).
|
altijd standaard mijn ogen smokey opgemaakt : mascara, eyeliner, oogpotlood. en dan meestal nog een leuk kleurtje oogschaduw erbij; groen, roze, geel, paars, grijs of bruinnn. of eyegloss dat kan ook he.
lippies heb ik meestal nooit zo zin om te doen, die vallen al genoeg op zonder. en anders lipgloss, fluoroze lipstick of rode maar dat is meestal als ik uitga ofzo mijn uitgaans makeup verschilt niet zo heel veel van mijn gewone, meestal iets heavierr ohja en rouge soms |
- gezichtspoeder zodat ik niet glim
- wenkbrauwpoeder om wat bij te werken - bruin oogpotlood - labello of gloss Ik hoef geen mascara (y) |
mascara en eyeliner
soms knalrode lippenstift heel soms smokey zwarte oogschaduw ik haat oogpotlood, het maakt je ogen kleiner. rouge is alleen voor mensen met een poppengezichtje en een hele mooie huid. en glimspul vind ik vaak een beetje ordinair ogen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |