![]() |
Ik ga naar Kenia en neem mee:
Ik wil mijn mp3 speler vol zetten met mooie nummers, maar nummers die ik nog niet goed ken het liefst.
Willen jullie een nummer noemen wat jullie kippevel bezorgd... wat een beetje mijn richting is kan zijn: dire straits - brothers in arms the waterboys - don't bang the drum motorcycle - as the rush comes air - le voyage de penelope ik hoop dat jullie me wat moois kunnen aansmeren! kom maar op! |
waaaah ik wil ook naar kenya!
ben er al 1x geweest... ga je ook naar masai mara? sorry; heb ontopic niet echt tips ofzo :s |
Nee voor jou geen tips.
Ik ga naar Kenia en neem mee terug ? En Keniaan voor bij de kachel, wel een kleine anders staat het niet. |
Even denken... gewoon mooie nummers zijn (mss niet zo jouw stijl, maar je kunt ze vast waarderen):
The Reindeer Section - Your Sweet Voice Nada Surf - Paper Boats Jimmy Eat World - 23 Death Cab For Cutie - Transatlanticism |
daar heb ik wat aan ;) ga ze beluisteren bedankt
|
ehh
mooie nummers arcade fire - crown of love devendra banhart - sight to behold british sea power - be gone lali puna - small things |
Part Chimp - Cover Me
|
Enya - Storms in Africa
|
jason becker - altitudes
vast niet echt je straatje.. maar ik krijg er echt kippenvel van :) |
Manic Street Preachers - Born A Gir
Kippenvel! |
tis maar een erg klein rijtje wat ik opsomde... de raarste dingen kunnen bij mij goed vallen waarvan ik het zelf niet weet.. dus ik zal het eens luisteren :)
|
Manic Street Preachers - Born A Girl
Ik vergat de L. De L van, ehm, naja.. |
luister net; The Black keys - The Lengths
|
7 seconds
gorilla biscuits slapshot sick of it all kloar... ohja, en slayer natuurlijk |
bleuch ga jij maar weg blenderhead :p (n) :D :p
|
Temnozor.
|
Leftöver Crack - Nazi White Trash (y) (y)
|
Laat Ufke ff 5 Minute Grind posten.
|
waar zit je in Kenia, toevallig bij ElDoret?
|
Deat from above 1979,
Little Barrie, Lemon Jelly, Doves, Jimmy Chamberlin Complex, The Kills Zita Swoon, dEUS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kenya nr van weebls stuff enzo
|
je wil alleen even melden dat je naar kenia gaat he
kutkereltje |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |